Johanna Tukiainen kertoo KAUNEUTENSA SALAISUUDET!

  • Viestiketjun aloittaja pieras
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja tuku:
Ehkä se on robotti, kun ainakin sen naama on selvästi vaan maalattu siihen kiinni.
Niin, sillai spraymaalilla ruiskittu ku eilisessä elokuvassa (kuolema pukee häntä ).
Kohta muljahtaa varmaan naama takapuolen päälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
-Mielestäni naisen tulee näyttää naiselta. Korkokengät, mekko tai hame, meikkiä ja kaikinpuolin se, että ollaan ylpeitä naisellisuudesta, on avainsana
Tästä mäkin oon samaa mieltä. Se, miten Tukiainen on tässä onnistunut, on toki eri asia.. :)
Mutta mieti nyt Suomen sääoloja ja ihmistä jonka pitää kulkea kävellen tai pyörällä? Joo olis tosi nättiä mennä kauhealla sateella pyörällä korkkarit ja hame päällä aivan märkinä, meikit poskilla ja hiukset lättänänä.

Kyllä mä viihteelle ja juhliin laitan itteäni, mutta hametta en pahemmin välitä pitää.
Tuskinpa johannakaan kuitenkaan lähtee hameessa ja korkokengissä pyöräilmään :headwall:
Vaan tarkoitti että nainen voi pukeutua kauniisti muulloinkin kuin häissään ja rippijuhlissaan.


 
Hiusten pidennykset aikuisella (tarkoitan yli 18 v) näyttävät useimmiten halvoilta ja tyhmiltä. Jatkuva tupakointi, ryyppääminen ja auringonotto on tehny Tukiaisen ihosta 20v vanhemman. Sen meikki näyttäis oikein söpöltä jonkun 15veen naamassa, vois naureskella että muutaman vuoden päästä tuo oppii. Rinnat sillä on ihan kauheat ja painoa vois pudottaa pari kiloa.

Jos jonkun mielestä on ärsyttävää että ko naisen ulkonäököä kritisoidaan voisi myös palauttaa mieleen että neiti on itse lähtenyt leikkiin mukaan, oikein väkisin tunkenut itseänsä ja ulkonäköänsä julkisuuteen tienatakseen muutaman euron. Iso tyttö, kyllä selviää tästäkin. Toivottavasti lukee mitä muut siitä sanoo, ehkä oppis pukeutumaan ja laittautumaan.
 
vierrrrrrr
Alkuperäinen kirjoittaja vinkkiä Johannalle:
Värjäis hiuksensa luonnollisemman näköisiksi, tekorusketus pois, 10-15 kg veks painosta, vähemmän meikkiä ja lopeta tupakointi/ryyppäys, nuku kunnolla.
miksi sen pitäis laihduttaa? ihan hyvä kroppa sillä, ei kaikkien tarvi olla langanlaihoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
-Mielestäni naisen tulee näyttää naiselta. Korkokengät, mekko tai hame, meikkiä ja kaikinpuolin se, että ollaan ylpeitä naisellisuudesta, on avainsana
Tästä mäkin oon samaa mieltä. Se, miten Tukiainen on tässä onnistunut, on toki eri asia.. :)
Mutta mieti nyt Suomen sääoloja ja ihmistä jonka pitää kulkea kävellen tai pyörällä? Joo olis tosi nättiä mennä kauhealla sateella pyörällä korkkarit ja hame päällä aivan märkinä, meikit poskilla ja hiukset lättänänä.

Kyllä mä viihteelle ja juhliin laitan itteäni, mutta hametta en pahemmin välitä pitää.
Tuskinpa johannakaan kuitenkaan lähtee hameessa ja korkokengissä pyöräilmään :headwall:
Vaan tarkoitti että nainen voi pukeutua kauniisti muulloinkin kuin häissään ja rippijuhlissaan.
Mä pukeudun tavallisiin vaatteisiin, en mihinkään rääsyihin. Ripsaria enempää mun ei kannata meikkiä laittaa jos pitää kävellä tai pyöräillä pidempi matka, koska silmistä valuu vesi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Miksi te aina nauratte hänelle,ainakin mä olen nähnyt hänet omalla työpaikalla,mutta en ole puhunut,mutta kivalta hän kuitenkin vaikutanut =)
Siinä on sitten ollut samassa tilassa ainakin kaksi latvasta lahoa samaan aikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Miksi te aina nauratte hänelle,ainakin mä olen nähnyt hänet omalla työpaikalla,mutta en ole puhunut,mutta kivalta hän kuitenkin vaikutanut =)
Siinä on sitten ollut samassa tilassa ainakin kaksi latvasta lahoa samaan aikaan.
???
En ymmärtänyt sorry,mutta sen vaan voi sanoa että täällä on vaan monia kaatelisia hänen elämään,kun hänellä on aika kiva elämää,matkustaminen ja kiva työ =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Miksi te aina nauratte hänelle,ainakin mä olen nähnyt hänet omalla työpaikalla,mutta en ole puhunut,mutta kivalta hän kuitenkin vaikutanut =)
Siinä on sitten ollut samassa tilassa ainakin kaksi latvasta lahoa samaan aikaan.
???
En ymmärtänyt sorry,mutta sen vaan voi sanoa että täällä on vaan monia kaatelisia hänen elämään,kun hänellä on aika kiva elämää,matkustaminen ja kiva työ =)
No jos sitä pitää kivana, että kokonainen kansakunta tirskuu tyrkkyjulkimon toilailuille, niin jopas olisi muka kateudelle kohdetta. Et edes sinä voi olla noin naivi. Tai niin no...
 
Susan
Tuon Johannan kauneuden salaisuus on selvästi vetyperoksidi, mauttomat hiustenpidennykset, silikonit ja huono maku:) Naurattaa niin että tämähän toimii selvästi päivän piristyksenä...
Savanna olet säälittävä ja haet vielä hyväksyntää yhtä säälittäviltä miehiltä. Älykkäät ja hyvän itsetunnon omaavat miehet eivät edes vilkaise kaltaisesi naisen perään. Naisen, joka on kadottanut itsekunnioituksensa ja suostuu asettumaan halvaksi seksiobjektiksi.
Lähinnä tulee mieleen että tarvitset terapiaa...
 

Yhteistyössä