Jokos teillä muilla alkaa olla jouluasiat mielessä?

"Tonttutyttö"
Kiitos, pelastitte mun illan. Aivan liian tiukoilla ja stressaantuneena, mutta joulun ajattelu sai mielen hetkeksi rauhoittumaan, vaikka tiedän, että monta stressiä liittyy jouluunkin. Kynttilään tuli ja iltateelle. Tunnelmallista syksyä kaikille!
 
"shihtzu"
Yhden joululahjan olen jo hankkinut, mutta muuten ei vielä ole joulu sen kummemmin mielessä, koska tällä hetkellä aika päällimmäisenä mielessä on tän toisen lapsen syntymä marraskuussa :) Ja se miten se elämä siitä sitten muotoutuu kahden lapsen kanssa.

Yritän jonkinlaista joulua varmaan tehdä, mutta voi olla ettei kauheasti jaksa panostaa tänä vuonna.
 
perskutti
Kylläkyllä, laatikoita olen kans miettinyt mutta pakastin on aika piukassa marjoja..onhan mulla kuitenkin sit aikaa joulun alla kun olen äitiyslomalla :D
Lahjoja on ostettuna ja suunniteltuna, jonkin verran annetaankin leivonnaisia yms. herkkuja että ei niitäkään voi etukäteen hommailla. :)

Mä niin odotan meidän joulua, ollaan nyt ihan kotona omalla porukalla aattoo. Ihanaa :heart:
 
EN. Lahjoja ostetaan se yksi per muksu ja ehkä toisillemme jotain, muuta sukua ei muisteta eikä nekään musita meitä. Ruuat on samat, kinkku, kala, laatikot ja jotain jos uutta keksii.... Tosin tänä vuonnahan tota ois aikaa valmistella oikein suurella kaavalla....ameriikan malliin :D
 
[QUOTE="vieras";22027354]Odotatko vauvaa? Onnea! Eikös sulla ollut takana aika kauan yritystä (vai sekoitanko nyt johonkuhun toiseen?)[/QUOTE]

Kiitos. Juu kauan on yritystä, yhteensä n. 4 vuotta.
Huomenna eka neuvola. :)
 

Yhteistyössä