Jeesus auta!

  • Viestiketjun aloittaja Äiti ahdistuksissa
  • Ensimmäinen viesti
Soita itsellesi apua, mene lasten kanssa päivystykseen. Hätänumeroon tai auttavaan puhelimeen, ihan kelle vaan kuka kuuntelee sua, auttaa olemassa olollaan. Kaiken pystyy selvittämään, mikään ei ole niin pahaa etteikö löytyisi polkua takaisin valoon. Älä tee sitä itsellesi, lapsillesi. Lapsen rakkaus äitiin on suurinta päällä maan. :heart:
 
"vieras"
Jeesus ei ole auttanut niitä muitakaan, jotka itsemurhaan ovat päätyneet, joten rukoukset eivät sinua nyt auta. Haluatko pilata lastesi elämän? Miksi tekisit niin itsekkään teon?? Soita itsellesi apua. Kukaan ei sinua osaa auttaa ellet kerro apua tarvitsevasi. Soita päivystykseen/ystävälle/sukulaiselle/auttavaan puhelimeen, siitä se vyyhti alkaa pikkuhiljaa purkautumaan ja saat tarvitsemasi avun.
 
"sara"
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti ahdistuksissa;21992063:
Olen pienten lasten äiti ja suunnittelen itsemurhaa syömällä siskoni sadat ketipinorit ja tenoxia. Rukousta pyydän.
Rukoilen puolestasi, että ahdistus helpottaa. Älä tee sitä, huominen voi olla jo helpompi. Ja tosiaan kannatta hakeutua esim mielenterveystoimiston päivystyksen tai jos pääset nyt, niin psykiatrisen polin päivystykseen.
 
"anna"
Hei,

älä edes harkitse! Soita heti joko hätänumeroon 112 tai SOS-palvelun kriisilinjaan - netistä löytyi puhelinnumero 040-5032199 jonka pitäisi päivystää ympäri vuorokauden. Tai mene lähimpään sairaalapäivystykseen ja VAADI apua. Lapsesi tarvitsevat sinua, sinä olet heille kaikkein tärkein. Ja sinä olet tärkeä, vaikkei ehkä ahdistuksessa siltä tunnu.

Voimia!
 
"äiti"
Soita 010195202, valtakunnallinen kriisililinja. Olen itekin soittanut kun on ollut paha olo
ja oon saanut apua ja ihmisen joka kuuntelee, oikeasti.
Rukoilen puolestasi, jooko?
 
Rukoilen
Anna Jeesus rukousten kantaa ja auttaa, keventää, puhaltaa mustaa pois.

Ap, rakas ihminen, soita sinne kriisipäivystykseen! Elämäsi on tärkeä, sinä olet tärkeä, älä mene pois. Anna ahdistuksen mennä pois, jää sinä tänne. Soita, niin sinua autetaan!
 
Jeesuksen oma
Jumala antoi meidän ihmisten takia ainoan poikansa etti yksikään joka häneen uskoo hukkuisi vaan hänellä on iankaikkinen elämä! Jeesus on kärsinyt meidän puolestamme. Anna itsesi ja elämäsi hänelle ihan kokonaan ilman mitään ehtoja niin tulet kokemaan ihmeitä. Jeesus vapautta sinut tuskistasi eikä hylkää ikinä
 
[QUOTE="Vieras";21992293]Rukoilen puolestasi. Jeesus on lähelläsi, tunnet tai et Hänen läsnäolonsa. Hän rakastaa sinua![/QUOTE]
Olipa ilkeästi tehty. Hauska fakta rukoilemisesta tilastollisesti: Jos rukoilet jonkun puolesta ja hän ei tiedä sitä, se ei vaikuta mitenkään. Jos et rukoile jonkun puolesta ja hän ei tiedä sitä, se ei vaikuta mitenkään. Mutta jos rukoilet jonkun puolesta ja kerrot hänelle siitä, se vaikuttaa hänen terveyteensä negatiivisesti :D

Kyllä, tämäkin oli tutkittu. Rukouksen tehoa testattiin, ja tultiin aika mielenkiintoisiin tuloksiin.
 
"huoh"
Olipa ilkeästi tehty. Hauska fakta rukoilemisesta tilastollisesti: Jos rukoilet jonkun puolesta ja hän ei tiedä sitä, se ei vaikuta mitenkään. Jos et rukoile jonkun puolesta ja hän ei tiedä sitä, se ei vaikuta mitenkään. Mutta jos rukoilet jonkun puolesta ja kerrot hänelle siitä, se vaikuttaa hänen terveyteensä negatiivisesti :D

Kyllä, tämäkin oli tutkittu. Rukouksen tehoa testattiin, ja tultiin aika mielenkiintoisiin tuloksiin.
Vedä itses jojoon
 
[QUOTE="red";23622168]No ei tolla alottajalla nyt ainakaan hyvin mee, vai?

Itse en muuten tunne yhtään tasapainoista ja onnellista uskista.[/QUOTE]
Kyllä minä niitä olen välillä nähnyt. Joskin veikkaan, että he ovat tasapainoisia ja onnellisia uskonnosta huolimatta, eivät sen takia. Tuskin jeesus, tuo eeppinen pedofiili, on heille mitään rakastavaa puolisoa ja mieluisaa työpaikkaa nenän eteen tyhjästä pölläyttänyt.
 
"xxx"
Jos ei ole provo niin soita 112 ja kerro aikeistasi. Älä ainakaan lasten nähden tee itsellesi mitään, lasten loppu elämä pilalla jos sinut kuolleena löytävät. Soita apua, elämä voi vielä joskus olla hyvääkin!
 

Yhteistyössä