Joisitko alkoholia?

Elikkäs, olemme nyt yrittäneet miehen kanssa lasta 2 vuotta. Minussa vika ja nyt ollaan hoidoissa jotta saatais ovulaatio aikaan. Hoidoilla saatu ovulaatio tapahtui viime lauantaina. Tänä lauantaina olisi valmistujaisbileet kaverilla ja siellä on tarjolla alkoholia. Saatan siis olla raskaana mutta en voi saada sitä selville ennen tuota ajankohtaa. Jos tilanteessa olisit sinä joisitko alkoholia? Itse olen päätöksen jo tehnyt, mutta ois kiva kuulla miten muut tekis ja miks?
 
meak
Hörppisin yhtä siideriä koko illan, ja saattasin siitäkin jättää osan juomatta. Eli siis mukamas joisin, kuitenkin juomatta. Mahdollisen raskauden takia en haluaisi juoda, mutta en haluaisi paljastaa sitä vielä muille jos en sitten kuitenkaan olisikaan raskaana. Vähäisestä juomisesta en uskoisi olevan mitään haittaa.
 
..
Pitkän yrityksen jälkeen en välttämättä jois kovin paljoa. Oon jostain lukenut, et runsas alkoholinkäyttö saattaa estää kiinnittymisen, joten en haluais niiden harvojen mahdollisuuksien menevän hukkaan. Kyl varmaan voisin pari-kolme ottaa. Muutaman ekan viikon aikana sikiölle ei oo mitään haittaa siitä, jos juo. Testin jälkeen en enää jois pisaraakaan. Mä join alkuraskaudesta, kun en vielä tiennyt olevani raskaana.
 

Yhteistyössä