Joko ootte ikkunat pessy?

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Nyt oon oppinu että keväällä ei kannata pestä ikkunoita, kohta ne on kumminkin siinä siitepölymoskassa sitte. Minä pesen sitten kun ne pahimmat ajat on ohi :) Inhottava vaan katsoo noita likasia ikkunoita.
juurikin näin! varsinkin tässä metsän siimeksessä.....

 
Alkuperäinen kirjoittaja kukeseen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Nyt oon oppinu että keväällä ei kannata pestä ikkunoita, kohta ne on kumminkin siinä siitepölymoskassa sitte. Minä pesen sitten kun ne pahimmat ajat on ohi :) Inhottava vaan katsoo noita likasia ikkunoita.
juurikin näin! varsinkin tässä metsän siimeksessä.....
Minä teen myös näin... Olen niin laiska, etten moneen kertaan jaksa pestä... :|
 
poitsuli
en oo,mut jos löytyy vapaaehtosii pesemään ikkunoita 27x4kpl ni tervetuloa!!!mua niin ärsyttää ku noit tarvii ol tosiaa noi kaikki 27 ja 4pintaa...aaarrrggggghhhhh pitää varmaa paölata joku pesemään ne*kateellinen kerrostalo asujille*
 
En vielä. Mun täytyy saada toi nuorimmainen hoitoon. En vain yksinkertaisesti uskalla ryhtyä siihen homamaan tuon miehen kanssa. Selkäni käännän, niin se on takuulla kiivennyt jo patterin avulla ikkunasta ulos ja mäjähtää tuonne kivetykselle :(
 
Lauantaina kertaalleen -loppui vielä ikkunanpesuaine.. Totesin että auton ikkunanpesuaine ajaa saman asian kun sitä suihkepulloon länttää. Oli vielä tuoksutonta josta lisäpisteitä.. eikä muuten jätä sateenkaariraitoja.. ;)
 
vieras
Pesemättä on vielä mut muutettiin loppuvuodesta ja ennen muuttoa tuli ikkunat pestyä joten en oo nyt pitäny kiirettä pesun kanssa. Tosin pojan huoneen ja olohuoneen ikkunat on aikast täys sormen jälkiä joten ne pitäs ainakin pestä lähiaikoina... Tosin mies on parempi siin hommas kun mä... mä kun oon tottunut käyttää lastaa ja mies käyttää hesaria..
 
Turkilmas
No siis TAVALLAAN on pesty. Mutta anoppia nauratti eilen kun kerroin etten oo vielä koskaan pessyt ikkunoita välistä vaan ainoastaan ulkoa ja sisältä. Ja yläkerrassa en oo koskaan pessyt ikkunoita edes ulkoa :whistle: :saint:
 

Yhteistyössä