johan on paketilla hintaa

jeppistä
Peruspinnasänky, koht. edulliset rattaat ja turvakaukalo ainoita kalliimpia tuotteita. En edes noista kolmesta suostuisi maksamaan 300 euroa enempää. Saati sitten että pitäisi vanhoista vaatteista ja leluista maksaa useita satoja euroja.
 
HMM
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 12:01 halpa kirjoitti:
Halpaa. Vielä tuo hinta nousee. Katsoitko edes mitä kaikkea siinä on?
halpa??? kyllä katsoin ja monen kertaan ,mutta itse eb kyllä maksias käytetyistä tuon verran.muutama huntti lissää ja saan jo uudetkin
 
huh huh
Mä en tajua mikä tossa huutonetissä viehättää? Ihmiset maksaa järkyttäviä hintoja melkein mistä vaan.Joko ne ei ole hintatietoisia tai sitten ne on tyhmiä????

Asun pk-seudulla ja itse oon aika hintatietoinen,en suostuis maksamaan käytetyistä vaatteista -ja tavaroista tuollaisia summia.Esim. Saksasta saa tilattua tosi halvalla rattaita- sekä turvaistuimia.Hinnat ovat jopa puolet halvempia UUTENA.

Eräs työkaveri myi HM:n äitiysvaatteita ja sai paaaljon enemmän mitä oli maksanut niistä uutena,halooo!!!!
 
tuota kyseistä pakettia sen enemmän kommentoimatta sanon vaan, että kun kaikki eivät asu pääkaupunkiseudulla, eikä jokaista liikettä ole ihan kulmilla, niin ymmärrän kyllä, että joistain jutuista maksetaan huudossa käytettynäkin ihan kohtuullisia hintoja =)
 
Ja sitäpaitsi eihän tuo myyjä tota hintaa ole tohon laittanu vaan huutajat jotka taitavat oikeasti haluta paketin. Ja pitääkö aina ostaa "vaan muutamalla satasella" uutta kun maailmassa on läjäpäin hyvää käytettyä tavaraa! Mitä niille sit pitäs tehdä? Roskiin vai, ja maailma pelastuu :/ \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 12:24 vieras kirjoitti:
Ja sitäpaitsi eihän tuo myyjä tota hintaa ole tohon laittanu vaan huutajat jotka taitavat oikeasti haluta paketin. Ja pitääkö aina ostaa "vaan muutamalla satasella" uutta kun maailmassa on läjäpäin hyvää käytettyä tavaraa! Mitä niille sit pitäs tehdä? Roskiin vai, ja maailma pelastuu :/ \|O
tää on hyvä pointti!! eli siis kierrätys kunniaan, ja hinta määrittyy kysyntä-tarjonta -periaattella! =)
 
Mya
niin tos paketin alkuperänen hinta tais olla 60 euroa ja se on kyllä ihan sikahalpa noin isosta paketista.
Ei tuo 450 mun mielestäni tosta ole paljon....säästyy vielä ihan hirveesti vaivaakin.
Tuttavani osta huutonetistä pelkät vaunut samalla hinnalla. Tyhmää kyllä oli...

Varmasti hinta vielä nousee.
Kierrätys kunniaan!!!! (nuohan oli osa lähes käyttämättömiäkin...)
 
ei lähelläkään hesaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 12:11 huh huh kirjoitti:
Eräs työkaveri myi HM:n äitiysvaatteita ja sai paaaljon enemmän mitä oli maksanut niistä uutena,halooo!!!!
juu-u, esim minulla olisi matkaa lähimpään henkkaan 250km.Tässä kaupungissa ei ole YHTÄÄN äitiysvaatteita myyvää liikettä.H&M:n nettikaupasta tietyt koot loppuu heti.
Tässä syitä miksi olen valmis maksamaan enemmän kuin sinä :)
 
huh huh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 12:35 ei lähelläkään hesaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 12:11 huh huh kirjoitti:
Eräs työkaveri myi HM:n äitiysvaatteita ja sai paaaljon enemmän mitä oli maksanut niistä uutena,halooo!!!!
juu-u, esim minulla olisi matkaa lähimpään henkkaan 250km.Tässä kaupungissa ei ole YHTÄÄN äitiysvaatteita myyvää liikettä.H&M:n nettikaupasta tietyt koot loppuu heti.
Tässä syitä miksi olen valmis maksamaan enemmän kuin sinä :)
Siis missä hemmetin korvessa asut kun HM:n liikkeitä on jo lähes joka paikkakunnalla???? No itse en edes periaatteesta maksa käytetystä enemmän kuin uudesta!! Kierrätys on hyvä asia,mutta silti ihmettelen mitä ovat käytetystä valmiita maksamaan.
 
Gluteus maximus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 12:51 huh huh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 12:35 ei lähelläkään hesaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 12:11 huh huh kirjoitti:
Eräs työkaveri myi HM:n äitiysvaatteita ja sai paaaljon enemmän mitä oli maksanut niistä uutena,halooo!!!!
juu-u, esim minulla olisi matkaa lähimpään henkkaan 250km.Tässä kaupungissa ei ole YHTÄÄN äitiysvaatteita myyvää liikettä.H&M:n nettikaupasta tietyt koot loppuu heti.
Tässä syitä miksi olen valmis maksamaan enemmän kuin sinä :)
Siis missä hemmetin korvessa asut kun HM:n liikkeitä on jo lähes joka paikkakunnalla???? No itse en edes periaatteesta maksa käytetystä enemmän kuin uudesta!! Kierrätys on hyvä asia,mutta silti ihmettelen mitä ovat käytetystä valmiita maksamaan.
No, huh! Ihan peruskoulun maantiedontunneilta opittuna voin sanoa, että esim. Lappi on aika iso alue ja jos esim. Rovaniemellä on henkka ja maukka, niin esim. Utsjoelta on aika pitkä matka sinne Rovaniemelle!!! Ja tiedätkö...ihmisiä asuu JOPA Utsjoellakin (tosin en tiedä onko siellä henkka maukkaan, mutta en usko!)

Joten kaiva nyt se maantiedon kirja esiin!<br><br>
 
ei lähelläkään hesaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 12:51 huh huh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 12:35 ei lähelläkään hesaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 12:11 huh huh kirjoitti:
Eräs työkaveri myi HM:n äitiysvaatteita ja sai paaaljon enemmän mitä oli maksanut niistä uutena,halooo!!!!
juu-u, esim minulla olisi matkaa lähimpään henkkaan 250km.Tässä kaupungissa ei ole YHTÄÄN äitiysvaatteita myyvää liikettä.H&M:n nettikaupasta tietyt koot loppuu heti.
Tässä syitä miksi olen valmis maksamaan enemmän kuin sinä :)
Siis missä hemmetin korvessa asut kun HM:n liikkeitä on jo lähes joka paikkakunnalla???? No itse en edes periaatteesta maksa käytetystä enemmän kuin uudesta!! Kierrätys on hyvä asia,mutta silti ihmettelen mitä ovat käytetystä valmiita maksamaan.
No just siellä :D Montakos H&M: liikettä suomesta löytyy? Entä montako kaupunkia,kylää,pitäjää suomessa on?

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

 
yrtti
minäkin voidin tuosta paketista tuon hinnan, (mikä oli kun katsoin,) eli 450? maksaakin. tuossahan oli paljon tavaraa ja hyväkuntoista. Jäin vain ihmettelemään, onko nuo kaikki tosiaan olleet TARPEELLISIA? Ei meidän muksuilla kyllä noin paljoa tavaraa ollut...
 

Yhteistyössä