jonkun moka joka saa sinut...?

...nauramaan yhä uudelleen.... Toisen mokillehan helpompi nauraa kuin omille :whistle:
Meillä mulla on suihkunhyllyssä sekasin shampoot ja vaahtoavat kasvojenpesuaineet. Kerran yllätin miehen pesemästä itseään kasvojenpesuaineella. Oli ehtinyt käyttää jo melkein koko pullon ja oli ihmetellyt kun on niin tehokasta rasvanpoistjasuihkusaippuaa, että munaskuukkelitkin oikein natisee sillä pestyä.... :LOL: :LOL: Yhä naureskelen tuolla :ashamed:

 
-HeidiHaidiHou-
minule tulee mieleeen vuosien takaa, tämmöinen:
olin serkkuni luona,kun hänen piti lähteä vahtimaaan naapuriin lasta, seurasimme sitten hänen lähtöään ikkunasta, kunnes huomasimme, että hän meni väärästä ovesta sisään väärälle naapurille... noh, me siinä sitten seurailtiin nenät kiinni ikkunassa kikattaen, että mitähän nyt... aikaa kului kunnes serkkuni tuli naama punaisena ulos talosta... oli ehtynyt jo asettua taloksi, kunnes huomasi itse erehtyneen ovesta... :LOL: saan totisesti vieläkin hyvät naurut tästä, vaikka siitähän on jo aikaa lähemmäs kymmenen vuotta...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 10:16 -HeidiHaidiHou- kirjoitti:
minule tulee mieleeen vuosien takaa, tämmöinen:
olin serkkuni luona,kun hänen piti lähteä vahtimaaan naapuriin lasta, seurasimme sitten hänen lähtöään ikkunasta, kunnes huomasimme, että hän meni väärästä ovesta sisään väärälle naapurille... noh, me siinä sitten seurailtiin nenät kiinni ikkunassa kikattaen, että mitähän nyt... aikaa kului kunnes serkkuni tuli naama punaisena ulos talosta... oli ehtynyt jo asettua taloksi, kunnes huomasi itse erehtyneen ovesta... :LOL: saan totisesti vieläkin hyvät naurut tästä, vaikka siitähän on jo aikaa lähemmäs kymmenen vuotta...
..olisivat olleet hiljaa, niin olisivat saaneet vapaaillan ja lapsenvahtikin olisi ollut!!! ;)
 
Mä olin joskus 12-kesäsenä naapurin lapsia vahtimassa.

Vanhemmilla venyi juhlat usein myöhään ja usein nukahdinkin.Kerran sitten lasten isäpuoli tuli kotiin yöllä,herätti mut että voin lähteä kotiin.

Aamulla sitten kun heräsin,mutsi nauraa räkätti eteisessä.

Olis ottanut muutaman tyynyn mukaan sohvalta sekä isäpuolen toisen kengän.

Mutsi ne kävi palauttamassa,mä en kehdannut.

Tämä oli siis mun oma moka.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 10:21 PatalaiskaVätys kirjoitti:
Mä olin joskus 12-kesäsenä naapurin lapsia vahtimassa.

Vanhemmilla venyi juhlat usein myöhään ja usein nukahdinkin.Kerran sitten lasten isäpuoli tuli kotiin yöllä,herätti mut että voin lähteä kotiin.

Aamulla sitten kun heräsin,mutsi nauraa räkätti eteisessä.

Olis ottanut muutaman tyynyn mukaan sohvalta sekä isäpuolen toisen kengän.

Mutsi ne kävi palauttamassa,mä en kehdannut.

Tämä oli siis mun oma moka.
:LOL:
 
Mä kyllä nauran ihan omille mokilleni. :D mm. tämä naurattaa aina, kun sitä alkaa muistelemaan:

Olin autokoulussa ekoilla ajotunneilla ja oltiin menossa peruuttamaan. No minä blondi sitten pamautin opettajalle, että kai mä voin peruuttaa sitten jollain pienellä vaihteella ettei tarvi mennä niin lujaa. Opettaja katsoi hiukka hitaasti ja räjähdettiin ihan järkyttävään nauruun. :LOL: :LOL: :LOL: se opettaja sanoikin, että paras blondivitsi minkä on ikinä kuullu ja vielä ehdalta blondilta elävästä elämästä. :LOL: :LOL:

ja monille muillekin mokilleni tulee naurettua. Varsinkin porukalla, kun niitä parhaimpia ihan avoimesti kerron. :D B)

Tästä kyllä tunnistaa mut ne jotka mut tuntee ja stoorin on kuullut... ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 10:25 Luminella kirjoitti:
Mä kyllä nauran ihan omille mokilleni. :D mm. tämä naurattaa aina, kun sitä alkaa muistelemaan:

