Joisitko alkoholia jos... (ehkä raskaana)

  • Viestiketjun aloittaja Mitä tekisit
  • Ensimmäinen viesti
Mitä tekisit
Nonnin, tänään siis kp 28/27-28. Huomenna reissuun viikonlopuksi, tarkoitus syödä hyvin ja tietysti juoda viinejä jne. Ei mitään kännäystä, mutta sivistynyttä nautiskelua. Uskaltaisitko? Jos testaa vastaa reissun jälkeen...

*avaa sateenvarjon*
 
uskaltaisin
kyllä varmaan joisin muutaman lasillisen viiniä. Paitsi saattaisin kyllä jo nyt varmuuden vuoksi tehdä raskaustestin, koska saattaisi jo huomenna näyttää plussaa (itselläni tässä raskaudessa plussa kp 27)
 
"Jenis"
Miten se auttaa, jos testaa vasta reissun jälkeen? :D Mä oon vastaavassa tilanteessa tehnyt testin, ja kun se oli nega niin join muutaman drinksun. Niin kauan kun testi on negaa, ei pitäis olla vaaraa. Jos se taas on plussaa, niin sitten ollaan vähintään se 9kk ilman päihteitä, eikös joo.
 
Voithan sä tehdä sellaisen tosi herkän testin. 10 mU/l herkkys saattaa hyvinkin näyttää plussaa jo tuossa vaiheessa. Jos nega niin voithan ottaa lasillisen ja tehdä reissun jälkeen uudestaan?
 
kahden
Noh, mä oon molempien raskauksien alussa ollut sattumalta kp 31/28 bileissä ja nauttinut alkoa siinä missä muutkin. Aavistanut kyllä, että raskaana olen kun ei menkkoja kuulu... Plussatestin tehnyt seuraavan päivänä eli kp 32/28... En ole pitänyt itseäni tuon takia huonona äitinä.
 
Oma raskaus näkyi jo kp 23/28 suht selvästi, että testatahan toki kannattaa. Itse otin viiniä useamman lasillisen joskus kp20 ja ei kyllä jaksa yhtään kiinnostaa jos jotakin ihmistä tuo ahdistaa. Sen jälkeen olenkin nauttinut yhden siiderin ja kaksi viinilasia lapsen syntymän jälkeen. Uskaltaisin ottaa pari viinilasillista, vaikka olisi positiivinenkin testi, vaikka luultavasti en ottaisi, kun limsakin kelpaa minulle :D.
 

Yhteistyössä