Joko täällä on ollut keskustelua MeandI:n laskutuslisästä?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
3 eri tilinumeroa laskussa :whistle:
Juu, onhan se tietynlainen ennätys se! En minä ainakaan ennen ole moista nähnyt ja olen sentään koko työikäni talousosastolla töissä ollut... :LOL: :LOL: :LOL:
Siis täh? Saman pankin vai eri pankin? Kyllä mulla kaikkien firmojen laskuissa on muutama pankkivaihtoehto, saa valita mihin pankkiin laskunsa maksaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
3 eri tilinumeroa laskussa :whistle:
Juu, onhan se tietynlainen ennätys se! En minä ainakaan ennen ole moista nähnyt ja olen sentään koko työikäni talousosastolla töissä ollut... :LOL: :LOL: :LOL:
Siis täh? Saman pankin vai eri pankin? Kyllä mulla kaikkien firmojen laskuissa on muutama pankkivaihtoehto, saa valita mihin pankkiin laskunsa maksaa...
Juu, mutta kun laskulla on mainittu kolme eri firmaakin ja niiden kaikkien tilinumerot...
 
Siis vielä kerran, jos haluan maksaa koko summan, mille tilille maksan?
Entä jos haluan maksaa osissa, eli alkaa tiliasiakkaaksi?

Olipa tosiaan tyhmä muutos, mutta varmaan siinä käy sitten tulevaisuudessa niin, että muuttavat tuon toimituskulujen summan sen 1,70 euroa suuremmaksi.
 
Yks kans
Siis että on taas voitu tehdä yksinkertasesta laskusta vaikee asia.. Mulle ilmoitettiin tänään lisäks viel et viite on väärä tässä saamassani laskussa ja et uusi tulee perään.. Toivottavasti siinä olis selkeemmin noi tilinrot.. Muuten en kyl tie minne rahan laittais..
Ketuttaa tällänen ihmisten vedätys. Sitten oon viel niin laiska reklamoimaan, et varmaan vaan maksan kaiken mitä vaaditaan..
Tulkaa ja riistäkää!! :/
 
Kiitos tämän ketjun niin en kyllä enää osta Meandilta yhtään mitään. Laatuun olen jo pettynyt ja kesällä tuttu myyjä kertoi, et tilaukseen lisätään nykyisin 4? ja sit saa vaatteet postissa kotiin. Minulla on lähellä kauppoja pilvin pimein ja voin ostaa lapsille edullisia ja kauniita vaatteita samalla vaivalla, kun käyn muita asiota kaupoissa toimittamassa..suotta maksan jotain toimitusmaksuja :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Ja alkuunsa nämä tälläiset asiakkaan huijausyritykset täytyy yrittää pysäyttää, ettei tämäntapainen toiminta yleisty!
Mä en usko,että siellä ketään yritetään huijata, todennäköisin syy on se, että tämä yritys on ruåttalainen eikä välttämättä ole ihan perillä suomalaisesta lainsäädännöstä. Mikä ei sinänsä kyllä saisi olla mikään selitys, sillä jos kauppaa käydään Suomessa, niin toki pitää noudattaa meidän lakeja ja se on sitten ihan omaa tyhmyyttä yrityksen puolelta jos ei ennakkoon selvitä tällaisia asioita. Mun on kuitenkin hankala uskoa, että noin iso ja suosittu puoti yrittäisi ketään tahallaan kusettaa.

Mutta niinhän se alkuun oli noissa vaatteissa se palautus- ja vaihto-oikeuskin, että sitä ei muka ollut mutta kun kuluttajat nosti äläkän, että lain mukaan on OLTAVA niin niin se sitten ilmestyi. Siksi nytkin kannattaa nostaa meteli ja tosiaan laittaa palautetta myös siitä, että laskun ulkoasu saisi olla selkeämpi. Mitä useampi laittaa palautetta, sen todennäköisemmin muutos tulee tapahtumaan.

 
Juu, pistäkää kaikki MeandI:lta laskuja saaneet palautetta menemään! Itsekin sain nimittäin juuri vastauksen viestiini:

"Kiitos viestistäsi. Oletko jo maksanut laskusi? Jos et ole voit jättää pois laskutusmaksun. Tulevaisuudessa on myös mahdollisuus maksaaa kortilla, joten voit valita sen maksutavan jos et halua maksaa laskutusmaksua. Poistamme maksun tästä laskusta."

Että ottakaa ihmeessä yhteyttä Me&I:hin, jotta poistavat teiltäkin laskutusmaksun.
 
Hampsteri
Meidän kylän Me&I-myyjä alkoi tänä syksynä toimittaa tilaukset suoraan ostajille, kun aiemminhan ne on aina tullu emännälle ja sen kans pitäny sumplia miten vaattees saat. Et tavallaan toi lisämaksu menee tuon palvelun paranemisen piikkiin... mut ärsyttävää silti!
Ja taidan tälläkin kaudella ostaa vasta sit alesta meandini :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hampsteri:
Meidän kylän Me&I-myyjä alkoi tänä syksynä toimittaa tilaukset suoraan ostajille, kun aiemminhan ne on aina tullu emännälle ja sen kans pitäny sumplia miten vaattees saat. Et tavallaan toi lisämaksu menee tuon palvelun paranemisen piikkiin... mut ärsyttävää silti!
Ja taidan tälläkin kaudella ostaa vasta sit alesta meandini :)
Ei ole kyllä myyjä joka niitä toimittaa vaan Me&I, myyjä ei ole välikätenä siinä. ;)
 
mittee
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hampsteri:
Meidän kylän Me&I-myyjä alkoi tänä syksynä toimittaa tilaukset suoraan ostajille, kun aiemminhan ne on aina tullu emännälle ja sen kans pitäny sumplia miten vaattees saat. Et tavallaan toi lisämaksu menee tuon palvelun paranemisen piikkiin... mut ärsyttävää silti!
Ja taidan tälläkin kaudella ostaa vasta sit alesta meandini :)
Ei ole kyllä myyjä joka niitä toimittaa vaan Me&I, myyjä ei ole välikätenä siinä. ;)
Hä? Siis ne Me&i:n keksijät Ruåtsista tupsahtaa mun ovelle niiden mun ostamien vaatteiden kanssa? Jättekul :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mittee:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hampsteri:
Meidän kylän Me&I-myyjä alkoi tänä syksynä toimittaa tilaukset suoraan ostajille, kun aiemminhan ne on aina tullu emännälle ja sen kans pitäny sumplia miten vaattees saat. Et tavallaan toi lisämaksu menee tuon palvelun paranemisen piikkiin... mut ärsyttävää silti!
Ja taidan tälläkin kaudella ostaa vasta sit alesta meandini :)
Ei ole kyllä myyjä joka niitä toimittaa vaan Me&I, myyjä ei ole välikätenä siinä. ;)
Hä? Siis ne Me&i:n keksijät Ruåtsista tupsahtaa mun ovelle niiden mun ostamien vaatteiden kanssa? Jättekul :D

Heko heko. Siis ne toimitetaan postitse suoraan asiakkaalle sieltä niiden pakkaamolta, eivät kierrä myyjän kautta kuten ennen.
 

Yhteistyössä