joku hullu ampuu pihalla

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hekla:
miks mun pitikin lukea tämä ketju :kieh: Yksin lasten kanssa yön ja Tampereelta ollaan. Nyt en varmaan nuku koko yönä :snotty:
No jos et Hervannasta ole niin tuskin sulla on vaaraa... ellei sitten uffomiehet ole tulleet teitä kaikkia Tampesterilaisia hakemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos et Hervannasta ole niin tuskin sulla on vaaraa... ellei sitten uffomiehet ole tulleet teitä kaikkia Tampesterilaisia hakemaan.
no en ole. Enkä usko että mulla mitään vaaraa onkaan, mutta silti alko pelottamaan kun ei mieskään oo kotona :|
 
kiira
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hekla:
miks mun pitikin lukea tämä ketju :kieh: Yksin lasten kanssa yön ja Tampereelta ollaan. Nyt en varmaan nuku koko yönä :snotty:
No jos et Hervannasta ole niin tuskin sulla on vaaraa... ellei sitten uffomiehet ole tulleet teitä kaikkia Tampesterilaisia hakemaan.
niin, uffomiehet tosiaan, Tampesterilaisia hakemaan :O
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hekla:
miks mun pitikin lukea tämä ketju :kieh: Yksin lasten kanssa yön ja Tampereelta ollaan. Nyt en varmaan nuku koko yönä :snotty:
Sama vika, ainakin tuplavarmistan et kaikki ovet on lukossa kun nukkuun meen. Hui kamala tollasia juttuja. Me asutaan länsipuolella, että ei se tyyppi varmaan ole tännepäin tulossa, mut silti..
 

Yhteistyössä