jonkun moka joka saa sinut...?

äiree
Olin lapsosieni kans kaupas. Ostin aikamoisen määrän ruokaa ja olin jo maksanut, kun seuraava asiakas huusi et jäiks nää sulta. Heilutteli kondomipakettia. Et mua rupes naurattaan. Mitäs mä olisin niillä tehnyt kun laskettuun aikaan oli enää kuukausi aikaa. Eikä se ukko ees tajunnut tilaani.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2005 klo 14:58 vappuvauvan äiti kirjoitti:
Aamulla töihin lähtiessäni vein roskapussin samalla roskiin. Bussipyskillä vasta huomasin, että olinkin ajatuksissani heittänyt käsilaukkuni roskikseen ja seisoskelin siinä muina miehinä roskapussi kädessä. Onneksi pysäkillä ei ollut kuin pari ihmistä, mutta kiire tuli takaisin, koska siihen aikaan ei roskakorit ollut vielä lukon takana katoksessa. Käsilaukku onneksi löytyi puhtoisena...
Tämäntapaista on kai sattunut muillekin.
Toinen juttu on, kun lentokoneessa aikoja sitten katselin muistaakseni mr. beania, nauroin ääneen ja löin kädellä voimakkaasti vierustoverin polveen, ei ollutkaan oma mies sillä puolella pankkiä vaan uppo outo tummaihoinen. Siinä sitä hymyiltiin vähän aikaa.. :LOL:
hyvä hyvä :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2005 klo 23:30 viiviliina kirjoitti:
Mun pahin moka on kai se kun myöhästyin 9 luokan päättö tokarin jaosta noin 1.5 tuntia... Muista aina open ilmeen kun se istui opettajan päydän reunalla ja heilutteli mulle kuuluvaa ruusua. Mä sain tokarin ja ruusuni naama punaisena ja aika pikaset hyvät kesät toivotin ja lujaa POOOOOOOOOOOIS...
Mulle kävi sama juttu! tosin ei varmaan pahin mokani ole :ashamed: :D
 
Vera -82
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 10:25 Luminella kirjoitti:
Mä kyllä nauran ihan omille mokilleni. :D mm. tämä naurattaa aina, kun sitä alkaa muistelemaan:

Olin autokoulussa ekoilla ajotunneilla ja oltiin menossa peruuttamaan. No minä blondi sitten pamautin opettajalle, että kai mä voin peruuttaa sitten jollain pienellä vaihteella ettei tarvi mennä niin lujaa. Opettaja katsoi hiukka hitaasti ja räjähdettiin ihan järkyttävään nauruun. :LOL: :LOL: :LOL: se opettaja sanoikin, että paras blondivitsi minkä on ikinä kuullu ja vielä ehdalta blondilta elävästä elämästä. :LOL: :LOL:

ja monille muillekin mokilleni tulee naurettua. Varsinkin porukalla, kun niitä parhaimpia ihan avoimesti kerron. :D B)

Tästä kyllä tunnistaa mut ne jotka mut tuntee ja stoorin on kuullut... ;)
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
lupukka
Sattuuhan näitä juu...

Armas avoni oli ostamassa miulle Pullojukkaa kukkakaupasta, kun ajatteli yllättää.Oli sitten kysynyt kukkakaupantätiltä että onkos teillä niitä Pallojormia???Oli täti revennyt vallan... :LOL: samoin kotona ja aina kertoillessa

Ainiin ja tää kans (samainen avo):

Puhuin isovanhempieni kanssa puhelimessa heidän omenapuidensa muumiotaudista ja sanoin että aijaa teilläkin on sitä muumiotautia.Mies sitten puhelun lopetettuani kysyi (melkoisen järkyttyneenä) että onko K&K:ssa (isovanhemmissani) jokin muumiotauti vai? :x :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Mä deittailin useampi vuosi sitten mustaihoista miestä. Kerran oltiin kolmisin mun kaverin kanssa ulkona kun meille tuli tämän miehen kanssa sanomista. Ei mitään vakavaa, mutta kuitenkin sellaista että tunteet kävi normaalia lämpöisimpinä. Kaverini sitten tuumasi, että käypä *miehen nimi* hiilenä :D. Voi, jessus sitä ilmettä mun kaverini naamalla kun se tajusi mitä tuli sanonneeksi...

