jonkun moka joka saa sinut...?

neiti vaalea
meillä mies oli kerran rasvannu kädet mun histenhoitoaineella(sellasella ekstrahoitavalla, pienessä tuubissa).!se oli vaan että :eek: ku sanoin et se kuuluu kyl hiuksille :LOL: =)
 
ei tuunyt muuta mieleen kun se kun tyttö oli vauva ja lähdin kaupungille vaunuilla, laitoin roskapussin vaunujen alle, että vien pihalla roskikseen...
keskellä vilkasta toria tajusin että se haiseva roskapussi oli vieläkin mukana.. äkkiä vaan lähimmän kerrostalon roskikselle... :LOL: :LOL:
 
Tämmöinen tuli mieleen...

Olin ostanut stockmannilta vartalovoidetta joka tuoksui ah, niin ihanalta. Miehenikin jopa piti tuoksusta. Laitoin voidetta aina silloin tällöin suihkun jälkeen ja tuli ihanan raikas fiilis. Eräänä kertana kun olimme kyläilemässä anopin luona, anoppi näki minun laittavan tuota voidetta, ihasteli tuoksua ja kysyi, että onks toi jotain uutta. Minä siihen sitten vastasin, että ei, kyllä tätä on jo pitkään ollut myynnissä. Hän kysyi uudemman kerran, että eikös toi ole suihkugeeliä? Minä siihen totesin, että : No kyllä mä tän vartalovoiteena ostin ja aloin lukea putelin kyljestä...Niinhän siinä sanottiin...shower gel!!! Kyllä nolotti, mutta samaan aikaan revettiin anopin aknssa ihan täysin!
Selvisi samalla syy siihen, miksi aina voidetta laittaessani se aluksi muuttui valkoiseksi ennen imeytymistä :LOL: :LOL: :LOL:

Enpä ole sen jälkeen käyttänyt kyseistä "vartalovoidetta" :D
 
tuli vielä mieleen kun aikoinaan ex-poikaystävän selkään levitin hotpoweria ja mulla ohuet naru stringit jalas, aloitin alhaalta ja etenin niskaan.. samallla itse hivuttauduin jo rasvattuun kohtaan.. hetken kesti ennen ku tajusin mikä alapäähäni sattuu!!!!!! kuumottaa muuten ihan kipeenä!! kylmää suihkuttelua sit vaan jokusen aikaa... :LOL:
 
Minun oma moka mikä ei ehkä kuulosta niin hauskalta, mutta se tilanne itsessään oli niin koominen.

Oltiin lastenosastolla kun meidän vauva joutui sinne pariksi viikoksi ja se oli yks niitä eka päiviä kun pää oli huolesta sekaisin ja väsynyt ja hoitaja oli tuonut mulle rintapumpun et voin pumpata maitoo talteen. Noh, se sitte sanoi et antaa niille hoitajille kunhan on pumpannu et vievät jääkaappiin.. Pumppailin siinä aika paljon ja sitten tuli "hoitaja" sinne huoneeseen jolle sanoin et "mitä mää tälle teen" ja tää hoitaja otti sen pumpun ja katto et "mikä tää on" ja minä siihen jotain höpötin et "se toinen hoitaja käski antaa sen"..

Tää mun hoitaja olikin päivystävä MIESerikoislääkäri joka kävi kattoo meidän vauvan vointia siel meidän huoneessa ja minä luulin sitä vaan uudeks hoitajaksi joka tullu vuoroon. Ois voinu tietenki aatella et sillä oli valkoinen takki jne. Se kuitenkin otti sen pumpun ja oli vieny niille hoitajille =) Mun mies oli kattonu siinä vieressä et siinä oli kaks tyhmää vastakkain :p
 
mun äiti oli joskus nuorempana ollu lenkillä ja kattonu ett sen vanha luokkakaveri kävelee vähän edempänä..no äiti oli ottanu hullut vauhdit ja hypänny tän ihmisen selkään silleen reppuselkä asentoon ja laittanu kädet sen silmille ja huutanu että "TSÄH!". no sehän oli sit ihan ventovieras ja oli kuulemma säikähtäny ihan törkeesti! :LOL: :LOL:
 
Joskus olin nuorempi,sillon kun kännykät alko yleistymään niin kävelin kadulla ja vastassa käveli nuori mies joka ilmeisesti oli aika ylpeä uudesta kännykästään ja jutteli niitä näitä "jonkun" kanssa,kunnes se puhelin alko soimaan,esitti siis vaan puhuvansa jollekkin että sai esitellä uutta luuriaan :LOL:
 
miehen sisko luuli suihkuttavansa dödöä kainaloon..olikin suihkuttanu icepoweria.....

ja ite kun olin synnyttäny toisen lapsen, ja imetin poitsua yöllä.. soitin sit kelloa hoitajille.. ja ne tuli kysymään mitä asiaa mulla oli. vastasin et tän vauvan vois viedä takas nukkumaan tästä mun vierestä. hoitaja vaan sano et se on viety jo... :whistle: olin vissiin vähän nukahtanu enkä tajunnu mitään...
 
tuli vielä mieleen kun noita vanhoja luin. kun yläasteikäsenä käytiin usein uimahallissa. kerran siellä oli mies joka oli kyllä pistäny uikkarit jalkaan, mut vähän huonosti, kun vehkeet näky ihan selvästi.. :LOL:
 
