Jösses, Jutta Gustafsberg alkaa muistuttamaan Tiina Jylhää

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä tajuan, jos luomia kohotetaan kun ne valuvat silmän päälle haitaten näkymistä mutta muutoin pärstävärkin muotoilut ovat mulle käsittämättömiä operaatiita.

Eikä sellaisen itselleen teettäneestä kukaan koskaan oo alkuperäistä paremman näköiseksi muuttunut!
 
  • Tykkää
Reactions: pakana ja FreezeCat
Kieltämättä alkaa Jutta näyttää aika muoviselle.

Mikä muuten noissa huulijutuissa on, että jotkut alkaa näyttää ankalle? Mun mielestä esim. Kylie Jennerin huulet ei näytä tuommosille ankoille, vaikka ne on pumpattu täyteen jotain mömmöä.
Eli mistä noi ankkahuulet johtuu? Johtuuko se pistäjästä, aineesta vai pistettävän anatomiasta?
 
Mä tajuan, jos luomia kohotetaan kun ne valuvat silmän päälle haitaten näkymistä mutta muutoin pärstävärkin muotoilut ovat mulle käsittämättömiä operaatiita.

Eikä sellaisen itselleen teettäneestä kukaan koskaan oo alkuperäistä paremman näköiseksi muuttunut!
Itse veikkaan, että aika monikin on muuttunut paremman näköisiksi. Sä et vaan kiinnitä huomiota niihin. Lähinnä huomio kiinnittyy niihin, joilla operaatio on mennyt perseelleen tai sitten niiden kanssa liioitellaan ihan älyttömästi.
 
vierailija
Ehkä tuo kuvakulma ja otos vain ei imartele Juttaa, oikeastiha Jutta on kaunis ja hyvännäköinen nainen. Ei mielestäni mikään nakkihuuli tai leikellyn näköinen.
 
Niin miksi, siis miksi ihmisen pitää yrittää "nuorentaa" iän tuomaa olemustaan? Se ei onnistu koskaan ihan kuten tuossa aijemmin tuli jo esiin. Epäonnistuneita tapauksia vaan.
ps. Mutta eihän tämä Gustafsberg ihan toivoton tapaus vielä ole.
 

Yhteistyössä