 
Minunki mies rekkareissussa puoli unissaan aamulla meni rekasta huoltoasemalle syömään aamiaista no rupesi sitten lappamaan ruokaa suoraan tarjottimelle.......kassa sitten mainitsemaan että olis meillä noita lautasiakin.... siihen jäi isännän ruuat ja ei ole siellä huoltiksella käyny vuosii.....siis niin kova huumorimies kun se on ja aina baarityöntekijöitä kiusaamassa mutta kun kerran itelle tapahtu nii meeni ihan :ashamed: :xmas:
 
hah hah
Tuttavani, miespuolinen meni ostamaan puljusta karjalanpiirakoita.Nuori, kaunis nainen lateli piirakoita pakettiin ja kysäs sitten "miten munavoi"? Mies ihan pokkani tokas, että kiitos ihan hyvin!!! :LOL: :eek: OLi tytsyllä meinannu olla aika tukalat oltavat :LOL:
 
murmeliina unissaan
Meille oli joskus puhelinnumero ilmeisesti siirtynyt baarilta käyttöön, kun muutamasti tuli sen suuntasia vikapuheluita. Kerran soitti Koffin kuski: -Täällä nyt olis tulossa tätä kaljaa niin ja niin paljon, että mihinkäs lastataan? Isä sit että -mielellään saa tuoda, vaikka ei kyllä ole tilattu :LOL:
 
ihme ja gummi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2005 klo 22:47 Oksanreikä kirjoitti:
No mulla on yksi hieman yksinkertainen ystävä joka tarinassa käypi kyllä ilmi, hän sai multa irti hyvät naurut. :LOL:
Oli meillä kylässä, parannettiin maailmaa ja menin siinä kahvin keittoon. Kaveri ihan pokkana alkaa mulle selttämään että "onko meillä samalla lailla kuin heillä, että jostain kumman syystä heillä on aina yöllä lämmintä vettä putkissa - ja kylmää tulee kyllä päivisin mutta hän ei ymmärrä miksi ne pitävät putkistoissa yöllä lämmintä vettä".
Kylläpä oli mulla pokassa pitämistä. Jälkikäteen ollaan miehen kanssa naurettu vesissä silmin ja vieläkin naurattaa kun ajattelen tilannetta ja tuota logiikkaa. :LOL: ;) :whistle:

voi pyhä...naura, beibi, naura
 
ihme ja gummi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2005 klo 13:24 miljönäärin akka kirjoitti:
minä näin erään ystäväni kaupungilla,ja heti kun pääsin lähelle niin halasin ,ja onnittelin tulevan vauvan johdosta,kysyin myös onko laskettu aika lähelläkin :) ei hän ollutkaan raskaana,vaan lihonut voi v..... silloin olisin halunnut vajota maan alle :ashamed: hävettää vieläkin
Syytäkin hävetä.
 
:LOL: Aivan loistavia! Tähän aikaan yöstä kun näitä lukee, niiin repee ihan totaalisesti!!! :LOL: :LOL: :LOL:

Olin kaupassa ja puhuin kaverini kanssa puhelimessa, kun hän kysyi kelloa, jolloin minä aloin kovaan ääneen ja pitkän aikaa tuskailla ,että missä v*tussa se mun kännykkä taas on kun siinä se kellokin olisi. Kaverinikaan ei tajunu, että siinä mun korvallahan se oli, ihmettelin vaan, kun muita kassajonossa olijoita nauratti,tajusin tilanteen vasta autossa.


Muutama päivä sitten olin anoppini ja poikani kanssa kaupassa anopin autolla. Parkkipaikalla huomasin, kun anoppini meni avaamaan auton ovia ja poikani roikkui toisella puolen oven kahvaa. Anoppini huusi minulle, että kumpi ajaa, johon minä, että en ainakaan minä aja sitä autoa. Anoppini ja poikani olivat menossa väärään autoon...

