joka kerta ku harrastetaan seksiä...

  • Viestiketjun aloittaja C.C
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
tuttu tunne :hug: et oo paha ämmä. minkäs sitä ajatuksilleen ja tunteilleen voi.
mikä teillä on tilanne? onko teillä lapsia? mies ei halua enempää?
mä halusin toisen aiemmin ku mies ja ajattelin aikalailla samoin ku sinä. nyt meillä kyllä on se toinenkin
 
C.C
[QUOTE="vieras";22503741]tuttu tunne :hug: et oo paha ämmä. minkäs sitä ajatuksilleen ja tunteilleen voi.
mikä teillä on tilanne? onko teillä lapsia? mies ei halua enempää?
mä halusin toisen aiemmin ku mies ja ajattelin aikalailla samoin ku sinä. nyt meillä kyllä on se toinenkin[/QUOTE]

2 lasta on ja vanhin on miehen edellisestä suhteesta ja nuorin on meidän yhteinen. Mies ei vaikuta kovin innostuneelta että hankittais lisää..
 
"mom"
Älä hankkiudu raskaaks! tulee ongelmia jos toinen ei halua ja arvaa kuinka vaikea on kestää jos ukko sit lähtee, kun et suostu aborttiin. Kun tajuat, että aiheutat "isättömän" lapsen itse.
 
C.C
[QUOTE="mom";22504038]Älä hankkiudu raskaaks! tulee ongelmia jos toinen ei halua ja arvaa kuinka vaikea on kestää jos ukko sit lähtee, kun et suostu aborttiin. Kun tajuat, että aiheutat "isättömän" lapsen itse.[/QUOTE]

no tuota tilannetta meillä ei tulis... :) sen verran ollaan samoilla linjoilla että jos vahinko sattuu se pidetään. mutta silti minusta ei olis tollaseen "huijaamiseen" omatunto pistää kyl vastaan ja mun mielestä olis tosi läpinäkyvää koko juttu... ensin puhuu lapsi haaveistaan yhtäkkiä on hankkimassa pillerit ja pian onkin jo raskaana tyhmempikin tajuais mistä on kyse... :D
 
C.C
[QUOTE="vieras";22504120]No sorkit tietty ne kumit neulalla. Tonhan tietää kuka tahansa kunnon partiolainen.[/QUOTE]

miten? :D meillä mies hoitaa kumi ostokset ja säilyttää ne myös jossakin en kyl tiiä missä :D
 
C.C
[QUOTE="vieras";22504157]Onpa sulla kiero mies... Ehkä se käyttää kaksinkertaista pomminvarmaa kortsua.[/QUOTE]

tuskin olis muuten aika hölmö sitte :D mitä hyötyä siitäkin olis kun on jopa niinkin uhkarohkee että uskaltaa olla osan yhdynnästä paljaalla :D
 
C.C
Sanot kerran miehellesi että "kulta olen raskaana" sitten katot miten reagoi ja kun kerrot että vitsailit voit ohi mennen ehdottaa että haluaisit olla :)
meillä kävi muuten säikähdys tossa puolivuotta sitten... reaktio oli tyyliin että "on se kumma kun pikkusen suhun koskee niin heti oot paksuna..on se perkele kun ei ehdi edes kotia saada valmiiks ennenku on taas uutta tenavaa tulossa..." no en ollutkaan sitten raskaana :D silloin loukkaannuin tuosta kommentista mutta nyt vain naurattaa koko kommentti :)
 
me ostettiin joskus jostain marketista tämmönen tummansininen pakkaus kumeja, oli muistaakseni jotain normaalia ohuempia tjtn... Valehtelematta meillä meni samasta paketista 3kumia rikki! Kaikki katkes keskeltä ja ette halua tietää edes mistä se irronnut pätkä aina löytyi :$ En muista kyl yhteen merkkiä, mut apeelle ihan vinkkinä jos toivoo kumin menevän rikki :D Nuo ei kovinkaan kestäviä ole :D
 
me ostettiin joskus jostain marketista tämmönen tummansininen pakkaus kumeja, oli muistaakseni jotain normaalia ohuempia tjtn... Valehtelematta meillä meni samasta paketista 3kumia rikki! Kaikki katkes keskeltä ja ette halua tietää edes mistä se irronnut pätkä aina löytyi :$ En muista kyl yhtään merkkiä, mut aapeelle ihan vinkkinä jos toivoo kumin menevän rikki :D Nuo ei kovinkaan kestäviä ole :D
 
C.C
täytyy kyllä sellainen juttu kuitenkin tunnustaa että olen laittanut liukkariksi ceridal intim öljyä vaikka sitähän ei vissiin suositella käytettäväks kumin kans.... no eipä oo juuri auttanu ehjinä on pysyny suki-sukit mut niitä taidetaan myydä nykyään jollaki muulla nimellä...:D

mut täytyy kattella jos kaupassa näkyis kumeja tummansinisessä paketissa :D heh...
 

Yhteistyössä