Joensuun/P-K:n äitejä?

En löytänyt haulla vastaava ketjua täältä, eli kyselenkin, onko täällä äitejä/ tulevia sellaisia Joensuusta tai lähialueilta?
Itse 28-v, 6v- ja 8v tyttöjen äiti, masuasukilla la 5.1.

Kaveripiiristä ei äidiksi tulevia juuri löydy, ja äitiyslomalle jäädessä tiedän, että aikuisen ihmisen seura silloin tällöin piristäisi kummasti.
Eli jos olet vaikkapa satunnaista kahvitteluseuraa, leikkikavereita lapsille tai jopa ystävää vailla, ilmottaudu! :)
 
Että onko täällä meitä muita?!


Tää mamma (24-v) täällä kaipailisi seuraa itselleen ja 5kk ikäiselle pojalleen lenkille yms... Asustellaan Hammaslahdessa ja en oikein tunne täältä ketään (paitsi anoppini joka asustaa naapurissa) niin olisi mukava tutustua muihinkin pienten lasten vanhempiin ja mikä ettei myös vauvojen äiteihin. Joten jos joku Joensuun alueen äiti haluaa uuden tuttavuuden niin saa laitella rohkeasti viestiä mulle mailiin: rosemarie86@hotmail.com
myös mese kaveriksi saa pyydellä ;)
 
täällä olisi myös 27v äiti sekä 2 ja 4 vuotiaat pojat vaille ystäviä. päivät ollaan töissä mutta iltaisin ja viikonloppuisin olisi ihana tavata ystäviä. Kaikki entiset ystävät jäivät entiselle asuinpaikkakunnalle ja kun tosiaan päivät olen töissä niin ei oikein tule tutustuttua uusiin ihmisiin.
 

Yhteistyössä