Joko ALLERGIAoireita LEPÄSTÄ?

Suomessa ei leppä vielä pölyä, mutta tuulien mukana siitepölyä tulee varmasti pian. Vai onko tullut jo? Eli pitäisikö lapsella aloittaa allergialääkitys? Viime vuonna tähän aikaan oli aloitettu jo... Poika aivastelee, mutta hän nyt aivastelee muulloinkin kuin siitepölyaikana...
 
"vieras"
Mulla ihan selkeitä allergiaoireita, olen eniten allerginen lepälle ja vähän vähemmän koivulle. Epäilen itse leppää syyksi, keski-suomessa asun... Mutta monenakin vuonna käynyt niin, että kun lumet alkaa sulamaan, jotain sieltä lumen alta paljastuu mikä aiheuttaa mulle allergiaoireita..
 
Laulava Lomittaja
Itä-suomessa asutaan ja mun poika on nyt jo tukossa...mikä on tämä kusanhenki joka moista aiheuttaa??Allergialääkitys jouduttiin aloittamaan jo viime viikon loppuna.
 
Ai siitäkös tämä tukkoisuus johtuukin :( Mä jo ihmettelin, että miten on näin pitkittynyt limasuus ja räkäsyys, kun en osaa näin aikaisin allergiaa vielä epäillä, vaikka se JOKA KEVÄT tulee, kun lepälle olen pahimmillani allerginen... Keski-Suomessa mäkin asustan
 
allergikkojen äippä
Lounais-Suomessa asutaan, ja viime vkolla laitoinkin tälle palstalle siitä, että poika ruvennut jo 2vk sitten oireilemaan silmien kutinalla, ja kuivalla yskällä. Epäilin siitepölyjä jotka kaukokulkeutuvat tänne meillepäin.
Eli varmasti siitepölykausi on jo alkanut, vaikka tiedotuksia ei vielä ole ollut.
 

Yhteistyössä