JOkos teillä on S-bonukset on tarkastettu?

Voi että harmittaa ku täällä oudun seudulla Arina ei maksa tuota :/
Viime vuonna vielä asuttiin pääkaupunki seudulla ja oltiin HOK-elannon asiakkaita niin saatiin ylijäämää 60?! Mikä oli musta jo ihan kiva! :)
Mutta nyt vaihettiin nuo kortit Arinan korteiksi... Miten muuten, vaikka asuttais täällä pohjoisessa niin kannattaisko sitä olla silti hok-elannon asiakas??
Arinalla se liittymis maksukin oli 100?! Ja HOK-elannolla 30?!
Mitä merkitystä sillä on minkä alueen s-etukortin omistaa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:28 HelmenTyttö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:24 minä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:14 minä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:09 minä kirjoitti:
maksetaanko espoossa ylijäämää ja saako sitä kaikki joilla s-tili?


:wave: :wave: :wave:

please, auttakaa nyt! Onko se joka s-tilin kohdalla kirjoitettu OSUUM.KORKO se sama kuin ylijäämä? Ja maksetaanko espoossa ja näkyiskö se jo ja kuka sitä saa? Meillä ei näy mitään ylijäämää, vain se korko ja bonus.
Ei ole sama asia. Osa osuuskaupoista voi maksaa ylijäämän palautuksen myös esim. kesäkuussa, mutta valtaosa maksavista taitaa sen maksaa nyt toukokuussa.

kiitti sulle! =) =) :flower: :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:31 Liivia kirjoitti:
Voi että harmittaa ku täällä oudun seudulla Arina ei maksa tuota :/
Viime vuonna vielä asuttiin pääkaupunki seudulla ja oltiin HOK-elannon asiakkaita niin saatiin ylijäämää 60?! Mikä oli musta jo ihan kiva! :)
Mutta nyt vaihettiin nuo kortit Arinan korteiksi... Miten muuten, vaikka asuttais täällä pohjoisessa niin kannattaisko sitä olla silti hok-elannon asiakas??
Arinalla se liittymis maksukin oli 100?! Ja HOK-elannolla 30?!
Mitä merkitystä sillä on minkä alueen s-etukortin omistaa?
No ei niitä ylijäämänpalautuksia makseta kuitenkaan kuin oman osuuskaupan toimipisteissä tehdyistä ostoista, eli jos asutte Oulun Arinan alueella ja siellä asioitte, niin ette saisi ylijäämänpalautusta HOK-elannolta muuta kuin jos joskus asioitte heidän omissa liikkeissään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:36 HelmenTyttö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:31 Liivia kirjoitti:
Voi että harmittaa ku täällä oudun seudulla Arina ei maksa tuota :/
Viime vuonna vielä asuttiin pääkaupunki seudulla ja oltiin HOK-elannon asiakkaita niin saatiin ylijäämää 60?! Mikä oli musta jo ihan kiva! :)
Mutta nyt vaihettiin nuo kortit Arinan korteiksi... Miten muuten, vaikka asuttais täällä pohjoisessa niin kannattaisko sitä olla silti hok-elannon asiakas??
Arinalla se liittymis maksukin oli 100?! Ja HOK-elannolla 30?!
Mitä merkitystä sillä on minkä alueen s-etukortin omistaa?
No ei niitä ylijäämänpalautuksia makseta kuitenkaan kuin oman osuuskaupan toimipisteissä tehdyistä ostoista, eli jos asutte Oulun Arinan alueella ja siellä asioitte, niin ette saisi ylijäämänpalautusta HOK-elannolta muuta kuin jos joskus asioitte heidän omissa liikkeissään.
Kiitti sulle! :wave: :)
Nuin arvelinki sen olevan, piti vain vielä varmistaa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:22 HelmenTyttö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:21 joo kirjoitti:
Mulle se oli murheena nyt :xmas:
Aattele miten hyvät bonukset sais jos se koko summa huomioitais bonuksissa edes :whistle: Meillä vaihtoauto (käytetty) mut hinta silti yli 10 000 euroa ja huomioitiin vaan 1000 euroa.
Ai saitteks te 1000? bonusta kun vaihdoitte autoa? Mitä h*ttoa?! Mä ostin joulukuussa auton mikä makso 13000? ja bonusta sain 130?!
Jos pitänee paikkansa ni on kyllä puhelun paikka!