Anoppini ajeli ex-miehensä autolla, jota minä olin myös joskus lainannut. Eräänä päivänä anoppi alkoi puhumaan, että hän on viemässä autoa aamulla korjattavaks, kun se pitää niin outoa ääntä ,kun ajaa vitos vaihteella (työmatkaa hänellä on n.100km pvä ja hän ajeli jo toista viikkoa sillä autolla). Tajusin vasta aamulla soittaa anopille ja sanoa ,että elä ihmeessä vie sitä korjattavaks, kun siinä autossa ei ole, kuin neljä vaihetta, hän oli ajellut kolmosella, eikä suinkaan vitosella, niinkuin kuvitteli, joten ei ole ihme jos auto piti outoa ääntä, kun yli 100km/h ajeli aina...

Aikana ennen kännyköitä äitini oli innokas kauniiden ja rohkeiden katselija. Eräänä päivänä hänen pomonsa soitti töistä, jolloin äiti meni ja vastas ajatuksissaan puhelimeen Forrestereilla. Eipä pomo älynnyt kysyä Brookea puhelimeen...

Olin nukkumassa kun naapuri soitti. Vastasin hyvää yötä ja löin luurin kiinni.


 
Ikoo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 18:36 käpälä kirjoitti:
Meidän taloon vaihdettiin ikkunoita ja meillä ei ollut verhoja vielä makkarissa kun en laiskuuttani ollut jaksanut laittaa.
No aamulla sitten heräilin ja venyttelin pitkään kunnes tajusin et ei jukoliste, joku tuijottaa mua =) No ikkunanvaihtajat nostureineen meidän ikkunan takana.
Ja mulla kun on tapana nukkua alasti. Uskokaa pois että muksu sai liukkaasti aamupalaa ja sit lähdettiin evakkoon. Kotiin en ennen iltaa kehdannut mennä :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: mulle sattunut vähän samantyylinen juttu, mut onneks oli t-paita ja pikkarit edes päällä..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 11:09 Pupsi Simmu-Imukka kirjoitti:
Miehen paras kaveri (kengän koko 42-43) oli kostean illan päätteeksi ottanut kotiin lähtiessään mieheni kengät (kokoa 39) jalkaansa ja kävellyt kotiinsa, lähes 3 km. Vasta aamulla oli huomannut oudot kengät eteisessä ja ihmetellyt asiaa kovasti. En ymmärrä miten oli saanut tungettua liian pienet nauhakengät jalkaansa ... :kieh:
KAverin miehelle kävi sama homma..on siinä voinut olla varpaat rutussa, tai jos kovin kosteeta ollut, niin eivät huomaa mitään! Samoin sellainen juttu kun meillä oli tässä "pippalot" ja ukot sitten saunoivat...kas yhdeltä mieheltä katosi alkkarit ja niitä sitten etsittiin ja mistään ei löydy..no meiltä kaivettiin jotkut isännän alkkarit ettei ihan ilman tertte olla..no jonkin aikaa menee, niin yks toinen vieras rupee ihmettelemään,että hällä ei kyllä oo omat kalsarit jalassa... :LOL:
Oon miettinyt miten ne miehet voi toistensa vehkeet laittaa päälle??Siis en usko että naisilla nyt rintsikat ja pikkarit pääsee vaihtumaan, vai kuinka :whistle:
Tulipas sekavaa mutta ei anneta haitata ;)
 
MATKATUHERO
Noista kenkä jutuista tuli mieleen.. työkaveri tässä kesällä tuli aamullla kiireellä töihin ja sillä oli toisessa jalassa ruskee kävelykenkä ja toisessa jalassa sellanen sininen terveys sandaali! :whistle: Se oli tullu 7km matka eikä huomannu ennenkun me sanottii sille! :D Siellä se urhoollisesti koko päivän hotellillla tepasteli asiakkaiden seassa ja kaikilla oli hauskaa! :D :D
 
zalminakki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 10:45 Pale kirjoitti:
Heh, tää naurattaa kyllä vieläkin..