Olin autokoulussa ekoilla ajotunneilla ja oltiin menossa peruuttamaan. No minä blondi sitten pamautin opettajalle, että kai mä voin peruuttaa sitten jollain pienellä vaihteella ettei tarvi mennä niin lujaa. Opettaja katsoi hiukka hitaasti ja räjähdettiin ihan järkyttävään nauruun. :LOL: :LOL: :LOL: se opettaja sanoikin, että paras blondivitsi minkä on ikinä kuullu ja vielä ehdalta blondilta elävästä elämästä. :LOL: :LOL:

ja monille muillekin mokilleni tulee naurettua. Varsinkin porukalla, kun niitä parhaimpia ihan avoimesti kerron. :D B)

Tästä kyllä tunnistaa mut ne jotka mut tuntee ja stoorin on kuullut... ;)

Voi luoja *nauran kippurassa*.Ihana juttu! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Nelikon äiskä
Mun serkkuni teki suklaapalloja..Pyöritteli niitä sitte pellillisen ja oikeen silleen väkertämällä väkersi tasasia ja saman kokosia..Ja laitto sitte koko pellillisen UUNIIN!! :LOL: :LOL: Siinäpä ihanat suklaapallerot meniki :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 10:31 Nelikon äiskä kirjoitti:
Mun serkkuni teki suklaapalloja..Pyöritteli niitä sitte pellillisen ja oikeen silleen väkertämällä väkersi tasasia ja saman kokosia..Ja laitto sitte koko pellillisen UUNIIN!! :LOL: :LOL: Siinäpä ihanat suklaapallerot meniki :LOL:
...pitäskö tehä vapuksi???!!!! ;)
 
Pale
Heh, tää naurattaa kyllä vieläkin..

Eli olin lähdössä kamalalla kiireellä kouluun -joskus sikakauan sitten. Pimeässä eteisessä sitten kattelin kenkiä ja vetäisin mielestäni oikeat jalkaani. Hulluna lähdin sitten polkemaan kun olin jo pahasti myöhässä. Yhtäkkiä puolivälissä matkaa satuin kattomaan jalkoihini ja huomasin että ei hemmetti, mulla on eripari kengät jalassa. :LOL:
No, ei ku sitte takasi hirveetä vauhtia vaihtamaan ne kengät. Voi kamala kun piti naureskella itekseen pissat housussa. :) ja saihan tuo äitikin aika hyvät naurut ku palasin kotiin vaihtamaan niitä kenkiä! :ashamed:

PS. En uskalla ees ajatella sitä mahdollisuutta että olisin menny KOULUUN ne eriparikengät jalassa (ne oli sitäpaitsi IHAN erilaiset) :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 10:45 Pale kirjoitti:
Heh, tää naurattaa kyllä vieläkin..

Eli olin lähdössä kamalalla kiireellä kouluun -joskus sikakauan sitten. Pimeässä eteisessä sitten kattelin kenkiä ja vetäisin mielestäni oikeat jalkaani. Hulluna lähdin sitten polkemaan kun olin jo pahasti myöhässä. Yhtäkkiä puolivälissä matkaa satuin kattomaan jalkoihini ja huomasin että ei hemmetti, mulla on eripari kengät jalassa. :LOL:
No, ei ku sitte takasi hirveetä vauhtia vaihtamaan ne kengät. Voi kamala kun piti naureskella itekseen pissat housussa. :) ja saihan tuo äitikin aika hyvät naurut ku palasin kotiin vaihtamaan niitä kenkiä! :ashamed:

PS. En uskalla ees ajatella sitä mahdollisuutta että olisin menny KOULUUN ne eriparikengät jalassa (ne oli sitäpaitsi IHAN erilaiset) :LOL: :LOL:
Huippu! :D
 
Pari viikkoa sitten mies valitti että hiusgeeli on lopussa. Lupasin sitä hänelle kaupungilta ostaa. Jonkun hetken päästä sovittiin että nähdään ruokapaikassa. Mies tuli iloisena sinne, ja totesi että olikin löytänyt kotoa ihan täyden tuubin hiusgeeliä. Ihmettelin mistä, ja heti perään hoksasin, että oli laittanut päähänsä mun kasvojen puhdistusgeeliä, joka on samanlaisessa tuubissa.... :LOL: Kerroin vasta kotona :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 10:55 Laranäiti kirjoitti:
Pari viikkoa sitten mies valitti että hiusgeeli on lopussa. Lupasin sitä hänelle kaupungilta ostaa. Jonkun hetken päästä sovittiin että nähdään ruokapaikassa. Mies tuli iloisena sinne, ja totesi että olikin löytänyt kotoa ihan täyden tuubin hiusgeeliä. Ihmettelin mistä, ja heti perään hoksasin, että oli laittanut päähänsä mun kasvojen puhdistusgeeliä, joka on samanlaisessa tuubissa.... :LOL: Kerroin vasta kotona :kieh:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: kyllä nuo miehet osaa!!!
 
