Joko mammat ootte alottaneet joulun suunnittelun ja

veronpalautuksia odotellaan. Meillä on ostettavaa kun on minun vanhemmat lapset 24v ja 21v pojat joille ilmeisesti ostan lahjakortit veljekset keskiselle, samoin ostamme miehen lapsille 18v pojalle, 16 ja 10 tytöille. Yhteisille 5v ja 7v ostamme ihan paketti lahjoja, en vielä tiedä mitä, se on mietintä myssyn alla, samoin lahja miehelleni ehkä uusi pyjama, saunatakki tai jokin neule, en tiedä? olen selaillut postimyyntikuvastoja kun maalla asuu niin ei iitsisi lähteä minnekkään ruuhkiin ostamaan mitään, mutta olen kauhean harkitsevainen ja futsin ja funtsin kauvan aikaa. No eiköhän se selviä tässä pikku hiljaa, joulu hieman stressaa kun kaikki lapset ovat nyt meillä ja siinä saa olla laittamassa kaikennäköistä ruuan puolta. Töistäkään ei ole lomaa joten kiire varmaan tulee.
 
semma
Mä toin tuolta Englannin reissulta aika paljon jo lahjoja muksuja varten ja oon taktisesti ostellut jo lahjoja kummilapsille, ettei tule sit niin mieletön kiire shoppailla.Veronpalautuksia mäkin odottelen ja sit saa taas hetken shoppailla.S-kortin keskittämisen oon huomannut tarpeelliseksi,(oon säästänyt) ja niillä rahoilla ostettaan sit kaikki jouluruoka ym
 
clivia
Meillä on lapseton joulu joten ei tarvitse ruokia suunnitella eikä lahjojakaan pahemmin,ihan jotain pientä ostan lapsille.Isänsä hoitaa tämän joulun ja minä panostan sitten niihin jouluihin kun lapset on mulla.
 
olen ollut hoitovapaalla, joten veronpalautuksia minäkin odottelen. muutama lahja on valmiina ja melkeinpä tiedän jo mitä kellekin hankin.
Mutta mies saa isänpäivälahjaksi popcorn-koneen!!
Minä en niin siitä välittäis, mutta ku mies niiiiiin tykkää popcornista.
turhaakin turhempi kapistus, sanoo "toinen minäni", joka pitää mun jalat maan pinnalla. yrittää ainaki :D
 
Mielessä lahjat kyllä muhii mut odotetaan veronpalautukset.Aiemmin oon hankkinut lahjat ajoissa mutta nyt ei oo oikein iskenyt kun äitini sairastui vakavasti alkuvuodesta :'(
Lapset tietysti muistetaan olipa tilanne millainen tahansa!
Valmistan jotain varmaan itse ja sitten muistamme ystäviä jollakin itsevalmistetulla ruokalahjalla..
 
semma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 21:42 nanne kirjoitti:
..Ja jatkoa edelliseen miesväelle ajattelin hankkia JUSSIPAIDAT :D
Nuorin 1v6kk,seuraava 43 ja 62..

Tuota...Ootko säkin pohjanmaalta? Tuosta jussipaidasta meinaan ja muutenkin tuli hullu olo, et aivan kuin mä tietäisin kuka sä oot :D :D
 
Beshi
:xmas: Tontuttaa jo pahoin tosin koko kesän on lahjoja tullut ostettua vähäsen kun on soppivasti sattunut tulemaan kaupassa "vastaan" Mutta suurin osa vielä hakusessa. Osalle on vaikea keksiä mitään tarpeellista ja krääsää ei viitsi ostella sitä kun on kaikilla valmiiksi kaapit ja nurkat täynnä.
Voi kun oppisi tekemään mahdollisimman paljon etukäteen ettei sitten aatto iltana olisi kuin vanunut vanha villasukka freessi kun pukki ovella kolkuttelee, siis ihminen on sakia kun tekee ittensä ihan piippuun joulun takia :headwall: :xmas:

Taidankin tästä aloitella pikkuhljaa leipomuksia kun tuo pakastin on keksitty :whistle: ja osan isoista siivouksistakin vois hoitaa alta pois tämän kuun aikana*hyvin suunnitelutu on puoliksi tehty ;) *
 
semma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2004 klo 18:46 aada kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2004 klo 18:43 mietintämyssy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 19:11 semma kirjoitti:
Ootko sä aada pohjanmaalta? Tuosta Keskisestä vain tuli mieleen... =)

siis nyt jaksoin kirjautua uudelleen. Asun siis 38 km päästä keskisellä eteläpohjanmaan rajalla. :)
Ok :) Heti vain pisti silmään tuo Keskinen,kun siellä tulee kans ajeltua joskus!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 22:26 semma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 21:42 nanne kirjoitti:
..Ja jatkoa edelliseen miesväelle ajattelin hankkia JUSSIPAIDAT :D
Nuorin 1v6kk,seuraava 43 ja 62..

Tuota...Ootko säkin pohjanmaalta? Tuosta jussipaidasta meinaan ja muutenkin tuli hullu olo, et aivan kuin mä tietäisin kuka sä oot :D :D
Itse asiassa en ole!Aika kaukaa Pohojanmaalta..
Syy siihaen mix ajattelin noita paitoj on että näin tossa taannoin sellaisen ihan pienen paidan ja musta se näytti niin söpöltä ja käytännöllinenkin se on.En kyllä sit tiedä mitä mieltä isäntäväki lahjoistaan on mutta sen näkee sitten..
=)
 

Yhteistyössä