Jo on aikoihin eletty. Frans (Simonpoika) Frangén muuttaa sukupuoltaan hetken mielijohteesta. Tänään ”muu”, huomenna ehkä jotain muuta.

Frangén kertoo pukeutuvansa usein arjessakin miehille epätyypillisesti.

– Käytän aika usein hameita. Hame on minusta mukava vaate, Frangén kertoo

Vaikka Frangén on syntymässä määritelty pojaksi, hän valitsee nykyään sukupuolta kysyttäessä mieluiten vaihtoehdon ”muu”.
 
Frangén kertoo pukeutuvansa usein arjessakin miehille epätyypillisesti.

– Käytän aika usein hameita. Hame on minusta mukava vaate, Frangén kertoo

Vaikka Frangén on syntymässä määritelty pojaksi, hän valitsee nykyään sukupuolta kysyttäessä mieluiten vaihtoehdon ”muu”.
Ei ole ketsuppipullo kauas puusta pudonnut...

 
Ei ole ketsuppipullo kauas puusta pudonnut...

Noh jopas on yllättävä treeninainen.
Voishan tuollainen voimanainen saada miehelle melkoisen uudenmoisen tunteen aikaiseksi?

Jos Fransia ei olla operoitu niin hänhän vois nostella vaikkapa vesisankoa?
Mutta sillä ei kai olis mitään merkitystä naisille?
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Sinänsä hameet/kaavut miehillä taitaa monivuosituhantisen perinteen mukaan yleisempää kuin housut. Ja koska naiset ovat omineet miesten housut niin omikoot miehet naisten hulmuhelmat.

Mutta taitaa Meriläinen olla ollut sekoittanut poikansa pään, Simo on enemmän tolkun mies....:(
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Palstapesu
Se mitä nuoria olen seurannut, niin lähes aina sateenkaarinuori tai -aikuinen on rikkonaisen perheen lapsi, usein vielä koulukiusattukin.

Ja juu, aina ei voi mitään sille että on pakko erota, ja koulukiusaaminen on kamalaa. Mutta nää asiat tulis tiedostaa homohumpan keskellä.

Toki, on lämpimän ja ehjän ydinperheen homoseksuaaleja lapsia jotka ovat lapsesta asti umpihomoja, mutta useimmiten sateenkaarius on ympäristön ja elämän tuotos.
 
Terve Hutkas, pitkästä aikaa!
Terveppä terve, löysin tunnukset jopa kun tulin kurkaamaan menoo täällä.
Tämä aloitus tulkittiin väärin joittenki toimesta.

Pointti on se kun sukupuolia ei ole kuin vain 2 biologisesti niin ei Frans voi omaansa muuttaa vaikka fiilikset vaihtelisivat vaikka kuinka päivästä toiseen.

Huomatkaa kritisoijat tämä tärkee pointti.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Echo
Terveppä terve, löysin tunnukset jopa kun tulin kurkaamaan menoo täällä.
Tämä aloitus tulkittiin väärin joittenki toimesta.

Pointti on se kun sukupuolia ei ole kuin vain 2 biologisesti niin ei Frans voi omaansa muuttaa vaikka fiilikset vaihtelisivat vaikka kuinka päivästä toiseen.

Huomatkaa kritisoijat tämä tärkee pointti.
Juuri näin. Itse olin joskus nuorena poikatyttö ja koin itseni enemmän miehekkääksi kuin naiselliseksi, nykyään tykkään naiseudesta.

Mutta ei mulle "poikavuosina" olisi tullut mieleenkään kieltää biologiaani.
 

Yhteistyössä