johan anoppi idean keksi

nyt kun ostettiin keväällä talo niin meinasi sitten et voi meillä järjestää isännän pikkusiskon rippujuhlat ens kesänä :headwall: kun meillä enemmän tilaa kun heillä, no eipä oo kyl toivoa et meillä niitä juhlia pidetään. :D
 
hellu
Mä varmaan suostuisin ainakin lainaamaan tiloja rippijuhliin.. Mikä ettei, kunhan tulisivat siivoamaan ennen ja jälkeen juhlien enkä joutuisi juhlien organisoitsijaksi itse.. toki voisin autella mutta en mitään päävastuuta suostuisi ottamaan!
 
vieras
sano anopille, että vuokraa samanlaisen teltan ku eilisessä satuhäissä. Jo mahtuu ihmisiä :D tai sit helluntalaisten kokoustelttaa ja jos se ei oo tarpeeksi iso, niin vl suviseuratelttaan varmaan mahtuu koko suku ja kyläläiset kaupan päälle. Mut mahtaako ne vuokrata telttoja? :D
 
vieras
Mä voisin hyvinkin suostua. Olisin jopa ehdottanut, että saavat tulla pitämään serkkuni juhlat meillä, kun heillä piti olla putkiremppa juuri samaan aikaan. (Se siirtyi, joten ei tarvinnutkaan.)
 
Mä en kyllä välttämättä myöskään ois niin innostunut. Entä jos juhlat on tylsät, ja haluis lähtee himaan? Ei niitä muita voi häätää sieltä. Tai jos anoppi lapsineen ei jälkikäteen siivoisikaan.. On niin monta juttua, missä voisi mennä vikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minde1984:
no en mä aintais kenenkää tulla meille juhlia pitämää, en ees tykkäsi siitä et joku muu ku mä tai mies siivottaa meillä!!! ymmärrän kyl ihan hyvin sua miks et haluu!
kiva kiitos. ja anoppi aina valittaa kaikesta ja mikään ei ikinä oo hyvin, niin mun puolesta saa pitää juhlat jossain muualla.
 
XXS
Miksei niitä rippijuhlia voisi järjestää, jos on kerran tilava talo? Meillä on pidetty vanhempieni kultahäät ja yllärijuhlat exän siskolle tämän täyttäessä 40-vuotta. Eipä ole kämppä siitä miksikään kulunut.
 
vieras
meillä on järkätty mm. miehen isän 70-vuotisjuhlat, miehen siskon luona puolestaan heidän äitinsä juhlat, miehen sisko järjesti kotonaan myös oman anoppinsa juhlat...hyvissä ajoin kun alkaa siivoileen niin ettei tarvitse suursiivousta tehdä, ja sopii sitten sitten että kuka on kahvitarjoilussa auttamassa, kuka hoitaa jälkisiivouksen. paitsi että meillä on kyllä kaikki tehty aina hyvässä hengessä yhdessä; kun on itse ensin apuna, niin saa itsekin vastavuoroisesti apua. en tiedä toimiiko muilla tää periaate, mutta meidän suvun piirissä on itsestään selvyys, että jos juhlat jotenkin itseä koskettaa (ja vaikkei koskettaiskaan; olin tuolla miehen siskon anopin juhlissa tiskaamassa ja kahvia kaatamassa) niin apua tarjotaan, koska itsekin joskus joutuu pyytämään apua.
 

Yhteistyössä