joko kysyttiin vm-69

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 13:07 minimix kirjoitti:
Jeps, tässäpä tällainen sekalainen -69. 1½ v. tytön isoäiti, 19 v. tytär, 4v.poika ja Rv 37 menossa : ).Hihhih :wave:
:D Jopas hätkäytti että isoäiti. Ei ole vielä tullut mieleen, että joku ikäiseni olisi jo isoäiti. Nyt kun ajattelen asiaa, niin varmasti pari mun vanhaa luokkakaveria saattaa olla jo myös, kun saivat lapsia jo 16-vuotiaana. Itsella siis lapset alle 10 v.

Onnea loppuraskauteen :flower: :heart:
 
:p Kiitokset, näin ne sukulaissuhteet vaan nykyäöän menee. Nyt vaan ootellaan että saako lapsenlapsi tädin vai enon :)
Löysinpähän päästäni nuo kadoksissa olleet tunnukset niin voi omalla nimimerkillä kirjotella :LOL: <br><br>
 
archie
Täältä löytyy myös yksi vm -69 :wave: Mukavastihan meitä tuntuu olevankin. Itsellä kaksi tyttöä 02 ja 03 syntyneet eli kuulun siihen "äiti-kastiin" joka saanut lapset jo vähän "myöhemmällä" iällä eli yli kolmekymppisenä. Yläsavossa asustellaan.
 
mörsy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 14:45 kukertaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 13:07 minimix kirjoitti:
Jeps, tässäpä tällainen sekalainen -69. 1½ v. tytön isoäiti, 19 v. tytär, 4v.poika ja Rv 37 menossa : ).Hihhih :wave:
:D Jopas hätkäytti että isoäiti. Ei ole vielä tullut mieleen, että joku ikäiseni olisi jo isoäiti. Nyt kun ajattelen asiaa, niin varmasti pari mun vanhaa luokkakaveria saattaa olla jo myös, kun saivat lapsia jo 16-vuotiaana. Itsella siis lapset alle 10 v.

Onnea loppuraskauteen :flower: :heart:
Onnea vaan, ihanaa kun vielä jaksat vaan vauvoja hoidella...kyl miekin, mutta mies sanoi että oon jo liian vanha..PÖH me mitään vanhoi olla.

:D
 

Yhteistyössä