JO ON FROTEERÄTILLÄ HINTAA!!!

Herranen aika!!! Ja mulla odottaa samantyylinen haalari tuolla kaapilla myyntiin laittamista. Väri on eri ja tuossa meidän haalarissa on pitkät hihat. Kiitos linkistä, en osannutkaan arvata millanen aarre tuolla odottaa myyntiään =)
 
:D :D :D :D

Ei se ole hullu, joka pyytää, vaan se, joka maksaa. B)

Ja onnea myyjälle (eihän tossakaan alkuhinta ollu se korkea, vaan ostajat vaan on valmiita maksamaan enemmän...).

Vitsit muuten, mahtais olla kultakaivos tädin vintillä, kun se on säästäny kaikki mun ja mun siskojen ja serkkujen seitkyt/kasikyt-luvun potkarit ja romppeet. Ihan hyväkuntoisiakin vielä, tosin niistä osalla on tällä hetkellä jo käyttäjä ja toinen syntyy kohta. :D

Mutta pitäsköhän näitten käyttäjien jälkeen pistää rahoiksi. :saint: B)
 
Mä alan oikeesti olla kovasti sitä mieltä, että kaivan kaikki pienet retrovaatteet varastosta ja myyn ne. Jestas mitä niistä maksetaan!

Tosin, jos pitäis vielä kymmenen vuotta, niin vieläköhän toi arvo nousis? :D *eurot silmissä*
 
täytyy tähän vielä ääneen pohtia, että mitä nuo tekee noilla housuilla sitten kun ovat maksaneet niistä 130euroa? mä en ainakaan raaskisi käyttää niin kalliita pöksyjä mun lapsella, noi varmaan kuluis heti puhki :O toisaalta tuskin kukaan niitä kaapin pohjallekaan ostaa ;)
 
VinoKettu
Mitähän toi nipsunekku noilla kaikilla vaatteilla tekee? :whistle:
Mun tyttö on jo puol vuotias, jo ennen sen syntymää olisin sille huutanu jotain retro-ihanuuksia. Mutta kappas, aina tuli nipsunekku ja voitti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 09:53 vieras kirjoitti:
Tässä se syy, vissiin kerää noita rätei ja lumpui.
Olisi kiva tietää, paljhon noihin on palanut.
Villi veikkaus 3000 euroa?! :eek: :eek: :eek:

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=NipsuNekku&album_id=all&page=0
Vitsit, meil ois tommonen vilttiki, mikä tuol on taustalla... :whistle:

Sit ois samaa vuosimallia äippäpakkauksen makuupussi.... :xmas: *rahankiiltosilmissä*
 

Yhteistyössä