Jollain kokemusta Gracon Quatro deluxe rattaista??

Onko kellään käytössä noita Gracon rattaita?
Voisiko ajatella että ostaisi ne ensimmäiselle lapselle vaunuiksi/rattaiksi?
Liikumme pääosin auton kanssa, siksi haluaisimme rattailta keveyttä ja kätevyyttä? vaukuttaisivat hyvälle..
Miten toimii lenkillä?
Suositteleeko kukaan ostamaan tällaisia ainokaiseksi kulkupeliksi vai pitäisikö olla myös kunnon vaunut? maaliskuussa vauva syntyy, kesää kohti mennään. mutta mites ensi talvi? antaako nämä rattaat riittävästi suoraa ulkona nukkumiseen?
Ikikiitollisena vastausta odottaen.
 
Moi!
Meillä on ollu Gracon rattaat, ei noita kyseisiä, vaan vanhempaa mallia sillon kun esikoinen oli pieni. Vaunuiksi en niitä välttämättä lähtis ostaan, kesäkäytössä ja kaupungilla hyvät ku on niin kevyet, mut missään lumisohjossa ei noilla renkailla kovin helposti edetä, vai onko kyseisissä rattaissa ilmakumipyörät?
Parvekkeella neiti nukkui niissä monet unet, siellä oli ainakin tarpeeks suojaa, ihan avonaisesta pihasta en sit tiedä, mut jos joku lämpöpussi ni eiköhän riitä.

Toivottavasti oli edes jotain apua!

-Ninni-
 
Moi Angel, kyllä me maaliskuiset sulle vastaillaan ;)

Ette kyllä valitettavasti pärjää noilla pelkästään, tai siis ainakin hermo menee. Vauva kyllä pärjäis varmaan hyvinkin, mutta sua alkaa itseäs ärsyttää pitkän päälle se räminä ja kolina, joka matkarattaista lähtee. Plus että ne on tarkotettu väliaikaiskäyttöön, eikä kestävyys ole siis samaa kuin "oikeissa" vaunuissa.
Käypäs kattomassa esim. Lastentarvikkeen sivuilla muita vaihtoehtoja. Tohon hintaan saatte kevyet kunnon kuomurattaat ja kantokopan. (esim. Herqules) Ja nehän on kanssa kevyitä, joten ette tarvii välttämättä matkarattaita lainkaan.
 
Ko rattaat on todella kätevät.. Varsinkin jos liikutte paljon autolla.. Käy lenkeille ja muutenkin. Koppa vaikuttaa aika lämpimältä.. Mun kummityttö on ollut reissussa noilla kuukauden ikäisenä ja hyvin tarkeni siellä. Ovat aika suojaisat kunhan kuomun laittaa eteen. Ja lenkilläkin kulkee hyvin. Varsinkin kääntyvien etupyörien ansiosta, jotka saa tarpeen vaatiessa lukittu. Tavarakori on mainio ja minä ainakin suosittelen.. itse aion kyseiset hankkia aikanaan meille.. Kätevät joka paikassa..

Jos kysyttävää lisää laita yv:tä, kun en niin usein käy tällä puolella..

KP
 
meillä on kyseiset rattaat. ovat siis kevät/kesä/syksy käyttöön hyvät. ainkin itse tykännyt. ja ei niistä nyt niin kova räminä lähe! ei ainakaan meillä. on kyllä kätevät, ja kevyet.
mutta kun tuli tän talven eka sohjo, niin hermot meni rullatessa.. :/ kyllä niillä eteenpäin pääsee, mutta raskaat ovat lumessa työntää. meillä on sitten erikseen "talvi" käyttöön olevat joissa kunnon renkaat ilmakumipyörät. jos haluat enempi tietää ja kysellä niin laita yytä tuleen.. :) vastaan ihan mielelläni.

 

Yhteistyössä