Joko on testattu Ben&Jerry uutuudet?

"naminam"
Enpä ole koskaan ben&jerry jäätelöjä maistannu, mut nyt taitaa olla pakko. Kuulostavat niin hyviltä noi uutuudet.

Olen nähny noita sittarissa, onkohan niitä prismassa...
 
[QUOTE="naminam";28228335]Enpä ole koskaan ben&jerry jäätelöjä maistannu, mut nyt taitaa olla pakko. Kuulostavat niin hyviltä noi uutuudet.

Olen nähny noita sittarissa, onkohan niitä prismassa...[/QUOTE]

En tiedä onko Prismassa noita uutuuksia. K-ryhmästä löytyy ainakin.
 
"vieras"
Minkälaista tuo cookie dough- jäätelö on?

Siis onko se cookie dough sitä raakaa piparitaikinaa mitä ne amerikkalaiset vetää suoraan pötköstä?
Minkä makuista se on, verratkaa johonkin?
 
juuu
ben ja jerrys jäätelöihin ei ole sotkettu ilmaa kuten suurimpaan osaan jäätelöitä. raaka-aineetkin ovat laadukkaita eikä mitään esansseja. harvoin syön jäätelöä ja silloin ostan B&J jätskiä
Näin on, neljäsosa tai viidesosa jätskistä taisi olla aitoa kermaa? Lisäksi firmalla on omat vastuuohjelmansa ja käyttävät paljon Reilun Kaupan tuotteita. Brownie-palat tulevat asunnottomien leipomosta jne.

Itse otsikkoon: olen testannut ainoastaan sen maapähkinäsysteemin, ei ollut erikoista. Itse jätski hyvää, sattumat vähän mitättömiä. Tykkään enemmän Chunky Monkey-banaanijätskistä.
 
[QUOTE="vieras";28228431]Minkälaista tuo cookie dough- jäätelö on?

Siis onko se cookie dough sitä raakaa piparitaikinaa mitä ne amerikkalaiset vetää suoraan pötköstä?
Minkä makuista se on, verratkaa johonkin?[/QUOTE]

Se on tosi makeeta, siinä on isoja piparitaikina kiekkoja jotka maistuu puoliksi raaoilta pipareilta. En osaa paremmin selittää. Mieheni lempijäätelö noista.

Mun lemppari on Phish Food, ne suklaakalat ja vaahtokarkit on hyviä siinä.
Tuo jäätelö on aika kallista mutta se on todellakin täyttä tavaraa ja siitä riittää useammaksi kerraksi kun ei sitä jaksa kerralla paljoa syödä.
Ja me ollaan löydetty noita hyvin myös Prismoista, meidän s-marketissakin on iso valikoima.
 
[QUOTE="vieras";28228431]Minkälaista tuo cookie dough- jäätelö on?

Siis onko se cookie dough sitä raakaa piparitaikinaa mitä ne amerikkalaiset vetää suoraan pötköstä?
Minkä makuista se on, verratkaa johonkin?[/QUOTE]

Mä en tiedä, mutta se on tyttären lemppari.
 
ddd
B&J ehdottomasti hintansa arvoista! Uutuudet jo kolkuttelee valmiiksi omatuntoa :D Vasta maistoin ekan kerran myös häag-dazsia. Empä ole koskaan syönyt niin hyvää mansikkajäätelöä kaupan altaasta!! Just kuin ois itse kesämansikoita nakellut jäätelöön!
 
Nämä kaikki näyttää hyvältä, pitääpä kokeilla. En ihan kaikista B&J-mauista välitä, mutta nämä voisivat olla kyllä uusia lemppareita, jos maistuvat yhtään niin hyvälle kuin vaikuttavat.

Se cookiedough on tosiaan sellaista "keksitaikinaa", hemmetin hyvää se on. Itse kun on tehnyt jotain suklaapalakeksejä, maistuu sellaiselle taikinan ja valmiin keksin välimuodolle.
 
Viimeksi muokattu:
"jaa"
Alkuperäinen kirjoittaja täh;28228846:
Eikö kaikkiin jäätelöihin ole sotkettu ilmaa? Se vähän niin kuin tekee jäätelöstä jäätelöä.
Pointti oli varmaan siinä, että puoli litraa B&J-jätskiä painaa enemmän kuin litra kotimaista "kerma"jätskiä. :D
 
"vieras"
[QUOTE="jaa";28228888]Pointti oli varmaan siinä, että puoli litraa B&J-jätskiä painaa enemmän kuin litra kotimaista "kerma"jätskiä. :D[/QUOTE]

Ihme ja kumma, kun niissä kaikissa on joukossa piparinmuruja, pähkinöitä tms. ja yleensä montaa lajia. ;) B&J-jätski on kyl hyvää, ei siitä pääse mihinkään. Joskus taas pelkkä vanilja on parasta. :)
 
"hhh"
Joku vois ihan mielenkiinnosta punnata litran jäätelöpaketin. Ainaskin häag-dazs mansikka ( suurin osa sitä jäätelöä ja joitain mansikan paloja, eli ei ylimäärästä "painoa" johon äsken b&j:n kohdalla viitattiin) painoi purkkeineen, ilman kantta, 463g. Eli noin 900g/litra!! Kuinka lähelle yltää valio/ingman tms.?
 
"vieras"
Ei nuo ap:n linkittämät jäätelöt ole kaikki Suomessa myynnissä. Vaihtelevat maittain. Suomen sivut tässä.
http://www.benjerry.fi/site/fi/jaatelomme/our-flavours/#

Juuri syön tässä tuota uutta Blondie Brownie- jäätelöä :p. Peanut Butter me up tuli jo viime viikonloppuna testattua.
 

Yhteistyössä