Joko ootte käyneet katsomassa ruutu.fi:ssä ensimmäisen jakson Kiinteistökuningatar Kaisaa?

Huomasin, että oli tullut tuo jakso jo saataville Kiinteistökuningatar Kaisa - Kausi 1 - Jakso 1 | Ruutu.fi.

Aika provokatiivisesti oli tehty koko ohjelma. Kaisalla ainakin piisasi itseluottamusta, ja minä ainakin vakuutuin hänen myyntitaidoistaan. Töitä taitaa tehdä vuorokauden ympäri useassa eri firmassa, joten kai silloin nyt kertyy tulojakin joita voi käyttää halutessaan vaatteisiin ja autoihin. Tytär sen sijaan vaikutti mielestäni vähän jäykältä ja epäaidoilta. Ainiin ja se kuuden huoneen talo siinä alussa oli aivan ihana!

Muita mielipiteitä ekan jakson perusteella?
 
Mua kiinnostais ne asunnot ihan kamalasti, mut tuun aina vihaseks niistä mainoksista.... Ihan oikeesti sappi rupee kiehuu, siinä naisessa (tai siinä roolissa mitä se vetää) on jotain ihan kamalan vastenmielestä. Joten en uskalla kattoo ohjelmaa.
Mut pakko kysyy silti, käsitelläänkö siinä ohjelmassa paljonkin sen perhettä yms.? Hyi siin yhessä mainoksessakin "Kunpa se tajuis kosia" tjsp AAARGHHH
 
Joo muakin saattaisi kiinnostaa ihan puhdas kiinteistönvälitysohjelma. Tuo ei kyllä sitä ole, ohjelman selostaa Kaisan tytär, siinä käsitellään Kaisan häiden suunnittelua, kampaamokäyntejä, kotia ja kissoja... En sinun tapauksessasi suosittele katsomista :whistle:
 
Joskus katsonut joidenkin mukavien julkimoiden elämästä kertovia tossareita, joissa on noita arkielämäjuttuja. Ite oon katellessani miettinytkin välillä, että miksi ihmeessä katson... :D Mut jotenkin niistä tulee joskus hyvälle mielelle. Mut ei kai toi Kaisa oo mistään ennestään kuuluisa? Ja ei tosiaan vaikuta mukavalta niiden mainosten perusteella. Mut siis, täydellinen miehensä tajusi kosia, hieno homma! Hahhah!
 
Mä en pysty, en kykene... Meinaa laatta lentää jo niitä mainoksia katsoessa :D
Yleensä vilkasen tämmötteet sarjat jo ihan mielenkiinnosta,
mutta jossain se menee munkin ärsyttävän realityn sietoraja.
 
ok
Oli aika mielenkiintoinen, katson luultavasti ensi jaksonkin! Juontaja jauhoi tästä Kaisan persoonasta kyllä aika paljon, mutta onneksi pääosassa oli se kiinteistönvälitys. Itseltäni meni ohi Kaisan asema työpaikalla, onko firma hänen vai ei? Alussa näytettiin pätkä kun huusi työntekijöille, ei käy kateeksi alaisia..
Tytär juontajana oli jotenkin.. en tykännyt, mutta ei se tuota pilannutkaan.
 

Yhteistyössä