Joo, kiitti vaan Aamulehti :D

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tämä on ihan uskomaton juttu. Siis se, että jotkut lehdet tekevät uutisen tällaisesta. Ja jopa aamulehti. Iltalehdenkin vielä jotenkin ymmärrän, mutta että oikein lööpissä.

Minua ei kyllä moinen juttu hetkauttaisi suuntaan eikä toiseen, jos ei olisi itse kaksiplussalainen ja tuohon ketjuunkin monesti kommentoinut. Samoin nuo kuvat rinnoista ja alapäistä, mielestäni tuo uutinen sinänsä ei ole kiinnostava. Kai sitten nämä pervopertit tekevät ison tuoton noillekin lehdille. Miksei sitten tehdä uutista "naiset riitelevät keskustelupalstoilla imetyksestä ja sektioista"? Hohhoijaa..
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Hei tuosta poorivedestä vielä :). Niin että mitä se semmoinen on?
Se on kyllä boori- eikä poorivettä :) Boorihapon antiseptinen vesiliuos. Google varmaan auttaa.
No kun tuolla vinkattiin poorivedestä, eikä boorivedestä :D. Ja ihan kumpikin on täysin outo juttu meikäläiselle :snotty: .

Pitääpä siis tutustua, kiitos kuitenkin tiedosta :)
 
vieras
Olikohan se juttu totta vai provoa?



22
Kaksplussan jutut ei vaan aina ole totta...
Aika paljon keksittyjäkin ketjuja siellä.
Lähettäjä: lukija | to 16.7 klo 10:48

23
Lukekaas koko se juttu, nyt jo 32 sivua ;)
Aikuiset ihmiset pannuhuoneessa, ja saattaa sieltä löytyä muitakin kuvia, ja epäilyksiä että kuvat onkin jostain ihan muualta otettu.
Lähettäjä: hih | to 16.7 klo 10:49
 
vieras
Minä kerroin kassajonossa ylpeänä miehelle, että arvaas mikä palsta on taas päässyt iltapäivälehden kanteen. Täällä tapahtuu kaikki maata järisyttävät tapahtumat.

Oikeasti silti aika noloa, että laatulehtenä pitämäni Aamulehti jaksaa "uutisoida" tuollaista. Eipä tarvitse tilata uudestaan. Enhän mä mitään lehteä tarvitse, jos ne kaivaa "uutisensa" täältä.
 
vvv
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Mutta eikös se alkuperäinenkin kuva ollut vain perseistä alaspäin??
Ei siis näkynyt kenenkään naamoja ym.
ketjussa oli kaks kuvaa selästä alaspäin ja toinen mis näky ukon tukkakin takaa sekä sutattu ystävän naama, oli muute punane tukka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Mutta eikös se alkuperäinenkin kuva ollut vain perseistä alaspäin??
Ei siis näkynyt kenenkään naamoja ym.
ketjussa oli kaks kuvaa selästä alaspäin ja toinen mis näky ukon tukkakin takaa sekä sutattu ystävän naama, oli muute punane tukka.
Ai jaa... mä näin vain sen toisen kuvan missä oli no ehkä pikkusen alaselkää...
 

Yhteistyössä