Eli olin lähdössä kamalalla kiireellä kouluun -joskus sikakauan sitten. Pimeässä eteisessä sitten kattelin kenkiä ja vetäisin mielestäni oikeat jalkaani. Hulluna lähdin sitten polkemaan kun olin jo pahasti myöhässä. Yhtäkkiä puolivälissä matkaa satuin kattomaan jalkoihini ja huomasin että ei hemmetti, mulla on eripari kengät jalassa. :LOL:
No, ei ku sitte takasi hirveetä vauhtia vaihtamaan ne kengät. Voi kamala kun piti naureskella itekseen pissat housussa. :) ja saihan tuo äitikin aika hyvät naurut ku palasin kotiin vaihtamaan niitä kenkiä! :ashamed:

PS. En uskalla ees ajatella sitä mahdollisuutta että olisin menny KOULUUN ne eriparikengät jalassa (ne oli sitäpaitsi IHAN erilaiset) :LOL: :LOL:
mulle kävi sama juttu,mutta olin silloin viimisilläni raskaana vuosia sitten ja läksin äidilleni kuskiksi baariin.no siellä aikamme istuttua äitini vilkaisi jalkoihini ja huomasi että mulla oli toisessa jalassa purjehduskenkä ja toisessa kävelykenkä...siitä hyvin hyvin nolona hipsin vaivihkaa autolle ja huristin kotia vaihtaman oikeat kengät.
ja arvatkaa hävettikö :whistle:
 
namiskuukkeli
Työkaveri (nainen) oli ajanut kakkosvaihteella uutta autoaan 100km, sit se oli onnistunut ajaan öljyt loppuun ja moottori leikkas kiinni. Mä olin kerran sen kyydissä ja se teki u-käännöksen nii ettei se katsonut ollenkaan oliko muita autoja liikenteessä.. työkaverit kysy multa et miten sä uskalsit lähtee sen kyytiin, mut silloin en tienny tän naisen ajotaidosta mitään
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 11:15 Nolotus kirjoitti:
Tämä sattui minulle...Olimme lähdössä miesystäväni ja tuttava pariskunnan kanssa minun asunnostani pois. muut olivat pienen pienessä eteisessä laittamassa kenkiä jalkaan kun minä menin siihen ajatuksissani(mietin laitanko lenkkarit vai jotkut muut kengät)Ajattelin että jaahas minun ukkoni siinä pyllöttää, taidanpa kouhaista pyllystä..puristin miehen peräpuolta ja hiplaisin muniloitakin...Otin käteni pois ja tajusin kaapineeni kaverin miehen pyllyä...onneksi hän on niin hyvä ystäväni, että tapaus vain nauratti kaikkia, mutta minä kyllä häpesin...ja pirusti!!! B)
tää oli eka juttu mikä tosiaan nauratti näistä.... :LOL: :LOL:
 
Nää on mun omia, joita oon töissä onnistunut tekemään...
eli, entisessä työpaikassa vastattiin ainakin siihen aikaan, et Firma Töppö Hyvää huomenta/päivää/iltaa... minä sitten yks ilta joskus kasin ysin aikaan ihan ajatuksissain vastasin puhelimeen, jotta Firma Töppö hyvää huomenta... asiakas oli ihan hiljaa, niin minäkin kun tajusin, et mitä sanoin.

Sit siellä oli sellaiset ovet, jotka avattiin painamalla oven vierestä painiketta. Se painike oli ihan samanlainen kuin valokatkaisimet. No enkö kotona vessassa rämpänny valoa, päälle ja sammuksiin, ennen kuin tajusin avata sen lukon ihan ovesta.

No sit vaihdoin työpaikkaa, ja muutaman päivän jälkeen vastasin puhelimeen tietysti, et "Firma Töppä Hyvää Päivää". No, taas toisessa päässä oli vähän aikaa hiljaista, ja sit kuului, et; Tais tulla väärä numero, anteeks. Minä vaan ihan pokkana, et eipä mitään ja luuri äkkiä kiinni. Kohta soi taas puhelin ja siihen vastasin ihan oikeen firman nimellä.

Näitähän sattuu ja tapahtuu meikäläiselle, ja hyvin usein jaan nämäkin sattumukset muiden kanssa. Varsinaista kotivideo-matskua...
 

Yhteistyössä