Joko joku voisi kertoa, miksi tämä talo on laadutonta p*skaa, kun niin väitätte?

  • Viestiketjun aloittaja Heli.A
  • Ensimmäinen viesti
tietämättömyyttä
Ihan kiva talo ei siinä mitään mutta meillä on ainakin heti täystyrmäys jos on vuokratontti. Niissä kun saattaa tapahtua mitä vaan vaikka olis sopimukset kuinka pitkälle. Etpä sä sillä talolla mitään tee jos tontti lähtee alta.
sori vaan, ei ole mitään eroa vaikka tontti olisi sun omakin, jos kaupunki sen tarvitsee johonkin muuhun, kuten uuteen tiehen, niin se saa sen ostaa sulta pois taloineen päivineen, ihan samalla tavalla kuin vuokratontilla olevan talon.
 
"Tuomas"
Tilava ja avara talo, huoliteltuja yksityiskohtia yms. Mutta voi luoja mikä postimerkkitontti.
Ei ihme, ettei hintaa ole tuon enempää, kun pihaa ei juuri lainkaan. Omasta rauhasta puhumattakaan.
 
"hmmm"
[QUOTE="höh";29005623]No vitsi, miksi minä en osaa sisustaa noin! Toi on aivan ihana talo![/QUOTE]

Miten muuten kylppärin lattia voi näyttää noin vanhalta ja likaiselta ja kuluneelta, kun piha näyttää nuorelta, puut vielä pieniä.
 
"höh"
[QUOTE="vieras";29005627]LOL

Aivan hirveä "sisustus"[/QUOTE]

Nätit sohvat, kivat verhot ja kaapit. vaaleaa beigeä. avaran ja kivan näköistä, tilkkutyö seinällä myös hauska.
 
"Joonas"
Mä en noin pienelle tontille muuttaisi ikinä. Jos joskus oma tupa on, niin metsämaisema on ehdoton ja tontti min. 2000m2.
Kyllä toi talo noin muuten on hieno ja laadukkaan oloisia matskuja.
 
"Vieras"
Minusta tuo talo näyttää laadukkaalta. Mun unelmatalo olisi aikalailla tuollainen. Meidän lapsi on vasta 6kk, joten ei vielä vuosiin tarvita noin paljoa tilaa. Aivan ihana talo kyllä!
Mä kaipaan kovasti maaseudulle. En tuollaiseen lähiöön halua.
 
Kaunis talo. Mun ihannetalo on tuollainen. Lähes täydellinen talo. Katot haluaisin vitivalkoiseksi, eteiseen laatat ja seiniin vähän erilaiset tapetit.
Mun mielestä laadukkaan oloinen.

Hintaa ihmettelen. Miksi noin pieni hintapyynti?! Laskeeko vuokratontti arvoa noi paljon?!
 
"mie"
[QUOTE="WHAT";29005092]pikkukoti?!??????????????[/QUOTE]

No onhan tuo ihan normin kokoinen, itekin asun 135m2 kokoisessa talossa eikä tämä nyt mikään lukaali ole. 4h+k on aika pieni kuitenkin 3-lapsiselle perheelle.
 
"Oululainen"
Kaunis talo kyllä ja kivannäköiset materiaalit, mutta esim. Ohutpuulattia ei todellakaan ole mikään laadukas valinta. Se on kuin yhdistelmä parketin ja laminaatin huonoistapuolista. Huonekorkeus on hyvä, mutta aika perus nykyään sekin. Isoin miinus on ehdottomasti tuo rakennusliike joka talon on rakentanut. Näistä pikkufirmoista en ole kuullut mitään hyvää sanottavaa.

Minä muuten ostaisin mieluummin juuri vuokratontilla olevan talon. Tilastojen mukaan jos myyt alle kymmenessä vuodessa, tulee se kannattavammaksi ja todella harva oikeasti asuu sitä kymmentäkään vuotta samassa talossa.
 

Yhteistyössä