Olipa kerran tyttö, joka tapasi baarissa miellyttävän miehen. Yksi asia johti toiseen ja tyttö ja mies löysivät itsensä miehen asunnolta... yö oli taivaallinen...
Aamulla mies sanoi tytölle, että hänen pitäisi lähteä töihin, mutta tyttö voisi jäädä kyllä nukkumaan, kunhan huolellisesti tarkistaisi lähtiessä että ulko-ovi olisi varmasti kiinni, se kin oli hiukan hankala...
Tyttö nukkui muutaman tunnin ja heräsi... yllätti hirmuinen s.ontahätä... Äkkiä vessaan ja hirmuiset rapulapäästeet...ja kuinkas ollakkaan, ei pönttö vetänyt... Hädissään tyttö ei keksinyt mitään muuta kuin että keräsi kikkareet pussiin ja ajatteli heittävänsä pussin pihalla roskikseen...
Lähtiessä tyttö kirjoitti miehelle vielä lapun täyteen pieniä rakkaudentunnustuksia...niin taivaallinen yö oli ollut...jättipä vielä puhelinnumeronsakin miehelle ja pyysi soittelemaan...
Tyttö astui ulos asunnosta, varmisti että ovi oli varmasti kiinni, kuten mies oli kehottanut... astui muutaman askeleen, pysähtyi...
"EI P.ERHANA! PUSSI TÄYNNÄ SONTAA OLI KEITTIÖN PÖYDÄLLÄ RAKKAUDENTUNNUSTUKSIEN VIERESSÄ!!"
 
Pakko kertoa ihan oma ja siskon moka...

Olimme menossa erää joulun alla tuttavillemme kylään ja tuliaisiksi ostimme hienon kukkakimpun. Siinä sitten reippaasti pimpottelimme ovikelloa ja hups, tuli joku nuori poika avaamaan oven. Me siinä naamat punaisina kukkakimppu kädessä että tuota öööh... Mentiin ihan sanattomiksi ja revettiin nauramaan. Poika katteli vähän ihmeissään kunnes saatiin sanottua että erehdyttiin ovesta.

Kyllä nolotti :ashamed:
 
penskana alkoin soittamaan kaverille. kuulin että luuri nostettiin ja siinä ajatuksissani esittelin itseni kohteliaasti juuri siksi tytöksi jolle olin soittamassa.. siis tyyliin virtasen tytti tässä hei. oli siinä kikatus kun tää "tytti" kerkesi tajuamaan että mitä ihmettä mää höpöttelen.. :D

mies toi kerran mulle särkylääkettä ja vettä kun lojuin pääkivussa sängyllä. se siinä samalla mulle jotain puhui ja vetäsi ajatuksissaan lääkkeet omaan nassuunsa. ei hellittänyt mun pää kipu ei.. :)
 
tuli mieleen yks juttu ku kaveri baarireissun jälkeen pikku päissään sano grillijonossa sen miesystävälle,kun kysyi mitä haluaa tilata et:ne normaalit ripulit :LOL: :LOL: ja sille nauroin kippurassa kaverin kanssa ja oli ihmettelemistä muilla et mikä naurattaa..se jotenkin vaan ihmetyttää et miten se sellasta keksii--(me puhuttiin aina et jokua asia on ripuli) :D :LOL: mahto olla myyjällä ihmettelemistä et mitäs nyt tehään..ku tarkotti et normaalit makkaraperunat :attn: :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 22:33 Tonnikeiju kirjoitti:
Olipa kerran tyttö, joka tapasi baarissa miellyttävän miehen. Yksi asia johti toiseen ja tyttö ja mies löysivät itsensä miehen asunnolta... yö oli taivaallinen...
Aamulla mies sanoi tytölle, että hänen pitäisi lähteä töihin, mutta tyttö voisi jäädä kyllä nukkumaan, kunhan huolellisesti tarkistaisi lähtiessä että ulko-ovi olisi varmasti kiinni, se kin oli hiukan hankala...
Tyttö nukkui muutaman tunnin ja heräsi... yllätti hirmuinen s.ontahätä... Äkkiä vessaan ja hirmuiset rapulapäästeet...ja kuinkas ollakkaan, ei pönttö vetänyt... Hädissään tyttö ei keksinyt mitään muuta kuin että keräsi kikkareet pussiin ja ajatteli heittävänsä pussin pihalla roskikseen...
Lähtiessä tyttö kirjoitti miehelle vielä lapun täyteen pieniä rakkaudentunnustuksia...niin taivaallinen yö oli ollut...jättipä vielä puhelinnumeronsakin miehelle ja pyysi soittelemaan...
Tyttö astui ulos asunnosta, varmisti että ovi oli varmasti kiinni, kuten mies oli kehottanut... astui muutaman askeleen, pysähtyi...
"EI P.ERHANA! PUSSI TÄYNNÄ SONTAA OLI KEITTIÖN PÖYDÄLLÄ RAKKAUDENTUNNUSTUKSIEN VIERESSÄ!!"
:LOL: :LOL: :LOL: Ei voi olla totta...!!!!!
 
Olin grillillä ostamassa hampurilaisia ja toiseen piti tulla muna ja toiseen juusto.. Meni siinä sitten sanat sekaisin ja kun myyjä kysyi, että mitkä tulee, niin vastasin reippaasti "juna ja muusto".. Takana oli mies pikkupienissään ja se nauroi vedet silmissä ja toisteli koko sen ajan kun siinä hampurilaisia odottelin, että juna ja muusto.. Nykyisin kun käyn tuolla grilllillä alkaa aina naurattaa ja täytyy oikein keskittyä siihen tilaamiseen, meinaa aina tulla väärin..
 

Yhteistyössä