Joko joululahjojen hamstraus on aloitettu?

  • Viestiketjun aloittaja anti-joulu
  • Ensimmäinen viesti
anti-joulu
Muistakaa ostaa enemmän kuin naapurit ja sukulaiset, että voitte päivitellä kovaan ääneen miten kauhean paljon leluja lapselle "kerääntyy" ja miten lapsi ei edes jaksanut avata kaikkia.
 
"hih"
Aloitettu on ! Ostin ensimmäisen tämän vuoden tammikuun aleista. Enää puuttuvat ne lasten joulupukille kirjoittamat toiveet, kun ne on pakko jättää viime tippaan etteivät muutu ennen aattoa.
 
pölöpölö
Meille kerääntyy 2,5-vuotiaalle ainakin 5 brätziä, littlest pet shop -talo, sukset, polkupyörä, pari dvd:tä ja kaikenlaista pikkusälää lisäksi, mitä on kerääntynyt pitkin vuotta.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja pölöpölö;22202875:
Meille kerääntyy 2,5-vuotiaalle ainakin 5 brätziä, littlest pet shop -talo, sukset, polkupyörä, pari dvd:tä ja kaikenlaista pikkusälää lisäksi, mitä on kerääntynyt pitkin vuotta.
No meillä kyllä annetaan sitä mukaa kun on tarvetta ja tulee ostettua, nyt olen laittanut filmiä yms. jemmaan lahjaksi, eikä varmaan oikeastaan muuta saakkaan, sukulaisilta tulee ihan liikaa ja sukulaisille sitten ne lahjatoiveet myös laitetaan.
 
"juupajuu"
Alkuperäinen kirjoittaja pölöpölö;22202875:
Meille kerääntyy 2,5-vuotiaalle ainakin 5 brätziä, littlest pet shop -talo, sukset, polkupyörä, pari dvd:tä ja kaikenlaista pikkusälää lisäksi, mitä on kerääntynyt pitkin vuotta.
Mitä 2 ja puol vuotias tekee tollasella kasalla muoviroinaa (terveisiä Chef:lle ). Älytöntä!
 
"mä"
Juu ei ole. Mikään ei ole niin tuskaista puuha kun joululahjojen osto. Mä aloitan yleensa siinä jouluviikolla. Viime tipassa, mutta silloin on jo alennusmyynnit alkaneet, niin saa kaiken jouluun puoleen hintaa. :D
Mutta kun alottaa nyt niin saa syksyn alesta tavaraa vieläkin halvemmalla ;)

Eli meillä on alotettu ja lapsi tulee saamaan paaaaljon lahjoja! Siihen ei vaikuta naapurit tai kummin kaimat vaan meidän oma halu lahjoa :)
 
bdt
Emme varmasti osta lahjoja juuri ollenkaan tänä jouluna. Lapset jo niin isoja että raha käy hyvin. Sillä voivat sitten alkaa joulun jälkeen ostaa alennusmyynneistä järkevämmin niitä mistä ennen joulua on pulitettu ylihintaa
 
gtdf
Ei ole... En pystyis pitää säilössä lahjoja niin kauaa... Lapset on vasta myös vaan 1 ja 2 ikäisiä, joten ei noille paljoa ostetakaan... Yhdet riittää per nuppi ja nekin on enemmän meitä vanhempia ajatellen, että jos lapset viihtyy, niin vanhemmatkin viihtyy! :D
 
Lapsen joululahja minulta ja mieheltä on ostettu. :) Olen myös ostanut materiaalit joulukortteihin ja pakettien koristeisiin, valinnut konvehtireseptit ja kirjannut ylös omat ja muiden lahjatoiveet. Sukkien neulomisen olen myös aloittanut ja ehdin ehkä muitakin asusteita vielä neuloa.

Me emme kilpaile lahjojen määrällä emmekä hinnoilla kenenkään kanssa. Muistaminen on pääasia, joten jokainen muistaa haluamallaan tavalla. Sisarruksieni kesken emme lahjoja vaihda, (koska kaikilla on jo kaikkea ja vähän enemmänkin) mutta lapsia toki muistamme. Lähipiirimme arvostaa itse tehtyjä käyttötavaroita ja syötäviä, joten niitä teen viemisiksi ja paketeiksikin aina ehtimisen ja tarpeen mukaan.
 
Foortti harmaana
Mä maalasin jo keväällä aika kasan posliinisia poroja, mut ne on niin kivoja, että raaskinko antaa... ;)

Sitte on tilauksesta tehdyt huovutetut tossut nuorimmalle kummilapselle, anopille party liten kissa "somiste", kun sillä on musta kissa ittellään.
Muut vielä hakusessa.
 
[QUOTE="juupajuu";22202993]Mitä 2 ja puol vuotias tekee tollasella kasalla muoviroinaa (terveisiä Chef:lle ). Älytöntä![/QUOTE]

No eihän tossa ollut "roinaa" juuri ollenkaan. brätzit ja petsoppeja vain. DVD:t, polkupyörä ja sukset eivät ihan roinaksi ole mulla luokiteltuna.

Pojan joululahja ostettiin jo vuosi sitten varastoon, kun oli hyvässä alessa. Nyt taitaa olla oikea aika ottaa se esiin, kun kaupassa käydessä silmät kiiluen tuijottelee ritarilinnoja...
 
Aloitettu on.

Lapset ovat joka joulu jaksaneet avata kaikki yli 30 pakettiaan per naama. Kevyesti. Reippaita ovat.

Pakettien määrä tai tavaramäärä harvemmin kauhistuttaa minua. Joitakin tuikituntemattomia kyllä.

Joulu on vain kerran vuodessa.
 

Yhteistyössä