Joko teillä lämmitys päällä?

Alkuperäinen kirjoittaja ilona:
Ei ole lämmitys vielä päällä.. takassa olen puita polttanut, kun muuten täällä on hiukkasen kylmä.. inhottavaa, kun ei voi käydä vessassa suihkussa lasten kanssa.. pakko mennä joka kerta saunaan kun vessassa on niin kylmä ettei siellä viittii olla..
Siis eikö teillä ole kosteissa tiloissa erillistä lämmitystä? Siellähän pitäisi pitää lämmitys päällä ympäri vuoden, kosteusvaurioiden ehkäisemiseksi!
 
Meillä katto lämmitys, joka toimii termostaatilla. Jos huoneilma menee alle +20 niin rämähtää päälle. Ja tietysti lattialämmitys vessassa ja kylppärissä...

Nyt on leivinuunia lämmitelty jo parin viikon ajan joka toinen päivä.
 
vieras
Välillä on pattereissa iltaisin haalea lämpö.Elokuun viimeisinä päivinä alkoivat laittaan lämpöä pattereihin.Siltikään joka ilta ei ole vaikka saisi kyllä olla jo joka ilta.
 
Niin ja kylppärissä meillä on ollut lämmitys koko ajan päällä, juuri sen vuoksi, että muuten siellä on aivan liian kosteaa, edes pyykit eivät kuivu, niin mitähän se mahtaisi tehdä talon rakenteille.
 
yx vartija
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Meille napsautin tänään patterit päälle, kunhan ukko tulee reissusta ja puuunaa ton kattilan, niin sitten laitetaan lämmitys koko taloo. Jo pari viikkoa on lämmitetty puuhellaa keittiössä ja siinä ruoka laitettu!
Puuhella keittiössä, hienoa, ihan totta!!! Mut jo itse viluisena vetänyt pitkät kaliset jalkaan,no, teen kyllä yövuoroa :)
 
Ei ole vielä. Viime sunnuntaina lämmitin leivinuunin kunnolla ja mies kierrätti vähän vesikeskuslämmityksen pattereita, mut sen jälkeen ei ole olleet päällä. Nyt vähän viileä, ei kun leivinuuniin ja keskuslämmityskattilaan tulet.
 
Varaava takka, niin kyllähän sitä todellakin on välillä "polteltu" (ja nautittu) ... :heart:

Lattialämpöjä ei ole tarvinnut pitää päällä, muuta kuin kodinhoitohuoneessa, jotta pyykki hyvin kuivaa...
 
ei ole, uunia olen lämmittänyt. isäntä olis eilen laittanut lämmön päälle, mutta sain vielä hänen päänsä käännettyä,. että lämmitän vielä uunilla. toki helpompaa olis jos keskuslämmitys olis päällä. mutta mä tykkään pitää uunissa tulta, ja siitä tulee kivasti lämmintä illallkin täällä oli suorastaan kuuma. ja uunia ei vois lämmittää jos keskuslämmitys päällä kun sillo tänne tukehtuisi kuumuuteen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
Ei oo, ees tarvetta viel :D

Meillä viel ees mattoja lattialla ku kesäksi aina ne pois otetaan :)
Meillä kyllä tarvitsee lämmityksen.Asunto kolkko heti kun lämpötila ulkona tippuu.Lämmityskausi ei ole vielä alkanut..

 
vieras
jo kuuluu patterit vähän hurisevan,vaan ei ne vielä lämmitä yhtään. ja meillä on ihan järkyttävän kylmä! pojallekin joutuu sisälle pukemaan sukkahousut,body ja siihen vielä housut ja paita. itse tärisen villatakki päällä :(
 

Yhteistyössä