Joitko kofeiinipitoisia juomia raskaana ollessasi

Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Join mä kahvia satunnaisesti ja teetä joka päivä. Ei mulla sydänääniin kyllä koskaan vaikuttanut.

Cokiksessahan on paljon sokeria voisko sekin vaikuttaa? Itse ainakin huomasin, että vauva alkoi enemmän liikkumaan, kun söi makeeta.
Mä juon pepsi maxia. Neuvolan kätilö kyllä veikkas ihan kofeiinin aiheuttamaa tiheälyöntisyyttä. Sitä kuulemma välillä esiintyy masuvauvoilla.

 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Join kahvia ja colaa, ei huidellu sydänäänet taivaissa. Enpä muuten tiennytkään että olet raskaana.
Niin mulla varmaan vaikuttaa se että en juo säännöllisesti kofeiinia, kun se aiheuttaa jo itsellenikin välillä hermostuneisuutta :ashamed:
En mä kyllä enään kauaa ole raskaana :D
Mikä rv? =)
Maanantaina tasan 37
Ohhoh. :D Sie et vissiin oo paljoa raskautta täällä sitten hehkutellu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Join kahvia ja colaa, ei huidellu sydänäänet taivaissa. Enpä muuten tiennytkään että olet raskaana.
Niin mulla varmaan vaikuttaa se että en juo säännöllisesti kofeiinia, kun se aiheuttaa jo itsellenikin välillä hermostuneisuutta :ashamed:
En mä kyllä enään kauaa ole raskaana :D
Mikä rv? =)
Maanantaina tasan 37
Ohhoh. :D Sie et vissiin oo paljoa raskautta täällä sitten hehkutellu.
Joo en ole. Tosin mä en paljoakaan täällä muutenkaan hehkuta henkilökohtaisia asioitani . Palsta kun on mitä on :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Join kahvia ja colaa, ei huidellu sydänäänet taivaissa. Enpä muuten tiennytkään että olet raskaana.
Samoin tein minä enkä minäkään tiennyt raskaudesta :D
Onnea apassille :flower: :heart:
Näitäpä peesailen täysin! :) Oikein paljon onnea raskauden johdosta :flower: :heart:
 
Join kahvia aamuisin. Ja satunnaisesti jotakin Colajuomaa.
Ilman aamukahviani ei kukaan kestäisi minua, vähiten minä itse :ashamed: Vähensin muuten kahvinjuontiani raskausaikoina, sillä kahvi närästi eikä oikein maistuntukaan. Vaihdoin murukahviin, joka närästi vähemmän.
Mutta siis isohkon mukillisen aamuisin join.
 
vib
Kahvi ei maistunut, teestä en tykkää...Energiajuomia ei kyllä sais raskaana juoda, niissä ainakin lukee niin. Ne on muutenkin pahoja enkä ymmärrä miten joku voi juoda...yäk...makuasioista ei sovi kiistellä:)
Mutta join sokeritonta kaakaota:)
 

Yhteistyössä