Joka KOLMAS suunnittelee äänestävänsä vihreitä!

  • Viestiketjun aloittaja muah
  • Ensimmäinen viesti
ihanaa rikkautta
Voi hyvinkin pitää paikkansa vihreitten nousukiito, ihan vaan tuntuu siltä kun oon seuraillut facekamuja joista nyt 3 kertonut äänestävänsä vihreetä eka kertaa. Tietysti se on vaan mutua, mutta hieno homma jokatapauksessa.
"Vakituisesti maassa asuvaan väestöön kuului vuosina 2010–2011 raiskausrikoksista
epäillyistä 91 prosenttia. Ensimmäisen polven maahanmuuttajat
muodostivat Suomessa asuneista epäillyistä 28 prosenttia ja toisen polven
maahanmuuttajat vajaan prosentin."

...

"Korkein rikollisuustaso oli Afrikassa ja Lähi-idässä syntyneillä miehillä,
17-kertainen syntyperäisiin suomalaisiin nähden."

http://www.optula.om.fi/material/attachments/optula/julkaisut/tutkimuksia-sarja/XZ5bk8f2H/265_Lehti_ym_2014.pdf

Vihreitä äänestämällä saamme vain lisää tätä ihanaa rikkautta.
 
silmiä saa käyttää
[QUOTE="Pipsuli";30775980]Usko jo, äänestetty on, ja sun peloille me emme täällä palstalla voi mitään, joten hae ammattiapua.[/QUOTE]

Kuten emme ilmeisesti myöskään sinun sokeudellesi, kun synkkää tilastoa esitellään juuri tuossa ylhäällä.
 
Kokemusta
Voi hyvinkin pitää paikkansa vihreitten nousukiito, ihan vaan tuntuu siltä kun oon seuraillut facekamuja joista nyt 3 kertonut äänestävänsä vihreetä eka kertaa. Tietysti se on vaan mutua, mutta hieno homma jokatapauksessa.
Olen aina äänestänyt vihreitä, sekä kunnallis- että eduskuntavaaleissa, mutta nyt täytyy todeta että ääni menee toiselle puolueelle. Olen todella pettynyt siihen, mitä vihreät ovat saaneet viime kaudella aikaiseksi. Eivät yhtään mitään.
Ja mina olen sentään koulutukseni ja ammattini vuoksi erittäin potentiaalinen vihreiden äänestäjä, pk-seudulta, koulutettu ja nainen.
Inhorealistisesti joudun siis toteamaan, että nousukiito jäänee haaveeksi.
 
...........
Olen aina äänestänyt vihreitä, sekä kunnallis- että eduskuntavaaleissa, mutta nyt täytyy todeta että ääni menee toiselle puolueelle. Olen todella pettynyt siihen, mitä vihreät ovat saaneet viime kaudella aikaiseksi. Eivät yhtään mitään.
Ja mina olen sentään koulutukseni ja ammattini vuoksi erittäin potentiaalinen vihreiden äänestäjä, pk-seudulta, koulutettu ja nainen.
Inhorealistisesti joudun siis toteamaan, että nousukiito jäänee haaveeksi.
Voi se niinkin päin olla. Varmasti on liikennettä molempiin suuntiin.
Itse olen täältä hyvin kaukaa pk-seudulta olevasta maakunnasta, työtön ja "vain" ammattikoulun aikoinaan käynyt.
Äänestäisin radikaalimpaa luontopuoluetta, jos olis tarjolla, mutta kun ei ole, niin vihreät saa luvan kelvata.
Ennen on ääni mennyt vasemmistoliittolaisille.
 
...........
[QUOTE="...";30776039]Vihreät vai piraatit, kas siinä pulma.[/QUOTE]

Luin piraattien puolueohjelman, ja ei siellä puhuttu paljon muusta kuin netistä. :D

Tuli mieleen että taitaa olla aika närttien puolue, sisällä vaan pelaillaan tietokonepelejä ja muusta viis.

Toki toivon että ovat muustakin huolissaan kuin sananvapaudesta netissä, ja muista nettiasioista.
Ei tuosta puolueesta ota erkkikään selvää.
 
"Pipsuli"
Alkuperäinen kirjoittaja silmiä saa käyttää;30775986:
Kuten emme ilmeisesti myöskään sinun sokeudellesi, kun synkkää tilastoa esitellään juuri tuossa ylhäällä.
Sinun elämäsi taitaa olla kovin synkkää ihan ilman mitään tilastojakin.
 
sitä pitäis saada mitä tilaa
[QUOTE="Pipsuli";30775980]Usko jo, äänestetty on, ja sun peloille me emme täällä palstalla voi mitään, joten hae ammattiapua.[/QUOTE]
Haluat siis lisää joukkoraiskaajia Suomeen: saas nähdä osuuko joukkoraiskaus juuri sinun kohdalle.
 
"Pipsuli"
Alkuperäinen kirjoittaja sitä pitäis saada mitä tilaa;30776112:
Haluat siis lisää joukkoraiskaajia Suomeen: saas nähdä osuuko joukkoraiskaus juuri sinun kohdalle.
Kuten sanottu, sinun on syytä hakea apua noihin pelkotiloihisi - PIAN!
 
sea shepherd
[QUOTE="mites";30776649]Mä jätän vaalipäivään. Pieniä, mutta teräviä nauloja keskustan arkkuun. Lisäksi voi käydä kaffella kun on käynyt äänestämässä pyhävaatteissa :D[/QUOTE]

Kuulostaa prameelta. Mitä ne semmoset vaatteetkin on. :)
Mä taidan hankkia kotiin herkkuja ja jotain ryypättävää... ulos en astu koko sunnuntaina.
 
Vihreiden ympäristölinjat on ok. Vaikkakin tutkimuksien mukaan Vasemmistoliitto on ympäristöystävällisempi puolue kuin vihreät. Enemmän mua mietityttää Vihreiden sosiaalipoliittinen linja, jossa on paljon ongelmia.

Siksi äänestän mieluummin vasemmistoa, jossa yhdistyy punaisuus ja vihreys. Tässä suosikkini Uudellamaalla, jossa mulla on äänioikeus Vaaligalleria | Vaalikone Eduskuntavaalit 2015 | Yle Uutiset | yle.fi. Toki muitakin hyviä löytyy samalta listalta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä