Jokohan kohta?!

Jokoha kohta alkaa synnytys olla lähellä..
Tiistaina illal reilun tunnin ajan tuli melkein minuutin välein kivuttomia kovettelu supistuksia, samal sai juosta pissil koko ajan. Sama oli eilen päivällä ja sit eilen illal noin puolen tunnin ajan tuli välil menkkamaista jomotusta seläs ja mahas, ei sillee selviä supistuksia mut kuitenki et välil helpotti ja sit taas alko, ei pystyny kuitenkaa aikaa ottaa.
Noin viikon ajan alamaha ollu melko arka ja seläs tuntuu melkein koko ajan menkkamaista jomotusta ja välil vihloo/viiltää alamahas ja alapäässä..
Alkaa jo rasittaa tää touhu ku tällästä on.. plaah..
 
kyllä varmaan
menkkamaisilla jomotuksilla mullakin synnytys alko ja itse sitä vauhditin sillä et kitkin kasvimaata,pesin saunaa,saunoin,uin ja kävelin mahd.paljon....tsemppiä :)jospa se sieltä.... :hug: ps.noista eka oireista (jomotuksista)reilu vuorokaus meni mulla ku poju synty....
 
millä viikoilla oot menossa?
mulla on ollu noin viikon ajan alavatsa, nivuset, sisäreidet ja alapää (häpärit, klitoris ym.) kipeinä ja hellinä, että kävelystä ei välillä meinaa tulla yhtään mitään. neuvolasa tuumasivat että pää on jo aika alhaalla, mutta kivut vain ilmottavat siitä että koko ajan tapahtuu jotain.
odottavan aika on pitkä, mutta voisko nämä tuntemukset olla myös merkkinä siitä että ei tarvis enää kauan kipuilla. en haluais koko ajan vain istua tai maata, mutta kun kävely ei oo enää kivaa hommaa ku jokaista askelta pitää miettiä ja kävelytapa on mitä ihmeellisin?!
ite oon muuten rv 38+3
 

Yhteistyössä