Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en usko, että K lähtisi Osloon, vaikka olisikin osallistunut huutokuorolaisena JO:n uuteen kappaleeseen. Tuollaisessa kuorossa on niin monta ääntä (jo backstage vlogissa näkyi, että ainakin 10 naista), että ei ole järkeä korostaa yhtä heistä. Vaikka se sitten olisikin Kärtsä.
 
vierailija
Oli se hauskaa leikittelyä, jos olisikin mennyt, mutta en näe taas järkeä K:lle stressata itseään tuollaisella keikkaviikolla, että Osloon lennettäisiin huomenna ja sieltä lähdettäisiin heti illalla Tukholmaan... Perhana halusin nähdä K:n JO:n livessä xD Mutta nyt ei vissiin koko liveä tulekaan
 
vierailija
Oli se hauskaa leikittelyä, jos olisikin mennyt, mutta en näe taas järkeä K:lle stressata itseään tuollaisella keikkaviikolla, että Osloon lennettäisiin huomenna ja sieltä lähdettäisiin heti illalla Tukholmaan... Perhana halusin nähdä K:n JO:n livessä xD Mutta nyt ei vissiin koko liveä tulekaan
Mä elän toivossa, että huomenna tulee yllätyslive! Suunnilleen just ennen kuin menevät lavalle, Alessandra varmaan sitten vilahtaa siinä :D
 
vierailija
Ehkä hyvä pitää odotukset tän suhteen realistisina. 99 % varmuudella K ei mene Osloon eikä Tukholmaan. Oslossa on Alessandra keikkavieraana, Tukholmassa taas jokin random Hearts-bändi lämppärinä. K:lle ei olisi kirjaimellisesti mitään muuta roolia kuin tulla hengailemaan mukaan, ja ehkä nyt on kuitenkin hyvä, että hän kotona relaa sen verran kuin pystyy. Ja sitä paitsi saatiin jo varmuus siihen, että K tulee hengaamaan koko ajan Suomessa B ja muiden Jokereiden kanssa. Eikö se kuitenkin ole iloinen asia?
On toki. Jos K ei mene Osloon on selvää, ettei heillä ole yhteistä biisiä. Se sitten lienee syy K:n osallistua vain Suomessa lavalle saakka. Noh, sen kivempi toki meille.
Harmi vain, etteivät kerenneet yhteistä biisiä ilmeisestikään tekemään.
 
vierailija
Mä luulen, että Kärtsä priorisoi nyt oman jaksamisensa ja lepäilee keskiviikkoon asti plus vähän promoaa ehkä ICIP:iä vielä.

Toivon, että JO on Suomessa sunnuntaihin asti tai vaikka pidempäänkin ja että Kärppä on heidän kanssaan sitten jotakuinkin koko ton ajan, kun he ovat Suomessa.
 
vierailija
Markin storyssa Nace ja Jure niin suloisina. Toi Nacen hymykuoppa on ihan liikaa 😍 Bojan kyllä selvästi energiaa täynnä, kun tapahtumassa paljon kivoja asioita.
Mun elämä taitaa olla aika köyhää, kun tunnun saavani itsellenikin energiaa ja hyvää mieltä siitä, että katson pieniä pätkiä joidenkin toisten elämästä 😄
 
vierailija
On se kyllä vuoristorataa seurata näitä hommia ja spekuloida kaikkea xD mutta yleensä tipun pehvalleni todellisuuteen... En ota näitä spekulaatioita liian tosissani, mutta olisihan se ollut ihana nähdä K JO:n ja A:n kanssa tanssimassa ccc:tä
 
vierailija
On toki. Jos K ei mene Osloon on selvää, ettei heillä ole yhteistä biisiä. Se sitten lienee syy K:n osallistua vain Suomessa lavalle saakka. Noh, sen kivempi toki meille.
Harmi vain, etteivät kerenneet yhteistä biisiä ilmeisestikään tekemään.
Mä elän ikuisessa 2 % toivossa yhteisbiisistä, mutta mikään tästä SSOLista saatu vihje ei ole mun mielestä puhunut sen puolesta, että K olisi mitenkään osallisena siinä. Luulen, että jos JO ja K olisivat yhteisbiisin tehneet, olisi sitä markkinoitu ja hypetetty ihan kuten tavallisestikin yhteisbiisejä, eli täysin avoimesti. En näe syytä, miksi he tämän suhteen haluaisivat olla kovin salaperäisiä.

