Jollain voi oikeasti olla huomenna pikku ylläri töissä... (kosto on suloinen)

  • Viestiketjun aloittaja she devil
  • Ensimmäinen viesti
she devil
Sain selvillle, että avopuolisollani on töissä ollut pidempään suhde, (on illastanut tämän kanssa työpaikan piikkiin jne), ilmeisesti myös työmatkalla on tehty muuta kuin töitä jne.

Oikeasti mulla repesi pälli ja halusin vaan että muidenkin maailma kaatuu..

Soitin puolison pomolle ja kerroin mitä on työajalla tehty ja pomo (nainen) sanoi, että hän vakavasti harkitsee molempien erottamista tämän takia.

Että sinä joka vehtaat varatun miehen kanssa työpaikkalasi ja työajallasi, voi olla, että kohta on sitä aikaa vähän enemmän tosin rahaa vähän vähemmän "rillutella". Ukon saat pitää, en jää kaipaamaan sitä tuhkamunaa. (jep, jätkällä on hitaat siittiöt, ne harvat jota nyyteissä heiluu).

Kyllä on katkeran suloista kostaa..
 
vieras
Tuu sit kertomaan meille lisääkin tästä tarinasta! Vaikuttaa lupaavalta popparijutulta...

Mutta joo, olen sun puolesta hyvin pahoillani. Ihmettelen kyllä kovasti, jos pomo heidät erottaa: tuskinpa seksiä on duunissa harrastettu?
 
ap
Tässä on käytetty firman rahaa tähän kuherteluun, siis syöty "muka työasioissa ja matkusteltu". Pomo siis aikoo pistää heidät raportoimaan mitä asioita on käsitelty näillä liikematkoilla ja illallisilla (mitä ei voisi käsitellä työpisteellä). Tämä on esimiehen intressi, ei se, että onko mieheni ollut uskoton tms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tässä on käytetty firman rahaa tähän kuherteluun, siis syöty "muka työasioissa ja matkusteltu". Pomo siis aikoo pistää heidät raportoimaan mitä asioita on käsitelty näillä liikematkoilla ja illallisilla (mitä ei voisi käsitellä työpisteellä). Tämä on esimiehen intressi, ei se, että onko mieheni ollut uskoton tms.
ahaa! sitten ymmärrän. Mä jo mietin että jos on totta, niin aika moni (siis nykyistä useampi ) suomalaismies ois nykyään työttömänä...
 
Millipidetär
Miksei muka ole syytä erottaa jos firman laskuun on käyty syömässä ja käytetty firman rahoja väärin..sehän on kavallus...siitä voi saada tuomionkin jos pomo lähtee asiaa eteenpäin viemään
pettämisen takia nyt ketään tuskimpa pystyy erottamaan.
 
ap
en mä hetkeäkään ajatellut, että esimiestä kiinnostaa mun ja puolison väliset asiat, mutta firman rahat kylläkin. Mulle ei tehdä paskatemppuja ilman, että se sattuu myös omaan nilkkaan..
 
Jos tää on totta, niin hyvin toimit!
Mua kyllä vielä ihmetyttää et miten ne ois niin tyhmiä et kävisvät firman laskuun syömässä tms, miks eivät syö omilla rahoillaan? Kai kaikista palavereista ja liikematkoista jotenkin täytyy raportoida ja olla esityslistat ym. Eihän ne kaksin voi lähtee työmatkalle ilman sitä työtä jota varten pitää matkustaa jonnekin.
 
vieras
Tuo syöminen firman piikkiin on nyt vähän kaksipiippuinen juttu. Jos miehesi olisi ollut työmatkalla vaikkapa miespuolisen työkaverin kanssa ( oletuksena ettei heillä olisi ollut suhdetta ), olisivat mitä luultavammin käyneet samalla tavoin syömässä firman piikkiin. Eikä siinäkään koko aikaa olisi jauhettu duuniasiaa: eiköhän se nyt ole ihan tieto

Nyt sitten kun näillä on suhde, niin kaikki duuniasiatkin pitäisi keskustella sängyssä...
Toisin sanoen sitten firman pitäisi ottaa sellainen linja, ettei illallisia duunikavereiden kesken työmatkoilla hyväksytä lainkaan.
 

Yhteistyössä