Joka illalle jotain...

  • Viestiketjun aloittaja TVn orja
  • Ensimmäinen viesti
TVn orja
Mua ahistaa, kun musta on tullut ihan kamala TV:n orja. Maanantaisin Täydelliset naiset ja Big Brother tai Weeds ja Fat Lady. Tiistaisin O.C, ikävä tunnin tauko ja sitten Big Brother. Keskiviikkoisin Grayn anatomia ja BB. Torstaisin Everwood, House ja BB (loistava putki!). Perjantaisin Tartu mikkiin ja BB. Lauantaisin vain BB (tylsä ilta). Sunnuntaisin Amyn lailla, Maajussille morsian ja BB talk show.

Onko täällä ketään, joka olisi yhtä pahassa koukussa? :\|
 
Mulla on "onneksi" vaan

MA Täydelliset Naiset
TI Pako
To Lost
Su BB Talk Show

En jaksanut innostua tosta BB:stä parin ekan viikon jälkeen, mutta tsekkaan aina kuka putoaa. Mulle paras ajankohta on just tuo klo 21-22 illalla (lapset nukkuu eikä ite ole vielä ihan sippi).

Meinasin alkaa seuraamaan Greyn Anatomiaa ja Roomaa, mutta onneksi en. Sit tuntuis jo, että on tv:n orja. =)
 
meinasin vaan kysyä että kuka hoitaa lapset vai onko ap lapseton kun joutaa katsomaan telkkua nuin paljon? Siis en millään pahalla tätä kysymystä heittänyt ihan vaan uteliaisuuttani... ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2006 klo 21:14 TVn orja kirjoitti:
Mua ahistaa, kun musta on tullut ihan kamala TV:n orja. Maanantaisin Täydelliset naiset ja Big Brother tai Weeds ja Fat Lady. Tiistaisin O.C, ikävä tunnin tauko ja sitten Big Brother. Keskiviikkoisin Grayn anatomia ja BB. Torstaisin Everwood, House ja BB (loistava putki!). Perjantaisin Tartu mikkiin ja BB. Lauantaisin vain BB (tylsä ilta). Sunnuntaisin Amyn lailla, Maajussille morsian ja BB talk show.

Onko täällä ketään, joka olisi yhtä pahassa koukussa? :\|
siis katsooko joku muukin O.C sarjaa kuin mä?? Luulin että oon ainut yli 30-v joka katsoo sitä teinisarjaa :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 11:42 tupu kirjoitti:
meinasin vaan kysyä että kuka hoitaa lapset vai onko ap lapseton kun joutaa katsomaan telkkua nuin paljon? Siis en millään pahalla tätä kysymystä heittänyt ihan vaan uteliaisuuttani... ;)
Eikös nuo sarjat tule siihen aikaan kun lapset jo nukkuu?

Itse tein moiselle ongelmalle niin että vaan kylmästi jätin uusien sarjojen seuraamisen tai tauon jälkeen jätin uudelleen aloittamatta ja johan telkan katselu väheni. :)
 
Joo täällä yks :ashamed:
ma-pe Emmerdale
ma täydelliset naiset
la Kaukaiset rannat
su Rikospoliisi ei laula

Kotikadun seuraamisen lopetin joskus vuosi sitten. Lostia katsoin alussa silloin tällöin nyt en enää jaksa seurata. En oikein kerkii muita katselee, näissäkin on oma hommansa seurata. :whistle: Näistä tingin Täydellisistä naisista, koska se on sillä rajalla jaksaako sitä seurata vai ei. Sitä paitsi Kotikatsomossa tulee usein paljon mielenkiintoisempia ohjelmia.
 
Onko siinä vältämättä mitään pahaa jos katselee tv:tä jos se ei häiritse tai rajoita perhe elämää tai et laimin lyö esim. lastenhoitoa?
Itse en juurikaan tv:tä katsele mutta täytyy myöntää että näin talviaikaan iltojen aikaisin pimetessä hakeutuu sohvan nurkkaan katselemaan jotain aivan turhanpäiväisyyksiä.. Jestas mikä se dr.Philkin on.. :LOL: Mutta tulee juuri sopivaan aikaan kun työpäivän jälkeen haluaa hetken hengähtää..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 11:42 tupu kirjoitti:
meinasin vaan kysyä että kuka hoitaa lapset vai onko ap lapseton kun joutaa katsomaan telkkua nuin paljon? Siis en millään pahalla tätä kysymystä heittänyt ihan vaan uteliaisuuttani... ;)
Mä kyllä mainitsinkin, että tuo 21-22 on paras ajankohta eli meillä lapset on yöpuulla jo silloin. Mustakin näin pimeenä aikana on ihana käpertyä nojatuoliin tv:n ääreen. Sitten jää vielä se hetki oman ukkokullankin kanssa... :) Arkisin klo 17-20.30 ei oo mitään mahiksia seurata ohjelmia - lapset pitää siitä huolen ja hyvä niin. =)
 
täällä oli myös joku aika sitten tv:n orja :wave: ja oishan niitä mielenkiintoisia sarjoja joka illalle,
mut nykyisin en seuraa kuin täydelliset naiset ja lost -sarjaa... ja nekin monesti tallennettuna ;) olen tainnut jumahtaa nettiorjuuteen

ja meillä ei vielä yhdeksän aikaan nuku kukaan..
 
H-e-r-k-k-u-s-u-u
Mulla on.
MA-TO: Salkkarit ja ma:na käenpesää katsoin toisinaa,ajattelin katsoo sitä uutta sarjaa joka alkaa ensi ma,jos vaan ehdin...
Muita sarjoja satunnaisesti vaan katson. Samoin on leffojen kohdalla.

Meikäläinen taitaa enemmänki olla Netti-orja. :whistle: :D
 
well
olen joistakin "riippuvainen" melkeen joka ilta jotain.
täydelliset naiset
mullan alla
house
lost
sydämen asialla
kettu
holby city
amyn lailla
siis apua :ashamed: 7 sarjaa joihin koukussa.
onneksi holby city ja sydämen asialla jääneet hiukan paitsioon.
miehen kanssa ikuinen "känä" aiheesta kun hän ei kato telkkua juuri olllenkaa. uutiset ja lähi-itä dokut.
no yleensä katon noita sarjoja tallennettuna myöhemmin kun poika nukkuu ja mies ei ole paikalla ettei katsomiseni ole heiltä pois. mut silti itteänikin vähän nolottaa kun olen niin koukussa ja sit harmittaa kun mies huomauttelee asiasta vähän väliä.
ja hän haluaisi tv.n kokonaan pois meidän huushollista
siihen en suostu :D
että öhöm et ole ainoa B)
 
Alkuperäinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 11:42 tupu kirjoitti:
meinasin vaan kysyä että kuka hoitaa lapset vai onko ap lapseton kun joutaa katsomaan telkkua nuin paljon? Siis en millään pahalla tätä kysymystä heittänyt ihan vaan uteliaisuuttani... ;)
En ota pahalla, en! :saint: Nää sarjat tulee lasten nukkumaan menon jälkeen OC:tä ja Everwoodia lukuunottamatta. Noina iltoina aviomies laittaa lapset nukkuun! Mulla on siitä hyvä mies, että me hoidataan aina tasapuolisesti lapset! :heart:

Enpä mäkään kehtaa julkisesti (omalla nimellä :D) tunnustaa OC:tä seuraavani, ikääkin kun on jo yli 30... :ashamed:
 

Yhteistyössä