joko olette tehneet kesä suunnitelmia?

Ei oo tarkkoja suunnitelmia.
Mies vaihto duunia eikä oo lomaa nyt kesällä,
joten pidempää reissua ei kesällä tehdä.
Käydään tietty Lintsillä, Suokissa yms. stadin kesämestoissa sekä varmaan Särkkiksessä ja ehkä jossain vielä- Ähtärissä?
Särkkis ja Ähtäri on melko lähellä mökkiä.

Tallinnassa käydään koko perheen voimin myös.

Ja syksyllä on sit Egyptin reissu B)
 
Boogyman
Me vietetään tämä kesä kaupungissa....hyviä ravintoloita kiertäen ja biknikeillä, rannoilla, terasseilla.....purjelaivat saapuu Turkuun ja ollaan esiintymässä siellä :D joten kyllä sitä puuhaa riittää....
 
vieras
Tampereelle Hoplopiin, äiti-lapsileirille, Poverparkkiiin ja Keskisen tivoliin. Sitten mitä nyt keksitään, ainakin Tropiclandiaan mennään uimaan ja muutenkin uimista ja mökkeiöyä.
 
Mä oon varannut majoituksen ja liput Kolmårdeniin, eli sinne mennään, luultavasti käydään jossain muualla vielä Ruotsissa, ja vanhempieni mökillä sitten kotosuomessa.

Meillä miehen kanssa yhteistä lomaa on 2 viikkoa, joka kuluu miltei noihin reissuihin. Molemmat ollaan sitten vielä erikseen lasten kanssa mies viikon, minä 2 viikkoa. Mun lomaviikoilla käydään uimarannalla sään salliessa, saatetaan retkeillä tässä jossain lähellä myös. Puuhamaa on myös kuulunut joka vuotiseen kesäohjelmaamme!
 
juuh, kyl niitä pitää suunnitella..
kesäkuun alussa oulun reissu koko perheen voimin ja paluumatkalla pari päivää powerparkissa, sitten kivaa mökkeilyä, tamperereissu ja varmaankin särkänniemi, ja toivottavasti jossain välissä myös kesäteatteria ja korkeasaari... =)
 
tämmöttii ollaan suunniteltu
kaikkea kivaa. heinäkuun lopulla polvijärvelle huhmarin lomakeskukseen tuetulle täyshoitolomalle koko perhe 5vrk. Ruokolahdelle katsoo siskoo. yksi risteily jos hyvin käy. naatalin reissu.
 
Särkänniemi & Linnanmäen reissu pitäs tehdä muksujen kanssa

Likoilla on molemmilla omat leirinsä, toisella viikon ja toisella pari päivää kestävä leiri

Metallican keikka ois eessä

Ja tietysti yks laiva-reissuki vielä
 
ai joo unohdin kokonaan koululaisten leirit :) niin ja lähteehän isot kainuuseen viikoks ja 5v laivalle mummun ja papan kanssa,toi 2v joutaa olee viellä kotona suurimman osan,,vaikka voishan sen viedä johonkin sillä aikaa kun 5v on reissussa :/
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tämmöttii ollaan suunniteltu:
kaikkea kivaa. heinäkuun lopulla polvijärvelle huhmarin lomakeskukseen tuetulle täyshoitolomalle koko perhe 5vrk. Ruokolahdelle katsoo siskoo. yksi risteily jos hyvin käy. naatalin reissu.
Ihan kivasti tuon tuetun loman lisäksi. :eek:
Kelpais mullekin, kun ei ole varaa matkustella eikä päästy tuetulle lomalle. :(
Me ollaan varattu juhannukseksi mökki, mutta muuten ei mitään. Jospa tuo poika pääsisi Suomen tivoliin, ei meillä ole varaa noita huvipuistoja ruveta kiertämään..
 

Yhteistyössä