Jep jep, anopilla välähti..

  • Viestiketjun aloittaja miniä parhaasta päästä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jotkut ymmärsi tämän, eli minulta eikä mieheltäkää kysytty, tai edes mainittu asiasta. suhtautuminen olisi ollut vallan toinen jos oltaisiin tietty asiasta etukäteen.
minusta idea on muuten kiva mutta selän takana tekeminen ei niinkään.. noh, jospa mekin kuitenkin saataisiin kortti missä mussukka komeilee :) <3
:wave: Samaa mieltä!!
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Meillä anoppi taas "raiskaa" joka ikinen joulu ja syntymäpäivä meidän heille antamat lastemme kuvat leikkaamalla ja liimaamalla ne korteiksi. Synttärikorttiin saattaa tulla vaikka Puuha Peten vartaloon liimattu lapsen pään kuva ja joulukorteissa lapsille on liimattu huopakankaasta tonttulakit päähän. |O |O |O |O |O Ja anoppi loukkaantuu verisesti jos asiasta huomautetaan. :/

Enpä taida enää antaa kuvia lapsista :kieh:
Voi apua! :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdaLaDy:
mitä pahaa tossa ON :eek:
Minusta tuo on väärin, kun ei anoppi ole kysyny lupaa asiaan. Jos anoppi olis keskustellu aiheesta vanhempien kans etukäteen ja asia olis sovittu, niin ok, mutta periaate on mulla ainakin se, että MINÄ päätän, missä kuvissa mun lapsi on, ei anoppi. Kyse on mun lapsesta, anopin lapsenlapsesta. Minä olen vastuussa lapsesta, ja jos mä sanon, ettei mun lapsen kuvaa lähetetä kenellekään joulukortin muodossa, niin anopin on tyydyttävä sit siihen.
 
Minttu
Kyllä mäkin olisin tuosta suuttunut jos ilman lupaa tehtäis noin. Enkä usko että muutenkaan tykkäisin ajatuksesta että lapseni kuvaa leviteltäis mun appivanhempien tuttaville eli mulle ventovieraille ihmisille ihmeteltäväks.

Itse teen kortit lapsen kuvasta mutta se meneekin sellaisille ihmisille joille haluan. Mun lapsi on kuitenkin mun lapseni eikä anopin esittelyesine.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdaLaDy:
mitä pahaa tossa ON :eek:
Minusta tuo on väärin, kun ei anoppi ole kysyny lupaa asiaan. Jos anoppiolis keskustellu aiheesta vanhempien kans etukäteen ja asia olis sovittu, niin ok, mutta periaate on mulla ainakin se, että MINÄ päätän, missä kuvissa mun lapsi on, ei anoppi. Kyse on mun lapsesta, anopin lapsenlapsesta. Minä olen vastuussa lapsesta, ja jos mä sanon, ettei mun lapsen kuvaa lähetetä kenellekään joulukortin muodossa, niin anopin on tyydyttävä sit siihen.

Kiitti Sisu =) Näin asia on minunki mielestä. Kyllä tuommosessa asiassa ensin pitäis vanhempia kuulla.
Kenen mielestä olis kivaa kun jouluna kortti tulee ja siinä on oma lapsi ja hoksaa että sama kortti menny tuikituntemattomillekki... Siis esim. anopin ystäville sun muille..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdaLaDy:
mitä pahaa tossa ON :eek:
Minusta tuo on väärin, kun ei anoppi ole kysyny lupaa asiaan. Jos anoppiolis keskustellu aiheesta vanhempien kans etukäteen ja asia olis sovittu, niin ok, mutta periaate on mulla ainakin se, että MINÄ päätän, missä kuvissa mun lapsi on, ei anoppi. Kyse on mun lapsesta, anopin lapsenlapsesta. Minä olen vastuussa lapsesta, ja jos mä sanon, ettei mun lapsen kuvaa lähetetä kenellekään joulukortin muodossa, niin anopin on tyydyttävä sit siihen.
Kiitti Sisu =) Näin asia on minunki mielestä. Kyllä tuommosessa asiassa ensin pitäis vanhempia kuulla.
Kenen mielestä olis kivaa kun jouluna kortti tulee ja siinä on oma lapsi ja hoksaa että sama kortti menny tuikituntemattomillekki... Siis esim. anopin ystäville sun muille..
Ette varmasti mun mielipidettäni kaipaa, mutta..:D

Lapsi ei ole mummon lapsi, mutta lapsi on mummon lapsenlapsi. Mitä se haittaa, että lapsen kuva menee "tuikituntemattomille"? Siis onko tässä vaan kyse siitä, että halutaan itse päättää ja jos ei saada niin suututaan?

