Jokos olet tehnyt itsestäsi pellen pikkujouluissa?

meillä on töissä tosi mukavat pomot, ei niitä tarvii haukkua. Mut joo, kyllä meidän työpaikan pikkujouluihin yksi urpo mahtui: Äijä ei ihan tajunnut, että olen naimisissa, enkä todellakaan aio ikinä seurustella hänen kanssaan. Ei mahtunut sen kalloon, vaikka miten asian hänelle esitin. Lopulta se juttu meni siihen, että "Ai että kun mä haluaisin panna sua!" Joo, tässä välissä luottamusmieskin puuttui ton jätkän juttuihin ja käski lopettaa, tai tulee seuraamuksia.

Lopulta muutama mies uhkasi vetää sitä turpaan. Pakotin sen pyytämään anteeksi käytöstään, ja lopulta olikin ihan kivaa. Tai no, mitä nyt yks työkaveri sammui pöydälle ja oksensi sen pöydän täyteen...
 
Joo, oli oikein hauskaa alkuillasta, kivassa nousuhumalassa ja meno alko olla mukavaa. Sitten sain pahan allergisen reaktion ja meni taju ja vietiin ambulanssilla sairaalaan, jossa jouduin olla yön yli, kun verenpaineet laski niin matalaksi...:(
 
Joo, oli oikein hauskaa alkuillasta, kivassa nousuhumalassa ja meno alko olla mukavaa. Sitten sain pahan allergisen reaktion ja meni taju ja vietiin ambulanssilla sairaalaan, jossa jouduin olla yön yli, kun verenpaineet laski niin matalaksi...:(
Saitko selville mikä aiheutti allergisen reaktion? Itse sain ruuasta vain kutinaa, joten ilta jatkui normaalisti vaikkakin selvinpäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27668668:
Saitko selville mikä aiheutti allergisen reaktion? Itse sain ruuasta vain kutinaa, joten ilta jatkui normaalisti vaikkakin selvinpäin.
Veikkaan, että monen tekijän summa... Alkoholihan vapauttaa histamiineja, sitten vähän mausteista ruokaa ja liikuntaa eli rivakkaa tanssia hikeen asti..
 

Yhteistyössä