Joensuun paras ruokapaikka

jimi
[QUOTE="mellan";28732012]Kielossa on hyvä ruoka, on kallista mutta se on lähiruokaa. Torerossa ja La Passionessa on myös hyvää ruokaa[/QUOTE]

olet sä ihan idiootti??? Torero on pko:n paska ketjurqvintola ja sä suosittelee sitä. Oot nolo..
 
"prims"
Deli China on yksi parhaimmista kiinalaisista paikoista, joissa olen käynyt!

Kielosta saa hienoa ja hyvää ruokaa, toki hintakin on kiva.

Erikoisemmaksi "luonaspaikaksi" suosittelen Hyveen&Paheen wokkia, jossa saa itse koota itsellensä mieleisen annoksen. Paikka ei ole varsinainen lounasravintola, mutta lounasaikaan todella suosittu. Lounaspizzaa tai iltapizzaakin kannattaa käydä syömässä aivan ihanassa kesäravintolassa Kesäladossa Surakan pihassa.. tai ihan vain terassioluella. Terassialue on aivan ihana tunnelmallisella puutaloalueella jokirannan tuntumassa.
 
dsaf
Kielo on aika gourmet-ravintola melkein, eli isot hinnat - pienet annokset. Mutta kehuja ruuan mausta olen kuullut paljon!
S-ketjun ravintoloita on Torero, Amarillo, Rosso. Empä suosittele ellette semmoista hae.
Iso Myyssä on ravintola Kreeta. Omasta mielestä hyvää kreikkalaista ruokaa eikä pahan hintaistakaan.
Deli Chinassa on hyvät kiinalaiset eväät jos sellasesta tykkää. Toinen kiinalainen on Kreetan vieressä mut siellä en oo kehuttavia maistellut.
Ja tosiaan joen toisella puolella on La Passione, missä on kans tosi hyvät ruuat.
etteköhän mahanne saa täyteen hyvällä ruualla, riippuu vaan minkälaista haette :)
 
"vieras"
Kielo on aika gourmet-ravintola melkein, eli isot hinnat - pienet annokset. Mutta kehuja ruuan mausta olen kuullut paljon!
S-ketjun ravintoloita on Torero, Amarillo, Rosso. Empä suosittele ellette semmoista hae.
Iso Myyssä on ravintola Kreeta. Omasta mielestä hyvää kreikkalaista ruokaa eikä pahan hintaistakaan.
Deli Chinassa on hyvät kiinalaiset eväät jos sellasesta tykkää. Toinen kiinalainen on Kreetan vieressä mut siellä en oo kehuttavia maistellut.
Ja tosiaan joen toisella puolella on La Passione, missä on kans tosi hyvät ruuat.
etteköhän mahanne saa täyteen hyvällä ruualla, riippuu vaan minkälaista haette :)
kerran käytiin tuolla kreetassa ja oli niin hirveät ruuat että mentiin amarilloon jälkiruualle, että saatiin edes hyvää jälkkäriä. En suosittele kellekään...
 
nautiskelija
Rosso on ehdottomasti ykkönen mutta toki vain jos lompakko antaa myöden. Todella autenttinen italialainen ravintola jonka kuulopuheiden mukaan omistaa italialainen suku ja pääkokki on myös italialainen. Ei todellakaan ole halvimmasta päästä mutta ruoka on TODELLA hyvää ja autenttista ja sisustus yksityiskohtiaan myöden aitoa italialaista designiä.
 

Yhteistyössä