Joko on uudesta muumimukista tietoa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Ihan hirveetä tahtia ne lopettaa ja tuo uuden markkinoille. Minä kun hamstrasin ne kaikki matalat lautaset ja nyt ne uusii mukeja ja voi helvetti ku ei oo varaa ostaa koko kipposarjaa kerralla |O kesämukit ja joulumukit vielä kallistui ja voi perrr....
 
Hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Luojan kiitos etten oo muumeihin hurahtanu. Säästyy rahat ja mielenterveys nähtävästi :D

Tosin pari mukia kaapin ylähyllyllä pölyyntyy,ku en niistä ees tykkää...
Paa huutonettiin myyntiin ja rikastu !!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
2 niitä aina per vuosi ilmestyy- kesämuki ja joulumuki........................
No ne on kyllä ilmestyneet niin et keväällä yks ja syksyllä yks mut nyt ne on keksineet noista sesonkimukeista uuden rahastuskeinon joten sesonkimukit ilmestyy jouluksi ja kesäksi.
 
katti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
2 niitä aina per vuosi ilmestyy- kesämuki ja joulumuki........................
Paitsi tänä vuonna on ilmestynyt jo ainakin 3 mukia vai onko enemmänkin? Kesämuki sekä uudet Myy ja Mymmeli, ja luvassahan on taas se joulumuki ainakin tälle vuodelle vielä.
 
yrjö-anneli.thaimaa-muki
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
2 niitä aina per vuosi ilmestyy- kesämuki ja joulumuki........................
Paitsi et tulihan nyt keväälläkin uusi pikkumyy ja mymmeli. Jostain kuulin että syksyllä tulisi uusi nipsu, en ole varma.
tulee tulee, ja vanhan nipsun teko lopetettu kesäkuun lopussa, että eikun niitä ruskeita hamstraamaan...
 
katti
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
2 niitä aina per vuosi ilmestyy- kesämuki ja joulumuki........................
Paitsi et tulihan nyt keväälläkin uusi pikkumyy ja mymmeli. Jostain kuulin että syksyllä tulisi uusi nipsu, en ole varma.

Jos tulee uusi nipsu niin mun täytyy äkkiä ostaa se vanha ennen kun lopetetaan! Vanhaa pikku myytä en ehtinyt ostaa kun se poistui, harmitti.
 
katti
Alkuperäinen kirjoittaja yrjö-anneli.thaimaa-muki:
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
2 niitä aina per vuosi ilmestyy- kesämuki ja joulumuki........................
Paitsi et tulihan nyt keväälläkin uusi pikkumyy ja mymmeli. Jostain kuulin että syksyllä tulisi uusi nipsu, en ole varma.
tulee tulee, ja vanhan nipsun teko lopetettu kesäkuun lopussa, että eikun niitä ruskeita hamstraamaan...
Okei, kiirus!! :)
 

Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Luojan kiitos etten oo muumeihin hurahtanu. Säästyy rahat ja mielenterveys nähtävästi :D

Tosin pari mukia kaapin ylähyllyllä pölyyntyy,ku en niistä ees tykkää...
Paa huutonettiin myyntiin ja rikastu !!
No ku en viitti ku lahjaks saatuja,taitaa olla 3aikuisten mukia ja lasten sarjasta yks vai kaks+lautaset.Aterimia löytyy pari pakettia kans avaamattomana(niitä käytössäkin,niistä tykkään)Ja sit jotain perskeleen Nalle Puh astiastookin on paketissa :D Ja löytyy Arabian Teeman teekannukin käyttämättömänä samalta hyllyltä

Ja sit mä ihmettelen ku kaikki kaapit pursuu tavaraa :headwall:

 
äiti
mun äitillä on ollu yli kymmenen vuotta työpaikalla se tumma roosa-muumimamma muki kahvikuppina..sit joku oli tokassu sille kahvihuoneessa että "sulla on firman kallein kahvikuppi!" :)

Mä sanoin että vaihda joutuin se sieltä pois ettei kellään kiusaus iske :)
 
yrjö-anneli.thaimaa-muki
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/2121
nikkini tarina--lähti halpiskipot myyntiin. halvalla tehdään ja jälki sen mukaista, hinta taas ei, kausimuki 19,9e niiskuneidin rajat melkein kaikissa mukeissa moniviiruiset mustat

:'(
 
Saana
"sulla on firman kallein kahvikuppi!"

Olinpa kerran käymässä kaverillani ja huomasin tiskipöydällä Millenium-mukin muiden astioiden joukossa. Tokaisin, että "Harva ihminen käyttää monen sadan kahvikuppia". Kaveri ei tajunnut ennen kuin selitin, että Millenium muki sattuu olemaan useamman sadan euron arvoinen. Lähti äkkiä parempaan säilytykseen kyseinen yksilö.
Tuo lahja-homma on kyllä joskus ärsyttävä, kun ei oikein raaskisi myydä, mutta kun ei mitään joillakin tavaroilla teekään. Tuo kaverini ei moisista muotoseikoista piitannut, vaan tosiaan myö mukin, vaikka oli sen kummitädiltään yo-lahjaksi saanut.

Uudesta Nipsu-mukista on kuulemma jo Muumi-valikoiman esittelyvihkosessa kuva. Odottelen innolla, että pääsisin kuvan ja myöhemmin sitten ihan mukin livenä näkemään (ja ostamaan, tietysti, eihän sitä muuten...) Väripaljastukseksi olen kuullut, että kyseessä on vihreä (vaaleahko sellainen) muki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Luojan kiitos etten oo muumeihin hurahtanu. Säästyy rahat ja mielenterveys nähtävästi :D

Tosin pari mukia kaapin ylähyllyllä pölyyntyy,ku en niistä ees tykkää...
Paa huutonettiin myyntiin ja rikastu !!
No ku en viitti ku lahjaks saatuja,taitaa olla 3aikuisten mukia ja lasten sarjasta yks vai kaks+lautaset.Aterimia löytyy pari pakettia kans avaamattomana(niitä käytössäkin,niistä tykkään)Ja sit jotain perskeleen Nalle Puh astiastookin on paketissa :D Ja löytyy Arabian Teeman teekannukin käyttämättömänä samalta hyllyltä

Ja sit mä ihmettelen ku kaikki kaapit pursuu tavaraa :headwall:
mä voisin ostaa sun muumimukit ja nallepuh astiaston :D
 

Yhteistyössä