Jonsered... huhuilee kainosti...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Nainen, vaalea paita, shaalikaulus (se kai on oikea termi, siis sellainen iso, käännetty neulejuttu), kasvot eivät näy, kaula on hoikka ja kaulakorun kuuluisi olla kaulassa, mutta se puuttuu.
 
aloittaja
Nainen, vaalea paita, shaalikaulus (se kai on oikea termi, siis sellainen iso, käännetty neulejuttu), kasvot eivät näy, kaula on hoikka ja kaulakorun kuuluisi olla kaulassa, mutta se puuttuu.
Taisi joku muu tulla välille.. Tummanvioletti paita ja samanvärinen huppari päällä.. Kaulakorua harvoin pidän.. Mutta tunsin sen saman tikkuilun sormissa, kuten aiemmalla kerralla, kun minulle katsoit, ja sormissa alkoi hurjasti veri kiertää...
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;21914782:
Ootko sattumalta nähnyt onko meille tulossa pieni tytöntyllerö vai pojanpallero?
Aattelin ulkoistaa varhaisultran :LOL::LOL:
Tasan kerran olen erehtynyt.;)

Kerron heti, kun tulee sellainen varma fiilis. Nyt, tällä hetkellä kallistun enemmän poikaan, mutta tunne ie ole kovi voimakas.
 
JONSERED Karhunkantaja
Taisi joku muu tulla välille.. Tummanvioletti paita ja samanvärinen huppari päällä.. Kaulakorua harvoin pidän.. Mutta tunsin sen saman tikkuilun sormissa, kuten aiemmalla kerralla, kun minulle katsoit, ja sormissa alkoi hurjasti veri kiertää...
Silti tuntuu, että tarkoittaa sinua tai siis on sinulle tarkoitettu, et sinä itse. Käsissä nimittäin kihelmöi sillä tavalla.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja PuhuksääMulle;21914804:
:ashamed: Voisinko minäkin.... :ashamed:
Se oli vaikeaa...

Aluksi ei mitään, sitten sellaista, joka on vaikea pukea sanoiksi... Jostain tuli ketjuna ilmeisesti sanoja tai muuta informaatiota, meni pään (?) sisään ja kädet ottivat ne ja puristivat palloksi, sen jälkeen pyörre, jossa ui vaalea olento, jolla oli hulmuava harja tms.
 

Yhteistyössä