Jihuu Sebu häätettiin BB talosta

vääryys
En katso enään jaksoakaan kun sebastian tippu!!! niin pienestä kiinni.. että p****t sanon mä. Ois joutanu Tanja kotia. Tuleepa tylsääkin tylsempi finaali viikko nyt.. eihän tuosta porukasta saa ees hyvää voittaja kolmikkoa :(
 
"mie"
Siinä kävi just niin kuin on kritisoitu, että pitäis olla sekä plus-että miinusäänet. Seban fanit unohti äänestää Sebaa lopussa, koska kaikille tuli kiire äänestää kilpaa ulos Tanjaa tai Beniä, joten Seba jäi ilman ääniä ja putos. Saisivat BB-extrassa näyttää myös ne prosentit äänestyksen aikana reaaliaikaisena vaikka tv-ruudun alareunassa, jottei tämmöistä kämmiä pääsis tapahtumaan.
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja vääryys;25161336:
En katso enään jaksoakaan kun sebastian tippu!!! niin pienestä kiinni.. että p****t sanon mä. Ois joutanu Tanja kotia. Tuleepa tylsääkin tylsempi finaali viikko nyt.. eihän tuosta porukasta saa ees hyvää voittaja kolmikkoa :(
Ja kuinka monta ääntä itse lähetit? Ei niin, ettäkö minusta Sebastianin kuului lähteä, mielummin Ben tai Tanja mutta koska en äänestä, en voi myöskään valittaa tuloksesta.
 
"apsu"
janica,suvi ja mikael... tosi sääli, että sebastian tippui. kuka se marko muuten on, jonka tanja mainitsi? outoa ettei sillä ole ikävä omaa lastaan. tanja on vaan niin hirveä.
 
vääryys
[QUOTE="Vieras";25161361]Ja kuinka monta ääntä itse lähetit? Ei niin, ettäkö minusta Sebastianin kuului lähteä, mielummin Ben tai Tanja mutta koska en äänestä, en voi myöskään valittaa tuloksesta.[/QUOTE]

liian vähän ääniä ilmeisesti lähetin :(
 
Niinhän siinä kävi, että sebun kannattajat unohti äänestää, aatteli että on jo niin paljon ääniä, että pysyy talossa. mutta tottakai, kun tanja ja ben sai lisää ääniä niin sebu tippu. harmillista kyllä, mun mielestä tanja ois joutanu lähtee, niinkun monen muunkin mielestä. se on ihan sekopää ollu talossa, en ymmärrä miksei sitä ole jo poistettu kun on ihan hermoraunio.
ei se voita kuitenkaan, mutta sebu ois hyvinkin voinut voittaa.
ensviikolla ekana lähtee tanja, sitten ben, sitten mikael, suvi ja janica voittaa.
 
vierass
[QUOTE="vieras";25161377]tuo oli sovittu tiputus[/QUOTE]

Tällä tuotantokaudella tuntuu olleen useampikin sovittu tiputus... Jotenkin ihan kummat tyypit välillä tippunut. Mutta eipä voi mitään.
 
harmittaa
Siis huutava vääryys, ja pännii tollanen samperin äänestys, jossa kaikki voi kääntyä päälaelleen yhden mainoskatkon aikana. Bb:n äänestys boikottiin.
Mä en kertakaikkiaan kestä tota Tanjaa. Onko se täysin sokea omalle käytökselleen?
Haukkuu toisia itse, huutaa ja raivoaa, mutta sitten seisoo marttyyrinä, kun Suvi antaa palaa, ja arvostelee Suvin sanomisia. Ja toivottavasti se Marko on sen lapsi, eikä joku hemmo, koska sitten vielä enempi mietityttäis sen äitiys.
 
"vieras"
[QUOTE="mie";25161418]Ensi viikolla pidetään huoli että Tanja tosiaan lähtee ekana[/QUOTE]

Kuule kun katsojat ei sitä todellakaan päätä, kuka lähtee ja milloin. Äänestää toki sopii ja mielellään oikein runsaasti, mutta lopputuloksen päättää BB. :)
 
"mie"
[QUOTE="vieras";25161452]Kuule kun katsojat ei sitä todellakaan päätä, kuka lähtee ja milloin. Äänestää toki sopii ja mielellään oikein runsaasti, mutta lopputuloksen päättää BB. :)[/QUOTE]

Ai niin unohdin...:D
 

Yhteistyössä