Kuvan ottaminen lapsesta ja joulukorttien siitä teettäminen on aika harmitonta. Isovanhemmathan on siinä olleet ylpeitä lapsenlapsestaan ja halunneet sitä muille esitellä ja ehkä jopa yllättää tällä kortilla ap:n...
 
Mie en muutenkaan tuikituntemattomille esittele kuvia lapsestani, joten en kyllä haluaisi, että anoppi ilman lupaa tekisi pojustamme kortteja ja lähettelisi niitä omille kavereillee, jotka on miulla täysin tuntemattomia ihmisiä.
 
vieras
Ymmärrän sua ap.
Täällä annettiiin yks joulu anopille joulukorttikuva meidän lapsista, joka hänen piti antaa yhdelle sukulaiselle. No arvatkaapa vaan antoiko, kelle piti, vaikka oli kuoressa nimi... Antoi omalle ystävälleen, kun "ei se sukulainen ois sillä mitään tehnyt".
Tsiisös...
 
mona
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Meillä anoppi taas "raiskaa" joka ikinen joulu ja syntymäpäivä meidän heille antamat lastemme kuvat leikkaamalla ja liimaamalla ne korteiksi. Synttärikorttiin saattaa tulla vaikka Puuha Peten vartaloon liimattu lapsen pään kuva ja joulukorteissa lapsille on liimattu huopakankaasta tonttulakit päähän. |O |O |O |O |O Ja anoppi loukkaantuu verisesti jos asiasta huomautetaan. :/

Enpä taida enää antaa kuvia lapsista :kieh:
:LOL: Mitähän ap tästä sanoisi..
 
vieras
ei toisten kuvia saa laittaa levitykseen ilman lupaa. EI nettiin eikä muuallekaan. Miksi saisi sitten lähetellä kuvia ympäriä kyliä kaikille tuttavaille ja sukulaisille?!
Musta olisi reilua kysyä lapsen vanhemmilta lupa ensin. Idea ihana ja erityisesti hymyilytää jos appikin on vetäissyt tonttulakin päähän kuvaa varten:)
 
Vaikka anoppiin olisi viileät välit, ei se saisi vaikuttaa lapsen ja isovanhempien väleihin. Mitä mieltä olla mustis omasta lapsestaan. Kaikki rakkaus, tuli se lapselle mistä tuutista tahansa, on hyvästä sille. Tässä ap:n tapauksessa isovanhemmat ovat hyvin ylpeitä ja onnellisia lapsenlapsestaan ja haluavat siksi laittaa sanaa eteenpäin.

Ap:n kannattais nyt niellä ylpeytensä ja kiukkunsa... :hug:
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Kuvan ottaminen lapsesta ja joulukorttien siitä teettäminen on aika harmitonta. Isovanhemmathan on siinä olleet ylpeitä lapsenlapsestaan ja halunneet sitä muille esitellä ja ehkä jopa yllättää tällä kortilla ap:n...
näin mäkin asian näkisin, et ap:lle ja hänen miehelleen tulis kiva ylläri kotiin kannettuna :)
 
fff
Ymmärrän ap;ta täysin!! :)
Jos minun anoppi tekisi tuommoisen tempun niin olisi viimonen teko! Ja tähän asiaan ei kannata kommentoida ennenkuin tietää faktat. Meillä muutenkin sukset ristissä, ja siihen juontaa juurensa monen vuoden taakse, olin ennen sinisilmäinen ja sovinnon haluinen, mutta kelkka todella käännetty...
 

Yhteistyössä