Jekovit tipat

Just ton maun takia ajattelinkin kysellä kuinka muut ne tipat antaa.
Luonnollisesti maistoin tippoja ennen kun annoin lapselle, ihan siitä syystä et tiedän minkämakusta mömmöö pienelle syötän. J a ihan kamalallehan ne maistuu. Oon kans laittanu pieneen määrään tissimaitoa mut se on olevinaan niin hankalaa... Eli ne voi siis tiputtaa suoraan suuhunkin jos pikkumies ne vaan ottaa?
 
Meillä kans tiputettiin suoraan suuhun, kyllähän siinä irvisteltiin mutta niin irvistää kyllä muillekin mauille kun pelkkään maitoon on tottunut :D Mua alko itteeni vaan hirvittään toi maku niin aattelin kokeilla Dee-tippoja, niitä sitten turhautuneena oon yrittäny sen 20 tippaa saada osumaan suuhun, ei tuu mitään :/ Sitäpaitsi alunperin en halunnut Jekovittia antaa kun se sisältää niin paljon alkoholia, sama juttu näyttää olevan näitten Dee-tippojen kanssa.. Siispä tänään palasin taas siihen mistä lähettiin: Devitoliin, eikä ainakaan vielä masuvaivoista oo tietoa, ikää nyt melkein 5kk.
 
Meillä nuo tipat ovat herkkua!!! :x
Mutta siis suoraan lusikalle ja suuhun. Pulloon tai mukiin ei kannata kuulemma laittaa, sillä koostumuksen takia tipat voivat kiinnittyä pullon sisäpinnalle eikä tipat päädy oikeaan osoitteeseen...
 
Meillä jekovitit sekoitetaan disflatyl-(meniköhän oikein)-ilmavaivalääkkeeseen vaikka kaverilla ikää jo melkein 9-kk. Dissi on makeaa kuin mikä ja meillä lääkkeen (josko sitten muut vastaavalla nimikkeellä nieltäisiin edes kerran helposti :p ) otto on ehkä illan kohokohta: naama jätti-virneessä ja kita auki kuin valashailla; hyvin uppoaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja valkosorsa:
Just ton maun takia ajattelinkin kysellä kuinka muut ne tipat antaa.
Luonnollisesti maistoin tippoja ennen kun annoin lapselle, ihan siitä syystä et tiedän minkämakusta mömmöö pienelle syötän. J a ihan kamalallehan ne maistuu. Oon kans laittanu pieneen määrään tissimaitoa mut se on olevinaan niin hankalaa... Eli ne voi siis tiputtaa suoraan suuhunkin jos pikkumies ne vaan ottaa?
Vaikka joku juttu maistuis äidistä kamalalta, voi se vauvasta olla herkkua. Kun vauva ekan kerran maistaa jotain, ei hänellä ole vielä käsitystä, että onko aine hyvää vai pahaa. On tutkittu, että ihminen oppii pitämään jostain mausta maistettuaan sitä 20 kertaa, ja pikkulapsi vähän nopeammin.

Eli ei kannata turhaan sotkee tippoja ruokaan sen takia, että ne omasta mielestä on pahoja.
 

Yhteistyössä