join liian vähän vettä... (joo turhis)

Ja aina vain väsytti. Nyt olen viikon verran laittanut parilitraiseen pulloon valmiiksi kaappiin, että muistan juoda. Laitan pullon illalla kaappiin ilman korkkia, niin vesi hapettuu ja paha kloorinmaku haihtuu. Eikä kylmää kraanavettä tai jääkaappivettä ole terveellistä juodakaan. Lisäsin myös hetkellisesti b-vitamiiniannosta ja samaten c-vitamiinia, koska ovat vesiliukoisia vitamiineja ja poistuvat kehosta eivätkä varastoidu. Turvotus myös laski, ja vatsakin toimii.
 
No niin just, mun täytyypi aina potkia itseäni, että muistaisin juoda. Joskus iltaisin, kun miettii, mitä olen tänään juonut, on vastaus: "öö...yhden teekupposen." Joskus menen ihan janokramppien asteelle, kun en vain kertakaikkiaan muista juoda.
 
En minäkään juo lainkaan vettä..Kahvia juon,mutta eikös sekin vähennä nestevarastoja entisestään :ashamed: Mitä haittaa siitä on jos ei juo.Jos sitten alkaisi vesi uppoamaan kun tietäisi haita. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:03 minä kirjoitti:
En minäkään juo lainkaan vettä..Kahvia juon,mutta eikös sekin vähennä nestevarastoja entisestään :ashamed: Mitä haittaa siitä on jos ei juo.Jos sitten alkaisi vesi uppoamaan kun tietäisi haita. :whistle:
juuen miekäänjuo vetä ku en tykkää vesijohtovedestä;maistuu kamalalle ku on tottunu juomaan lähde vettä... joskus tulee hullu tarve juoda vettä ja sitte ostan pullon kaupasta ja sillä selviää kuukausitolkulla
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:09 mamma81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:03 minä kirjoitti:
En minäkään juo lainkaan vettä..Kahvia juon,mutta eikös sekin vähennä nestevarastoja entisestään :ashamed: Mitä haittaa siitä on jos ei juo.Jos sitten alkaisi vesi uppoamaan kun tietäisi haita. :whistle:
juuen miekäänjuo vetä ku en tykkää vesijohtovedestä;maistuu kamalalle ku on tottunu juomaan lähde vettä... joskus tulee hullu tarve juoda vettä ja sitte ostan pullon kaupasta ja sillä selviää kuukausitolkulla
Joo,minullakin pieni pullo kestäisi varmaan kuukauden :LOL: Ei hitto..Pitäisi varmaan tosissaan alkaa sitä vettä juomaan :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:09 mamma81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:03 minä kirjoitti:
En minäkään juo lainkaan vettä..Kahvia juon,mutta eikös sekin vähennä nestevarastoja entisestään :ashamed: Mitä haittaa siitä on jos ei juo.Jos sitten alkaisi vesi uppoamaan kun tietäisi haita. :whistle:
juuen miekäänjuo vetä ku en tykkää vesijohtovedestä;maistuu kamalalle ku on tottunu juomaan lähde vettä... joskus tulee hullu tarve juoda vettä ja sitte ostan pullon kaupasta ja sillä selviää kuukausitolkulla

Koitas laittaa vesipullo kaappiin ilman korkkia, niin se paha kloorinmaku haihtuu. Siitä tulee ns. happivettä. Nuo lähdevedet ja muut kaupan pullotetut vedet, niin ei se maku kovin paljoa vesijohtoveteen eroa, jos sen tosiaan seisottaa.

Itse ostan kesäisin noita Lidlin saskiapulloja, maistuvat ihan vichyvedeltä. Kun hikoilee ja kehosta hikoilee suolat, niin on terveellistäkin juoda hieman suolasta vettä.

 

Yhteistyössä