Mutta kuten sanottu, elän ikuisessa pienessä toivossa, että jossain vaiheessa se yhteisbiisi tai jokin yhteistyö tulisi. Jossain vaiheessa.
 
vierailija
Icip kappaleelle YouTubessa 292t kuuntelukertaa. Mielenkiinnolla seuraan, että meneekö 300t rikki vielä tämän vuorokauden puolella. T: tilastohullu
Niinpä! Nämä ilta/yö katselut eivät kerry niin nopeasti, mutta youtube on kyllä siinä mielessä hassu, että välillä on pitkiä aikoja, kun luku ei kasva, sitten kerralla pamahtaa suurempi määrä
 
vierailija
Markin storyssa Nace ja Jure niin suloisina. Toi Nacen hymykuoppa on ihan liikaa Bojan kyllä selvästi energiaa täynnä, kun tapahtumassa paljon kivoja asioita.
Mun elämä taitaa olla aika köyhää, kun tunnun saavani itsellenikin energiaa ja hyvää mieltä siitä, että katson pieniä pätkiä joidenkin toisten elämästä
Mulle riittää pelkät Nacen hymykuopat.🥰 Paljon muuta en tarvitse tällä hetkellä tullaksesi hyvälle mielelle.
 
vierailija
Mä elän ikuisessa 2 % toivossa yhteisbiisistä, mutta mikään tästä SSOLista saatu vihje ei ole mun mielestä puhunut sen puolesta, että K olisi mitenkään osallisena siinä. Luulen, että jos JO ja K olisivat yhteisbiisin tehneet, olisi sitä markkinoitu ja hypetetty ihan kuten tavallisestikin yhteisbiisejä, eli täysin avoimesti. En näe syytä, miksi he tämän suhteen haluaisivat olla kovin salaperäisiä.

Mutta kuten sanottu, elän ikuisessa pienessä toivossa, että jossain vaiheessa se yhteisbiisi tai jokin yhteistyö tulisi. Jossain vaiheessa.
Ihan mielenkiinnosta, miten tulkitset sen singlen kansikuvan?
 
vierailija
Ihan mielenkiinnosta, miten tulkitset sen singlen kansikuvan?
Palataanko tässä nyt taas tähän Jure/Jere-korusta väittelyyn? :D Olin aluksi vakuuttunut siitä, että kuvassa on vain toinen Jure-koru, mutta kun kerran kaksikin valokuvaajaa on ankarasti väittänyt, että kaikki tuollaisiin kuviin on valittu tarkoituksella, voin hyväksyä sen, että toinen koruista on tekstillä "Jere". Mutta mä en näe sen muuttavan mitään; ehkä se on vain hauska viittaus Jeren osuuteen heidän viisumatkassaan, pieni kunnianosoitus. Ehkä itse laulun sanoissa jopa on pieni viittaus Jereen - eihän koko kappaletta ole vielä edes kuultu?
 
vierailija
Oslo oli nappipaikka aloittaa kiertue - kaunista arkkitehtuuria, kaunista luontoa kukkuloineen, Alessandra, turvallista. Suomi saa sitten kunnian päättää kiertue. Pelkään vaan että Tukholma kaikkine ongelmineen ei näyttäydy yhtä ihanana ja kun siellä ei oikein taida olla mitään kunnon yhteisesiintyjää JO:lle niin toivottavasti ruotsalainen yleisö ei kauheesti masennu.
 
vierailija
Oslo oli nappipaikka aloittaa kiertue - kaunista arkkitehtuuria, kaunista luontoa kukkuloineen, Alessandra, turvallista. Suomi saa sitten kunnian päättää kiertue. Pelkään vaan että Tukholma kaikkine ongelmineen ei näyttäydy yhtä ihanana ja kun siellä ei oikein taida olla mitään kunnon yhteisesiintyjää JO:lle niin toivottavasti ruotsalainen yleisö ei kauheesti masennu.
Ai niin ja tietysti Oslossa Elvis C jonka kanssa esiintyminen varmasti huippukokemus!
 
vierailija
Tollaset ficit on poikaa, joissa Bojan vie ja K vikisee
Sanos muuta! Jotenkin ne toimii mulle paremmin kuin ne, joissa asetelma on toisin päin.

NT:stä: oon satavarma, et K liittyy porukkaan vasta Helsingissä. Hän olis jo Oslossa, jos olisi mukana koko kiertueella, ja Norjan skippaaminen ja Ruotsiin meneminen ei tuntuis mitenkään järjelliseltä, kun käynti Ruotsissa on niin nopea ja lämppärikin siellä jo on.

Ja SSOL:n kansikuvan koru on kunnianosoitus K:lle fanina, K ei ole mukana biisissä kuin korkeintaan Suomessa mukana huuto-osuudessa.

Olen toki täysin valmis kääntämään takkini, jos tulee aihetta 😁
 
vierailija
Kysymys kaikille kirjoittajille täällä jotka käyttää kirjaimia K ja B artisteista niin oletteko alle 20 v vai 20-25 haarukassa. Vai jotain muuta?

terv. vilpittömän kiinnostunut ja joka voisi olla vanhempanne
 

Yhteistyössä