JIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAA!

Alkuperäinen kirjoittaja irvitiikeri:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
seko tuli taas
Noh? Miksikäs tämä nimenomainen seko ei mielestäsi tänne mahdu? Onhan täällä koko joukko muitakin.. Kerroppa Hyytis jotain kutkuttavaa tälle hapankorpulle!
Mie oon ihan supertuulella, mitäs kertoisin... Olis yks hyvä skandaali teille mut sitte mie saan jo sen kolmannenkymmenennen leiman itteeni. Joten olen hiljaa, enkä häiritte muita. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja irvitiikeri:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
seko tuli taas
Noh? Miksikäs tämä nimenomainen seko ei mielestäsi tänne mahdu? Onhan täällä koko joukko muitakin.. Kerroppa Hyytis jotain kutkuttavaa tälle hapankorpulle!
Mie oon ihan supertuulella, mitäs kertoisin... Olis yks hyvä skandaali teille mut sitte mie saan jo sen kolmannenkymmenennen leiman itteeni. Joten olen hiljaa, enkä häiritte muita. :D
Eikait tuo enää yksi rumenna (uteliasko?)
 
Noh kattokaas, keskiviikkona painelin baariin (anteeksi ) ja ku torstaina päivällä tullin kotia kapulaisena, niin koko kämppä oli täynnä ruusuja, ja mies odotti olkkarin sohvalla, sano että rakastaa minua tein mitä vain. Ja teki mulle helvetin selväksi minun ajatukset. Juomishimo katos kun se sano että yritän vahingoittaa meidän suhdetta että saisin olla yksin. Mut hän ei anna periksi. Ei sitte millään. Tiesi mihin alkoi ku minun kans lähti menemään.
Muisteltiin sitä kun se kosi minua (suihkussa nussiessa ) ((anteeksi)) ja mie suutuin, vedin kauheat hermoromahdukset siitä. Nyt uskon että tuo haluaa olla minun kans. Koska ennen ku menin sen kans naimisiin sanoin etten välttämättä ikänä muutu, se sano rakastavansa silti. Ja haluaa yrittää. Eikä piru prkl anna periksi. Vitskuista ei sitte puhuttu ja ne on sovittu niitä saa olla. Että elän vieläkin....
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja irvitiikeri:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
seko tuli taas
Noh? Miksikäs tämä nimenomainen seko ei mielestäsi tänne mahdu? Onhan täällä koko joukko muitakin.. Kerroppa Hyytis jotain kutkuttavaa tälle hapankorpulle!
Missä kohtaa "joo" sanoi, ettei mahdu? "Joo"han vain totes, että ap tuli taas.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Noh kattokaas, keskiviikkona painelin baariin (anteeksi ) ja ku torstaina päivällä tullin kotia kapulaisena, niin koko kämppä oli täynnä ruusuja, ja mies odotti olkkarin sohvalla, sano että rakastaa minua tein mitä vain. Ja teki mulle helvetin selväksi minun ajatukset. Juomishimo katos kun se sano että yritän vahingoittaa meidän suhdetta että saisin olla yksin. Mut hän ei anna periksi. Ei sitte millään. Tiesi mihin alkoi ku minun kans lähti menemään.
Muisteltiin sitä kun se kosi minua (suihkussa nussiessa ) ((anteeksi)) ja mie suutuin, vedin kauheat hermoromahdukset siitä. Nyt uskon että tuo haluaa olla minun kans. Koska ennen ku menin sen kans naimisiin sanoin etten välttämättä ikänä muutu, se sano rakastavansa silti. Ja haluaa yrittää. Eikä piru prkl anna periksi. Vitskuista ei sitte puhuttu ja ne on sovittu niitä saa olla. Että elän vieläkin....
Ruusuthan oli kiva yllätys :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mut hän ei anna periksi. Ei sitte millään. Tiesi mihin alkoi ku minun kans lähti menemään.
Koska ennen ku menin sen kans naimisiin sanoin etten välttämättä ikänä muutu, se sano rakastavansa silti. Ja haluaa yrittää. Eikä piru prkl anna periksi. Vitskuista ei sitte puhuttu ja ne on sovittu niitä saa olla. Että elän vieläkin....
Toivotaan että mies jaksaa katsella tuota menoa.Onhan se vähän erilaista katsoa sitä menoa joka päivä läheltä kun aikoinaan vain silloin tällöin..
Ottais mies saikkua ja pitäis sut kuukauden käsirautoihin sidottuna:whistle:

 
vieras
Kokemuksella voin sanoa ettei kukaan jaksa loputtomiin, ellei itse ole samanlainen, ja siinä taas ei ole mitään tervettä - puoliso ei ole toisen hoitaja, eikä terapeutti,ja voiko toiseen edes luottaa-jos noin täytyy mennä ja säheltää?Vaan jotkut ihmisethän ne haluaa huolehtia ja hoivata toista,olla niitä vahvempia
 

Yhteistyössä