joo synnytin.......

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
mixmix
Milannan pitäs olla joka vuos raskaana ni sais tääkin palsta aina vipinää kinttuihin. Kyllä tämä raskaus on ollu sellanen episodi et heikompaa palstalaista heikottaa. Mukava jos vihdoin niitä vauva uutisia tulee niin saadaan uus saaga pikku Bentleystä.
 
Lex
[QUOTE="...";25860933]Mä veikkaan, että huomenna ilmoittaa pojan syntymästä. Ja sektiolla syntyy. ;)[/QUOTE]

Ehkä jo tänään, mutta muuten sama tunne =) Tositoimissa siellä ollaan joka tapauksessa.
 
mulla kävi aikoinaan niin että rv 37 oli TAYSsissa synnytystapa-arvio ja sain puhuttua sektion rv 39 ( ja juu olin jo kypsä) verenpainetta kun mitattiin olivat ne 133/103 ja sektio peruttiin ja osastolle jouduin 2 pv ja sen jälkeen verenpainelääkkeiden kanssa kotio tällön oli torstai pv ja maanantaina isäntä lähti töihin ja itse heräsin klo 7 normaalisti herättään esikoista kouluun ja alkoi supistella lievästi ja kovenivat vähitellen niin että lähetin klo 8 esikoisen kouluun ja klo 8.30 soitin miehelle että kotio ja sairaalassa olin klo 9.30 ja pikkumies syntyi klo 11.57 ja jotain häikkää oli ollut sillä oli menossa rv 38+1 mutta pikkumies oli vain 2340g ja 46cm ja korkea verenpaine kiusasi minua vielä vuoden syntymän jälkeen ja yhä edelleen vaikka syksyllä vietetään 3V synttäreitä.
 
[QUOTE="vieras";25862210]Yllättävän mielenkiintoinen jatkosarjis. Tai sitten mun ja monen muun elämä vaan on köyhää.[/QUOTE]

Elämän pieniä ilmaisia nautintoja ja onhan tämä huikea jännitysnäytelmä...vaikkakin on totisinta totta...

Valtavasti vaan tsemppiä ja voimia Milannalle koitokseen!
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";25862157]Onkohan Milannalla kone mukana? Mikskä Turun synnytyslaitosta kutsutaan ( joku muu kun virallinen nimi ) ?[/QUOTE]

TYKS = Turun yliopistollinen keskussairaala
 

Yhteistyössä