Johan pomppas, jumalvita!

Lex
Miehen pomo oli sitten haukkunut minut heidän työpaikallaan lasten sairasloma-asioissa.

Kerrottakoon nyt pohjille, että meillä on kaksi kroonisesti sairasta lasta, ja erityisesti pienempi on sairastanut ja joutunut olemaan kotihoidossa viimeisen vuoden aikana varsin runsaasti.
Itse olen ollut hänen sairasteluidensa vuoksi työsuhteeni ensimmäisen puolen vuoden aikana seitsemättä vikkoa poissa töistä.

Pyrimme mieheni kanssa jakamaan lasten hoidon (niin terveiden kuin sairaidenkin) tasapuolisesti, niinpä myös mies on nyt muutamia kertoja ollut kotivuorossa.
Etenkin, kun minun työni edellyttää huomattavasti enemmän henkilökohtaista läsnäoloa kuin hänen.

Nyt oli naispuolinen toimitusjohtaja oikein erikseen nostanut metelin työpaikalla sairasloman sattuessa, että "minkälainen äiti se sellainen on, joka ei sairasta lastaan viitsi hoitaa?"

Kuinka joku kehtaa olla noin stanan urpo?!

!:headwall::xmas:
 
ok
Älä välitä, ainahan löytyy joku jonka mielestä on väärin kaikki mitä tekee, mutta mikä yllätys, että sattuu olemaan isän pomo jonka mielestä äidin pitää olla pois töistä, ei isän ;)
 
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja älä välitä;27618190:
Urpoja mahtuu tähän maailmaan!!! Ja tämä tj täti taitaa itse olla lapseton vanhapiika, jos arvata saan?
Todennäköisesti.

Eikä siinä mitään, jos ajattelee urpoja, mutta että kehtaa tuollaista mennä julkisesti laukomaan...? Ja mies on sentään työsuojeluvaltuutettu, joten luulisi keskustelun tason pysyvän vastapuoleltakin vähän asiallisempana.
 
Lex
[QUOTE="vieras";27618220]Oletko kokoomuksen ja EK:n kanssa samoilla linjoilla maksuttomien sairaslomapäivien käyttöön ottamisesta?[/QUOTE]

En ole. Tuskin kovinkaan moni kroonisesti sairaan lapsen vanhempi on.

Minä saan olla palkallisella pois pelkällä omalla ilmoituksellani, eikä siltikään ole mitään hinkua ylimääräisiin poissaoloihin.
 
"vieras"
Olen yrittäjä joten aikanaan lasten sairastaessa mies pääasiassa hoiti. Minun olisi ollut erittäin hankalaa järjestellä töistä pois olo.
Ei siitä miehelle ainakaan suoraan koskaan sanottu, en tiedä sitten ihmettelivätkö miksei äiti voi hoitaa. Ja sairastelua oli ensimmäisen päiväkotivuoden aikana runsaasti, vähintään kerran kuussa ja vuorotellen.
 

Yhteistyössä