Jollain tatuoituna lapsen nimi, syntymäaika tms??

Elikkäs onko jollain tatuoituna oman lapsen nimi, syntymäaika tms? entä onko nimen kaverina joku kuva tms.

Itse olen jossain vaiheessa ottamassa kuvaa jossa molempien lapsien nimet, ehkä syntymäajat ja sitten olen miettinyt vielä jotain pientä kuvaa noiden kaveriksi... En vaan osaa päättää että mitä. :D

Eli siis uteliaisuuttani lähdin kyselemään josko muilta löytyisi ja jos vaikka kuvaakin olisi näyttää? :whistle:
 
joo
mulla on 10 vuotta vanha (itse tehty) soperrus nilkassa.. (nuorena järki leikkaa!). Meinaan piilottaa sen tatuoinnilla, enkä keksi parempaa aihetta, kun laittaa siihen päälle kaunis kuvio ja sen keskelle lapseni nimen alkukirjain..
 
vaemo
Alkuperäinen kirjoittaja Twilight 85:
mä kävin ottaa lauantaina tatuoinnin jossa on punainen ruusu ja sitten miehen ja lapsen nimet sen alla
En laittais mieheni nimeä, ikinä. Vaikka kuinka miestäni rakastan, niin mistään muusta kun rakkaudesta lapsiin ei voi olla täysin sata varma koko lopun elämän..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vaemo:
Alkuperäinen kirjoittaja Twilight 85:
mä kävin ottaa lauantaina tatuoinnin jossa on punainen ruusu ja sitten miehen ja lapsen nimet sen alla
En laittais mieheni nimeä, ikinä. Vaikka kuinka miestäni rakastan, niin mistään muusta kun rakkaudesta lapsiin ei voi olla täysin sata varma koko lopun elämän..
Niinhän se on, mutta en kadu päätöstäni.
 
äiti -07
mulla lukee niskassa korealaisilla kirjaimilla kirjoitettuna lapsemme nimi. kirjoitus on kirjoitettu ylhäältä alaspäin. Otin sen kun poika oli jotain puoli vuotias enkä ole päivääkään katunut.
 
jollaki palstalaisella oli hienosti yks iso lintu ja sitte lapset oli pienempinä lintuina :) mä iohastuin siihen valtavasti, mutta en oo kehannu varastaa ideaa.

mun serkuntapasella on esikoisensa nimi niskassa, muista lapsista en tiiä.
 
äiti -07
Alkuperäinen kirjoittaja Twilight 85:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti -07:
mulla lukee niskassa korealaisilla kirjaimilla kirjoitettuna lapsemme nimi. kirjoitus on kirjoitettu ylhäältä alaspäin. Otin sen kun poika oli jotain puoli vuotias enkä ole päivääkään katunut.
on varmasti kaunis.
tykkään itse :) Miehellä sama suuremmassa muodossa ranteesta ylöspäin. Ihan mustallla tekstillä mutta kirjaintyylin on tatuoija soveltanut mieleiseksemme.
 
Mulle on tulossa kolme tähdenlentoa hartaasti toivotuista lapsistani ja tähtiin heidän nimet. Ympärille luultavasti 7 pikkutähteä, jotka kuvaavat sitten vaikka klinikalla olevia alkioita . Vaikka ei niitä voi miksikään syntymättömiksi lapsiksi varsinaisesti sanoakaan :D

Ja ihan rehdisti suomalaisilla kirjaimilla =)
 
Satuja
Mä oon kanssa joskus miettiny että tatuoisin lasten nimet yläselkääni. Toisaalta musta kyllä tuntuis oudolta jos mun äidillä tai isällä olis mun nimi ja syntymäaika johonkin tatuituna... Taitaapa jäädä kuitenkin väliin.
 
**
Mulla on enkeli lapaluun päällä. Sen yläpuolella on kolme banderollia joissa on kolmen lapsemme syntymäajat. Ympärillä on neljä tähteä kuvastamassa niitä pienoisia enkelivauvoja joita meille ei suotu. Mielestäni maailman paras tatuointi! :)
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja Satuja:
Mä oon kanssa joskus miettiny että tatuoisin lasten nimet yläselkääni. Toisaalta musta kyllä tuntuis oudolta jos mun äidillä tai isällä olis mun nimi ja syntymäaika johonkin tatuituna... Taitaapa jäädä kuitenkin väliin.
Tolta kannalta ku aattelee, niin en taidakaan tyttäreni nimeä tatuoida, paitsi ehkä vierasperäisilliä kirjaimilla....
 

Yhteistyössä