Tuoreena tulee mieleen tatini, joka oli tyttaremme kastetilaisuuteen lahtiessaan laittanut vahingossa jalkaan kaksi saman jalan kenkaa. Urheasti se vaan jaksoi seisoa koko kastejutun lapi, eripari kaksi oikean jalan kenkaa jaloissaan! :)

 
Forgetmenot
No toissapäivänä mies oli jääkaapilla ja minä yläkerrassa, kun hän huikkasi, että "saako ottaa tän jugurtin?" En muistanut, että meillä edes oli jugurtteja jäljellä, joten huikkasin takaisin, että syö vaan.

Viiden minsan päästä ja kun purkki oli lähes tyhjä mies tulee sanomaan, että "tää maistuu vähän kummalle..."

Oli lusikoinut crème fraichea eli ranskankermaa! :x :LOL: :LOL:
 
Sanni82harmaana
Oma moka tältä viikolta naurattaa vieläkin. Meille on vasta ostettu uusi auto ja kuskin puolen peilissä on sellainen pieni kaistale mikä suurentaa ja joka aina saa mut sekaisin kun siihen katson. No ajelin sitte äidille kyläilemään ja totesin sille perille päästyäni, että nyt mä osaan jo katsoa siihen kameraan oikein. No mutsi sitte ihmetteli ääneen, että asennetaanko uusiin autoihin jo muka kameroitakin ja mitäs niillä sitte seurataan. :LOL: :LOL: :LOL: Nolona piti myöntää, että ei autossa mitään kameroita ole vaan peiliähän mä tarkoitin. :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 11:00 Forgetmenot kirjoitti:
No toissapäivänä mies oli jääkaapilla ja minä yläkerrassa, kun hän huikkasi, että "saako ottaa tän jugurtin?" En muistanut, että meillä edes oli jugurtteja jäljellä, joten huikkasin takaisin, että syö vaan.

Viiden minsan päästä ja kun purkki oli lähes tyhjä mies tulee sanomaan, että "tää maistuu vähän kummalle..."

Oli lusikoinut crème fraichea eli ranskankermaa! :x :LOL: :LOL:
nauraa ääneen.... :LOL: :LOL: :LOL:
 
Pupsi Simmu-Imukka
Miehen paras kaveri (kengän koko 42-43) oli kostean illan päätteeksi ottanut kotiin lähtiessään mieheni kengät (kokoa 39) jalkaansa ja kävellyt kotiinsa, lähes 3 km. Vasta aamulla oli huomannut oudot kengät eteisessä ja ihmetellyt asiaa kovasti. En ymmärrä miten oli saanut tungettua liian pienet nauhakengät jalkaansa ... :kieh:
 
Nolotus
Tämä sattui minulle...Olimme lähdössä miesystäväni ja tuttava pariskunnan kanssa minun asunnostani pois. muut olivat pienen pienessä eteisessä laittamassa kenkiä jalkaan kun minä menin siihen ajatuksissani(mietin laitanko lenkkarit vai jotkut muut kengät)Ajattelin että jaahas minun ukkoni siinä pyllöttää, taidanpa kouhaista pyllystä..puristin miehen peräpuolta ja hiplaisin muniloitakin...Otin käteni pois ja tajusin kaapineeni kaverin miehen pyllyä...onneksi hän on niin hyvä ystäväni, että tapaus vain nauratti kaikkia, mutta minä kyllä häpesin...ja pirusti!!! B)
 
Asiakas tulee Teemalautasten (n.3cm paksu) laatikon kanssa ja kysyy onko laatikossa kaikki ne tavarat, joiden kuva on siinä päällä. Laatikon päällä olevassa kuvassa on siis kupit ja lautaset. ja paketissahan ei ole kuin 2 lautasta. Mietin vaan sitä, että miten ihmeessä joku voi kuvitella kuppienkin olevan siinä laatikossa =)
 
NaNikki
tää nyt ei varsinaisesti mikään moka ole...vaan totuus, jonka isä sai kuulla aikoinaan...

Isä on metsänhoito hommissa kesäisin töissä, ja aina viikot on metsässä ja viikonloppuisin sit tulee kotiin..Oli sit suoraan metsästä tultuaan mennyt käymään kaupassa..Siellä oli sit joku pikkupoika katsonut isää ja mennyt äidilleen, joka oli vähän matkan päässä sanomaan, et "äiti tuu kattoon tuolla on ilmielävä rölli..

Isällä kun oli maastopuku päällä ja hieman öljyinen olemus ja luonnokihara tukka oikein rehotti viikon jäljiltä, niin ei kait hän muultkaan voinut näyttää.. :D
 
mun äitin moka on aika hyvä, oli tuttavilla häät ja äiti peilaili itseänsä peilistä ja tuskaili eri kengät jaloissa että kummat on paremmat no kiire sit tuli ja kirkossa kun oltiin niin tönäisi ja kysäisi et kummat kengät ne nyt sitten olikaan paremmat :LOL: :LOL: oli eripari kengät jalassa...ja mun isukki silloin kauan sitten käytti mun hiuslakka purkin alta aika yksikön minä se mietin että mihin se katoaa niin isä se kainalo karvoihin sitä suhuutteli dödönä oli ihmetelly kun karvat koveni ja törrötti eikä edes hien hajua pitäny :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä