Joko muita SYYSbeibien odottajia?

Minä plussasin aattona :xmas: Ja LA on joskus syyskuun ensimmäisinä päivinä. Tarkentunee aikanaan. Ei parempaa joululahjaa olis voinu kyllä saada :heart:

Mites teillä menee? Täällä turvottaa ja oksettaa aivan älyttömästi |O
 
Täällä yksi ilmoittautuu hyvin varovaisesti.

Kaksi testiä tehty, kummassakin kaksi viivaa. LA 10.9 aikaan.
Oireita ei oikeastaan ole yhtään ja siksi vähän huolestuttaakin. Kamala turvotus kyllä, vähän huonoa oloa välillä, kai ne tähän liittyy. Rinnoissa ei oikeastaan mitään muutosta/tuntemuksia.

Monennettako te odottelette? Täällä kolmatta.
 
täällä kanssa yksi tulee varovaisesti kurkkimaan.. eilen tein testin jossa haalea viiva.. huomenna hakee uus testi ja varmentaa=) LA jossain 10-15.9 välimaastossa...

keskenmeno elokuulla että kädet ristissä toivotaan parasta nytte=)
 
Täällä kolmatta toivotaan, kuten nimimerkistä huomaa, kolmatta elämäniloa, niitähän noi lopuiltaan on. =)

Minuukin huolettaa juurikin se, etten voi pahoin, mutta, samaan aikaan pelkään että alan voida pahoin jos ootan, koska, molemmilta aijemmilta olen sairaalas joutunut oleen jonnin aikaa tipas kun oksentanu koko raskauden, alusta loppuun., tosin, ensimmäistä ku ootin, aloitin oksentelun vasta 7 rv, joten...on täs aikaa...jos toi haamu vain vahvistuu.

Mul LA olis 10.9.09 noin kanssa. =)
 
Mie täällä :wave: Laskettu aika 9.9.09.Uusioperheeseen ensimmäinen yhteinen pienokainen syntyy,sitten meillä yhteensä 7 =) Miun edellisestä odotuksesta 7 vuotta,joten outoa on! Aivan eri oireet kun aiemmilla,mut onha tuota ikääki jo enemmän.
 
MOI! :wave:

Tänään just plussasin haamun ja nyt heti haluaisin teidän onnellisten odottajien pinoon?
Meillä odotetaan kolmatta ja menkkalaskelmien mukaan la ois 16.9 =) Mä oon tääl nyt hirveässä täpinässä ja suunnittelen pinnasängyn ja vauvanvaatteiden paikkaa =)
 
Täällä taas yksi ilmoittautuu :wave: Plussasin uutenavuotena, laskettuaika syyskuunalusta vissiinkin.. niin ja esikoinen kyseessä :) Ihan innolla toivotaan, että ötökkä pysyy matkassa. Tänään varasin neuvolan ja ultran. Raskausoireita ei oikeestaan ole vielä pahemmin tullut, yökkäilyä sillontällön ja pari oksennusta.
 

Yhteistyössä