Ja sitä piti kysyä, että mistä tuolta sivuilta näkee noita ylijäämiä yms? Ku ei mulla näy ku toi S-tilin saldo 23?, mikä oli jo tiedossa kun oli viime lehdessä... :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:31 Liivia kirjoitti:
Voi että harmittaa ku täällä oudun seudulla Arina ei maksa tuota :/
Viime vuonna vielä asuttiin pääkaupunki seudulla ja oltiin HOK-elannon asiakkaita niin saatiin ylijäämää 60?! Mikä oli musta jo ihan kiva! :)
Mutta nyt vaihettiin nuo kortit Arinan korteiksi... Miten muuten, vaikka asuttais täällä pohjoisessa niin kannattaisko sitä olla silti hok-elannon asiakas??
Arinalla se liittymis maksukin oli 100?! Ja HOK-elannolla 30?!
Mitä merkitystä sillä on minkä alueen s-etukortin omistaa?
Arinan alueella toiminta laajenee niin rajusti, että luultavasti siksi eivät maksa, vaan käyttävät tulot esim. toimipisteiden lisäämiseen. ;)

Ja toisaalta, sie saat enemmän korkoa tuolle 100?:n osuusmaksulle, kun 30 ?:n. :D (Tosi huima tulo onkin.) Eikä miun käsittääkseni näitä yhteistyökumppaneiden etuja välttämättä saa, kun juuri sen oman alueen osuuskunnan kortilla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 12:32 HooÄs kirjoitti:
Ai saitteks te 1000? bonusta kun vaihdoitte autoa? Mitä h*ttoa?! Mä ostin joulukuussa auton mikä makso 13000? ja bonusta sain 130?!
Jos pitänee paikkansa ni on kyllä puhelun paikka!

Ja sitä piti kysyä, että mistä tuolta sivuilta näkee noita ylijäämiä yms? Ku ei mulla näy ku toi S-tilin saldo 23?, mikä oli jo tiedossa kun oli viime lehdessä... :/
Siis ei saatu 1000 e bonusta vaan tuhannesta eurosta - eli ostoihin ei oltu huomioitu koko auton hintaa vaan pelkästään 1000 euroa siitä. Miten mie en osaa taas tänään selittää mitään :whistle: :ashamed:

S-kanavalta näkee s-tilin tapahtumat siitä s-tilikohdasta, miulla siinä näkyy tulevat bonukset ja ylijäämänpalautus tällä hetkellä.
 
Ylijäämäpalautusta tuli 99.88?. Vähän enemmän olsi pitänyt ostella, että olisi tullut satku täyteen. Tosin asuttiin viime vuodesta lähes puolet ulkomailla ja siellä ei S-korttia tunneta.
 
mää hommasin joku kuukaus sit sen käteiskortin,en oo juur lukenu niitä lappusii,mut osaatteko sanoo koska/miten saan tietoa onko bonuksia ja miten lähetetäänkö kotiin joku lappu,kun ei mulla oo mitään tiliä siellä tai tollasta?
 
nykyään jokaiselle joka liittyy s-ryhmään tulee automaattisesti s-tili vaikka ensin saavatkin sen käteiskortin,eli postitse saapuu sulle s-tili kortti ja kuun lopussa yhteishyvä lehden mukana tulee tiliote josta sitten näkyy kaikki.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:55 vieras kirjoitti:
nykyään jokaiselle joka liittyy s-ryhmään tulee automaattisesti s-tili vaikka ensin saavatkin sen käteiskortin,eli postitse saapuu sulle s-tili kortti ja kuun lopussa yhteishyvä lehden mukana tulee tiliote josta sitten näkyy kaikki.
S-tilikortti ei tule automaattisesti jos siihen ekaan hakemukseen ei oo sitä laittanu. Käteiskortillakin voi rahaa nostaa kassalta tai asiakaspalvelupisteistä, mutta se vie pitempään kuin tilikortilla nosto (pitää soittaa ja varmentaa että on rahaa tms.).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:59 minä kirjoitti:
nii en mää haluakkaan sitä tilihommaa.haluisin vaan tietää et miten ne bonukset siitä käteiskortin käytöstä saa...?
Joissain osuuskaupoissa on vielä käytössä bonusseteli - vastaava kuin k-ryhmän plussaseteli - mutta ei kaikissa. Osa osuuskaupoista avaa asiakkaalle automaattisesti tilin heti alussa vaikka olis pelkkä käteiskortti.
 

Yhteistyössä