Joko katsoitte tämän? Tukiaisen tanssi :/

  • Viestiketjun aloittaja tanssi lainausmerkeissä
  • Ensimmäinen viesti
pieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja tanene:
mä olin kattomassa tuon esityksen .. ihmiset buuas niille
Oikeestiko? Ei kovin kohteliasta kyllä. :| :(
Miksi pitäisi olla kohtelias jos joku on tieten tahtoen pistänyt ja halunnut tuoda itsensä esille. Mikäli ei kestä palautetta, niin ei kannata lähteä...
 
seksin ja erotiikan ystävä
Mihis se erotiikka oli unohtunut ?? Olikohan lattiaan piirretty tanssikuviot, kun KOKO hemmetin tanssin ajan ne meni sitä samaa rataa..Sori mut mä KIRJAIMELLISESTI haukottelin...Kuka herregyydeli sentään MAKSAA tosta ??

Hahahhahahahahahahahahahahhaa ! Eroottinen tanssiryhmä ! hhahahahhahahahahahahaaa!

On noi kyllä oikeesti siis niin bimboja...voi niitten äitiparkaa... Pitäiskö jonku kiihottua tosta...ehehehhehehhehehehehehheheheheeee !
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja tanene:
mä olin kattomassa tuon esityksen .. ihmiset buuas niille
Oikeestiko? Ei kovin kohteliasta kyllä. :| :(
Miksi pitäisi olla kohtelias jos joku on tieten tahtoen pistänyt ja halunnut tuoda itsensä esille. Mikäli ei kestä palautetta, niin ei kannata lähteä...
Voihan sieltä katsomosta vain poistua vähin äänin... :whistle:
Mua häiritsi ihan oikeasti, että noi siivet oli nurinpäin. |O
 
äiti21
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Tervetuloa todellisuuteen. Erotiikka alalla ammattimainen tarkottaa jotain ihan muuta kun balettimaailmassa :snotty:
Antaa "tukiaisten" tanssia.
Miksi tänne ei kukaan linkitä jatkuvasti vaikka Matti Nykäsen live showta?
Miksi aina linkitykset kohdistuu TOISIIN NAISIIN?
Kertokaa naureskelijat se mulle. Haluisin tosiaan tietää.
MInä en ole näitä linkitellyt, joten paha mennä sanomaan miksi esimerkiksi tämä on täällä tänään, oisko ollut lehdessä? Ja kyllä, ilet,matit sun muut saavat myötähäpeäni myös osakseen.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaisiko harkita hiukan mitä sieltä näppikseltään päästää, pian tulee haaste postiluukusta kuten eräidenkin satuhäiden aikoihin...
Mitten satuhäiden? :eek: Ja joo, siis tietty kannattaa. Mua harmittaa edelleenkin noi nurinpäiset siivet.
 
äiti21
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaisiko harkita hiukan mitä sieltä näppikseltään päästää, pian tulee haaste postiluukusta kuten eräidenkin satuhäiden aikoihin...
No jos mä saan siittä haasteen että mun mielestä tuo ei oo ammattilaista nähnytkään, niin siinäkö nostakoot :D
 
mikä tanssija
Alkuperäinen kirjoittaja äiti21:
MInä en ole näitä linkitellyt, joten paha mennä sanomaan miksi esimerkiksi tämä on täällä tänään, oisko ollut lehdessä? Ja kyllä, ilet,matit sun muut saavat myötähäpeäni myös osakseen.
Iltalehdessä tänään oli tuo video ja sehän on päivän puheenaihe, tanssija joka ei osaa tanssia!
 
häirikkö linjoilla
Alkuperäinen kirjoittaja äiti21:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaisiko harkita hiukan mitä sieltä näppikseltään päästää, pian tulee haaste postiluukusta kuten eräidenkin satuhäiden aikoihin...
No jos mä saan siittä haasteen että mun mielestä tuo ei oo ammattilaista nähnytkään, niin siinäkö nostakoot :D
Toi sama tyyppi kirjoittelee Johannan blogiin kommentteja orgasmeista ja uhkailuja...ja jonnekin muualle, onko se iltalehden sivuille vai suomi24:ään. Se puhuu sekavia naisten orgasmeista ja uhkaa, että haaste tulee postiluukusta.

 
Siis oliko tuo Erotiikka messuilta? Miksi noilla on vaatteet päällä???? :eek: :eek: Mikään muu ei minua tuossa ihmetytä kuin tuo että seksimessuilla tanssijat pitää vaatteet päällä. Onkos mammat kateellisia kun ette itse taitais kilojenne kanssa päästä tuonne tanssimaan :whistle: ;)
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Siis oliko tuo Erotiikka messuilta? Miksi noilla on vaatteet päällä???? :eek: :eek: Mikään muu ei minua tuossa ihmetytä kuin tuo että seksimessuilla tanssijat pitää vaatteet päällä. Onkos mammat kateellisia kun ette itse taitais kilojenne kanssa päästä tuonne tanssimaan :whistle: ;)
Oletsä se salarakas?
 
äiti21
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Siis oliko tuo Erotiikka messuilta? Miksi noilla on vaatteet päällä???? :eek: :eek: Mikään muu ei minua tuossa ihmetytä kuin tuo että seksimessuilla tanssijat pitää vaatteet päällä. Onkos mammat kateellisia kun ette itse taitais kilojenne kanssa päästä tuonne tanssimaan :whistle: ;)
Joo tosi kateellinen olen, kun kiloja on niin paljon kuin 50kg/165cm, ei ne varmaan tällästä läskiä ottas tonne :( Naamakin on jo niin ryppynen tähän 21vuoden ikään mennessä :( Voi voi mua.
 

Yhteistyössä